ja mam 186 i zeby wygodnie siedziec odsuwam fotel na maxa do tylu, za mna nie usiadzie nikt

Oczywiście, że N12 - tylko i wyłącznieBankowy pisze:Hmm... Impreza N14 wygląda jeszcze gorzej niż Matiz......
N12 za to, to bardzo udany model
Choć niestety w Polsce Impreza zaczyna być ulubionym samochodem gości z trzema (czterema, pięcioma, sześcioma) paskami na spodniach.
Dlatego wybór jest dość prosty = IS-F
W GB niestety tak jest, ale w PL?! Nie zgadzam się. No może poza pasztetami z poprzedniej dekady z wolnossącymi jednostkami za 15kpln.Bankowy pisze:Choć niestety w Polsce Impreza zaczyna być ulubionym samochodem gości z trzema (czterema, pięcioma, sześcioma) paskami na spodniach.
Swój gość.ojciec pisze:Ale co tam, następna i tak będzie Impreza STI
jak juz tak offtopujemy to dzis ogladałem taką:Harnaś pisze:Ja wybierałem między Abarthem 500 Essesse, a MINI JCW. Oboma jeździłem, porównywałem i wg mnie jedynym plusem Abartha jest znaaacznie niższa cena. 500 jeździ gorzej, jest w nim klaustrofobicznie ciasno, nie podoba mi się wnętrze (za dużo w nim z Pandy), inna jakość materiałów, słabszy silnik. Mimo wszytsko to tylko Fiat ze skorpionem na masce i 160KM.
W GB niestety tak jest, ale w PL?! Nie zgadzam się. No może poza pasztetami z poprzedniej dekady z wolnossącymi jednostkami za 15kpln.Bankowy pisze:Choć niestety w Polsce Impreza zaczyna być ulubionym samochodem gości z trzema (czterema, pięcioma, sześcioma) paskami na spodniach.![]()
Swój gość.ojciec pisze:Ale co tam, następna i tak będzie Impreza STITylko szukając uważaj i strzeż się USSpec, bo to naprawdę kupa, jakich mało. Celuj tylko i wyłącznie w EU.
No właśnie nie tylko w GB. Nie wiem skąd (że znowuHarnaś pisze:W GB niestety tak jest, ale w PL?! Nie zgadzam się. No może poza pasztetami z poprzedniej dekady z wolnossącymi jednostkami za 15kpln.Bankowy pisze:Choć niestety w Polsce Impreza zaczyna być ulubionym samochodem gości z trzema (czterema, pięcioma, sześcioma) paskami na spodniach.![]()
To jest właśnie ta seria "nie mniam". Albo inaczej - "bardzo drogie i (drogo) usterkowe mniam"TomSky pisze:jak juz tak offtopujemy to dzis ogladałem taką:
http://soloch.auto.com.pl/index.php?wd= ... 01&all=189
mniam...
Niiieeee, w tę generację można się pchać śmiało. One ciągle mają EJ20 (2.0litrowe jednostki). Dopiero nowsze (2005-2008) mają EJ25 (2.5 litrowe), które lubią wydmuchać uszczelkę spod głowicy, a koszt naprawy po zakończeniu gwarancji to około 30.000zł. Kupując MY06-08 trzeba natychamist zakuć blok i wymienić tłoki (seryjne mają mało wytrzymałe pierścienie) na kute. Po takich modyfikacjach można podciągnąć do 320KM i 480Nm i jest bezawaryjna bajka.Bankowy pisze:To jest właśnie ta seria "nie mniam". Albo inaczej - "bardzo drogie i (drogo) usterkowe mniam"TomSky pisze:jak juz tak offtopujemy to dzis ogladałem taką:
http://soloch.auto.com.pl/index.php?wd= ... 01&all=189
mniam...
Co ciekawe - turbinie nic nie było, bo problem z silnikiem nie wyskoczył z powodu "upalania"flapjck1 pisze:tloki zwykle leca jak poleci turbina
turbina rzadko sama z siebei pada
a skrzynie? no coz wystarczy wyleciec na pelnej pizdzie z szutru na asfalt
EVO IXojciec pisze:Choć za te 70 tys bym kupił...
W zwykłym WRX lub GT mozliwe. W STi nie ma prawa, sprawdzone. 6MT jest naprawde pancerna.flapjck1 pisze:
a skrzynie? no coz wystarczy wyleciec na pelnej pizdzie z szutru na asfalt
Oczywiście wiesz, że to nie jjest STi.TomSky pisze: jak juz tak offtopujemy to dzis ogladałem taką:
http://soloch.auto.com.pl/index.php?wd= ... 01&all=189
mniam...