Nadmiar paliwa w HIF44.

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

kamal1
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 358
Rejestracja: 10 lis 2004, 11:58
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk

Nadmiar paliwa w HIF44.

Post autor: kamal1 »

Po przeróbce SPI na gaźnik (HIF44) zostały mi pod podłogą 2 pozornie zbędne przewody paliwowe. Czy zasadne byłoby wykorzystanie jednego z nich jako zwrot przelewu z gaźnika do baku zaś drugiego jako np. odpowietrzenie baku?
innocenti

Re: Nadmiar paliwa w HIF44.

Post autor: innocenti »

Odpowietrzenie zbiornik zapewne już posiada.
Przelew się może przydać w wypadku mechanicznej pompy paliwa.
W każdym razie radzę nie wywalać -a nuż się coś odwidzi.. :wink:
kamal1
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 358
Rejestracja: 10 lis 2004, 11:58
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Nadmiar paliwa w HIF44.

Post autor: kamal1 »

Pompa owszem-mechaniczna a odpowietrzenie jest ale jakoś bardziej podobałoby się puścić je 3-cią wolną rurką.
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Nadmiar paliwa w HIF44.

Post autor: se7ven »

Odpowietrzenie idzie jedną rurką do filtra oparów (pod lewym przednim błotnikiem) po drodze jest jeszcze zawór zwrotny na zbiorniku tak bym zostawił. Zawór przelewowy z gaźnika jest po prawej stronie i chyba lepszym pomysłem jest puszczenie rurki pod prawe nadkole.
Podłączenie pod rurkę powrotną do zbiornika może w ekstremalnych warunkach blokować odpływ paliwa gdyż są one wyprowadzone dość wysoko z drugiej strony.
kamal1
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 358
Rejestracja: 10 lis 2004, 11:58
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Nadmiar paliwa w HIF44.

Post autor: kamal1 »

Kol.Se7ven. Cały osprzęt już wyrzuciłem a celem było wykorzystanie biegnących już rurek pod podłogą.
DAREK100

Re: Nadmiar paliwa w HIF44.

Post autor: DAREK100 »

a tak przy okazji poproszę o przepis jak zamienić pompę mechaniczną na elektryczną do gaźnika hif44.
innocenti

Re: Nadmiar paliwa w HIF44.

Post autor: innocenti »

DAREK100 pisze:a tak przy okazji poproszę o przepis jak zamienić pompę mechaniczną na elektryczną do gaźnika hif44.


Zakupić stosowną pompę elektryczną. Wymontować mechaniczną- potrzebna będzie "zaślepka" otworu w bloku-można kupić ,można zrobić. Zamontować elektryczną -podłączyć przewody i już :wink: Żadna filozofia...
kabelek trzeba będzie doprowadzić -taki z prądem po włączeniu stacyjki. Oryginalnie pompa elektryczna bywała mocowana przy tylnym wózku-kiepskie miejsce-bo się "syfi" błotem piachem i dostęp nie najlepszy. Miałem w komorze silnikowej,ale tu z kolei jak się nagrzewała to potrafiła się "zapowietrzać " samymi oparami.Najlepiej moim zdaniem w bagażniku.
Aha..."przelew " jest wtedy zbędny.
DAREK100

Re: Nadmiar paliwa w HIF44.

Post autor: DAREK100 »

o co chodzi z tym przelewem? z tego co piszesz to czy jest potrzebny czy nie, związane jest z lokalizacją pompy? czy tylko? czy w gaźniku hif44 musi być? i jak go wykonać?
DAREK100

Re: Nadmiar paliwa w HIF44.

Post autor: DAREK100 »

chodzi mi o przelew gdy chcemy zastosować pompę elektryczną
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Nadmiar paliwa w HIF44.

Post autor: flapjck1 »

jak chcesz miec pompe do gaznika to stosujesz niskocisnieniowa przeponowke

jak podbije cisnienie to sie przepona "zawiesi" i przestanie pompowac
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
ODPOWIEDZ