Pływak
Moderator: flapjck1
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Pływak
A o jaki typ pływaka chodzi? Do gaźnikowego czy na wtrysku?
Re: Pływak
Wydaje mi się,że i gaźnik i wtrysk mają te same oporności rezystora pływaka. Wynoszą one
w przybliżeniu 220 Ohm do kilku Ohm. Przy czym w Mini z zegarami UK w dolnym położeniu pływaka rezystancja jest najmniejsza (ok. kilku Ohm).Natomiast w Mini z zegarami japońskimi
w dolnym położeniu pływaka (brak paliwa) ma oporność największą czyli ok. 220 Ohm.
Radzę jednak podiąć próbę naprawy uzwojenia rezystora. N.p. poprzez zwarcie (skręcenie)
drucików po stronie przeciwnej do ślizgacza.Prawdopodobnie lutowanie nie wchodzi w grę
ale nie robiłem prób. Może warto.
w przybliżeniu 220 Ohm do kilku Ohm. Przy czym w Mini z zegarami UK w dolnym położeniu pływaka rezystancja jest najmniejsza (ok. kilku Ohm).Natomiast w Mini z zegarami japońskimi
w dolnym położeniu pływaka (brak paliwa) ma oporność największą czyli ok. 220 Ohm.
Radzę jednak podiąć próbę naprawy uzwojenia rezystora. N.p. poprzez zwarcie (skręcenie)
drucików po stronie przeciwnej do ślizgacza.Prawdopodobnie lutowanie nie wchodzi w grę
ale nie robiłem prób. Może warto.
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Pływak
A ja bym kupił coś takiego i nie zawracał sobie d.... http://www.englishcars.pl/?productID=679