motor z przodu ... ale można podpatrzeć wiele ciekawostek
http://www.r1manx.com/Home.html
tuning miniaka
Moderator: flapjck1
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
- cjango
- Klubowicz
- Posty: 172
- Rejestracja: 06 maja 2009, 16:38
- Posiadane auto: 95' 1.3SPI PDM
- Lokalizacja: CK
Re: tuning miniaka
Osobiście uważam, że motor z przodu to dość oryginalne, ale łatwiej i przede wszystkim fajniej założyć z tyłu. Polecam forum 16vminiclub.com myślę, ze jeżeli będziesz sam to robił to kasy wystarczy.
Życzę powodzenia
Życzę powodzenia
Re: tuning miniaka
dyfer od ATV nie pociągnie, raz że moc nawet takich pojazdów jak yamaha grizzly 700 (singiel), Kawasaki KVF 700(V2) czy 800 polarisa (V2) są nieporównywalnie mniejsze od typowych szlifierek to i masa którą ciągną jest też mniejsza niż mini.
O silniku od Suzuki mogę powiedzieć tylko tyle, że żadna hayabusa którą mieliśmy na hamowni nie osiągnęła mocy deklarowanej przez producenta.
Osobiście nie bawiłbym się w silniki Suzuki.
A zapomniałem o kosztach. Silnik można dorwać stosunkowo tanio - poszukaj rozbitków na Brytyjskich aukcjach. Kupując coś po niezbyt poważnym wypadku masz od razu silnik z osprzętem gotowy do montażu - resztę jeszcze ożenisz na allegro.
Nie baw się w kompletowanie na zasadzie tu komputer, od tego silnik a tam wiązka elektryczna.
O silniku od Suzuki mogę powiedzieć tylko tyle, że żadna hayabusa którą mieliśmy na hamowni nie osiągnęła mocy deklarowanej przez producenta.
Osobiście nie bawiłbym się w silniki Suzuki.
A zapomniałem o kosztach. Silnik można dorwać stosunkowo tanio - poszukaj rozbitków na Brytyjskich aukcjach. Kupując coś po niezbyt poważnym wypadku masz od razu silnik z osprzętem gotowy do montażu - resztę jeszcze ożenisz na allegro.
Nie baw się w kompletowanie na zasadzie tu komputer, od tego silnik a tam wiązka elektryczna.