Władcy miasta (Wysokie Obroty)
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
napisal wyraznie - miejsce z tylu!
ja mam 186 i zeby wygodnie siedziec odsuwam fotel na maxa do tylu, za mna nie usiadzie nikt
ja mam 186 i zeby wygodnie siedziec odsuwam fotel na maxa do tylu, za mna nie usiadzie nikt
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- jrock7
- Wiarus
- Posty: 507
- Rejestracja: 15 lip 2006, 18:44
- Posiadane auto: R55 Cooper D
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
ja tez napisalem o miejscu z tylu - oczywiscie bez odsuwania przedniego fotela na maxa... Anyway, MINI to nie jest samochod na 4 osoby...
- Bankowy
- Swój Człowiek
- Posty: 193
- Rejestracja: 01 sie 2009, 08:15
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wyspy Dziewicze
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
A co za różnica
911 też nie jest na 4 osoby i ma to jakieś znaczenie?
911 też nie jest na 4 osoby i ma to jakieś znaczenie?
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
Bankowy pisze:Hmm... Impreza N14 wygląda jeszcze gorzej niż Matiz......
N12 za to, to bardzo udany model
Choć niestety w Polsce Impreza zaczyna być ulubionym samochodem gości z trzema (czterema, pięcioma, sześcioma) paskami na spodniach.
Dlatego wybór jest dość prosty = IS-F
Oczywiście, że N12 - tylko i wyłącznie
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
Ja wybierałem między Abarthem 500 Essesse, a MINI JCW. Oboma jeździłem, porównywałem i wg mnie jedynym plusem Abartha jest znaaacznie niższa cena. 500 jeździ gorzej, jest w nim klaustrofobicznie ciasno, nie podoba mi się wnętrze (za dużo w nim z Pandy), inna jakość materiałów, słabszy silnik. Mimo wszytsko to tylko Fiat ze skorpionem na masce i 160KM.
W GB niestety tak jest, ale w PL?! Nie zgadzam się. No może poza pasztetami z poprzedniej dekady z wolnossącymi jednostkami za 15kpln.
Swój gość. Tylko szukając uważaj i strzeż się USSpec, bo to naprawdę kupa, jakich mało. Celuj tylko i wyłącznie w EU.
Bankowy pisze:Choć niestety w Polsce Impreza zaczyna być ulubionym samochodem gości z trzema (czterema, pięcioma, sześcioma) paskami na spodniach.
W GB niestety tak jest, ale w PL?! Nie zgadzam się. No może poza pasztetami z poprzedniej dekady z wolnossącymi jednostkami za 15kpln.
ojciec pisze:Ale co tam, następna i tak będzie Impreza STI
Swój gość. Tylko szukając uważaj i strzeż się USSpec, bo to naprawdę kupa, jakich mało. Celuj tylko i wyłącznie w EU.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 274
- Rejestracja: 28 cze 2008, 20:21
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: GóRny Śląsk
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
Harnaś pisze:Ja wybierałem między Abarthem 500 Essesse, a MINI JCW. Oboma jeździłem, porównywałem i wg mnie jedynym plusem Abartha jest znaaacznie niższa cena. 500 jeździ gorzej, jest w nim klaustrofobicznie ciasno, nie podoba mi się wnętrze (za dużo w nim z Pandy), inna jakość materiałów, słabszy silnik. Mimo wszytsko to tylko Fiat ze skorpionem na masce i 160KM.Bankowy pisze:Choć niestety w Polsce Impreza zaczyna być ulubionym samochodem gości z trzema (czterema, pięcioma, sześcioma) paskami na spodniach.
W GB niestety tak jest, ale w PL?! Nie zgadzam się. No może poza pasztetami z poprzedniej dekady z wolnossącymi jednostkami za 15kpln.ojciec pisze:Ale co tam, następna i tak będzie Impreza STI
Swój gość. Tylko szukając uważaj i strzeż się USSpec, bo to naprawdę kupa, jakich mało. Celuj tylko i wyłącznie w EU.
jak juz tak offtopujemy to dzis ogladałem taką:
http://soloch.auto.com.pl/index.php?wd= ... 01&all=189
mniam...
- Bankowy
- Swój Człowiek
- Posty: 193
- Rejestracja: 01 sie 2009, 08:15
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wyspy Dziewicze
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
Harnaś pisze:Bankowy pisze:Choć niestety w Polsce Impreza zaczyna być ulubionym samochodem gości z trzema (czterema, pięcioma, sześcioma) paskami na spodniach.
W GB niestety tak jest, ale w PL?! Nie zgadzam się. No może poza pasztetami z poprzedniej dekady z wolnossącymi jednostkami za 15kpln.
No właśnie nie tylko w GB. Nie wiem skąd (że znowu ) jesteś, ale rozejrzyj się uważnie dookoła
TomSky pisze:jak juz tak offtopujemy to dzis ogladałem taką:
http://soloch.auto.com.pl/index.php?wd= ... 01&all=189
mniam...
To jest właśnie ta seria "nie mniam". Albo inaczej - "bardzo drogie i (drogo) usterkowe mniam"
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
Bankowy pisze:TomSky pisze:jak juz tak offtopujemy to dzis ogladałem taką:
http://soloch.auto.com.pl/index.php?wd= ... 01&all=189
mniam...
To jest właśnie ta seria "nie mniam". Albo inaczej - "bardzo drogie i (drogo) usterkowe mniam"
Niiieeee, w tę generację można się pchać śmiało. One ciągle mają EJ20 (2.0litrowe jednostki). Dopiero nowsze (2005-2008) mają EJ25 (2.5 litrowe), które lubią wydmuchać uszczelkę spod głowicy, a koszt naprawy po zakończeniu gwarancji to około 30.000zł. Kupując MY06-08 trzeba natychamist zakuć blok i wymienić tłoki (seryjne mają mało wytrzymałe pierścienie) na kute. Po takich modyfikacjach można podciągnąć do 320KM i 480Nm i jest bezawaryjna bajka.
- Bankowy
- Swój Człowiek
- Posty: 193
- Rejestracja: 01 sie 2009, 08:15
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wyspy Dziewicze
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
Hmm... To może wiesz coś więcej Harnaś.
To co napisałem wynika z przykrych doświadczeń dwóch kumpli - jednemu rozleciał się silnik (wypaliło dwa tłoki = 18tys. remont), a drugiemu posypała się skrzynia (a że to był STi, to koszty też były kosmiczne).
To co napisałem wynika z przykrych doświadczeń dwóch kumpli - jednemu rozleciał się silnik (wypaliło dwa tłoki = 18tys. remont), a drugiemu posypała się skrzynia (a że to był STi, to koszty też były kosmiczne).
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
tloki zwykle leca jak poleci turbina
turbina rzadko sama z siebei pada
a skrzynie? no coz wystarczy wyleciec na pelnej pizdzie z szutru na asfalt
turbina rzadko sama z siebei pada
a skrzynie? no coz wystarczy wyleciec na pelnej pizdzie z szutru na asfalt
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 274
- Rejestracja: 28 cze 2008, 20:21
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: GóRny Śląsk
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
mniam - bardziej chodziło o wyglad... az tak nie siedze technicznie w silnikach ale wg ten model to taki najbardziej "subarwy" - chciaż mnie sie podają wszystkie subaru...
- Bankowy
- Swój Człowiek
- Posty: 193
- Rejestracja: 01 sie 2009, 08:15
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wyspy Dziewicze
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
flapjck1 pisze:tloki zwykle leca jak poleci turbina
turbina rzadko sama z siebei pada
a skrzynie? no coz wystarczy wyleciec na pelnej pizdzie z szutru na asfalt
Co ciekawe - turbinie nic nie było, bo problem z silnikiem nie wyskoczył z powodu "upalania"
Co do skrzyni - też nie w wyniku katowania. Sam miałem niemiłe doświadczenie z Imprezą GT, podczas wyprzedzania, przy prędkości 70-80km/h, zmieliło dwójkę. I to pomimo wcześniejszego delikatnego (niemal zawsze) obchodzenia się z samochodem.
- dawid
- Super użytkownik
- Posty: 1263
- Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
ojciec pisze:Choć za te 70 tys bym kupił...
EVO IX
a z tych dwóch, wiadomo - MINI..
co do gabarytów - mam 186cm wzrostu i w MINI jeżdżę komfortowo
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
flapjck1 pisze:
a skrzynie? no coz wystarczy wyleciec na pelnej pizdzie z szutru na asfalt
W zwykłym WRX lub GT mozliwe. W STi nie ma prawa, sprawdzone. 6MT jest naprawde pancerna.
Re: Władcy miasta (Wysokie Obroty)
TomSky pisze:jak juz tak offtopujemy to dzis ogladałem taką:
http://soloch.auto.com.pl/index.php?wd= ... 01&all=189
mniam...
Oczywiście wiesz, że to nie jjest STi.
Do tego us spec.
A wracając do głównego tematu, to test trochę z czapy. Proponuję poczekać na MiTo GTA i wtedy zrobić porównanie.