hamownia
Moderator: flapjck1
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: hamownia
Teraz "pucharówka" jeszcze wymaga dopieszczenia ( moc wzrosła o 4km moment o 12Nm )
w porównaniu do tego na czym jeździłem.
w porównaniu do tego na czym jeździłem.
- Załączniki
-
- Mini 1,0 Puchar.jpg (79.3 KiB) Przejrzano 1600 razy
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: hamownia
Dziękuję za uznanie. Dzisiaj pół dnia walki z zapłonem aby wyrównać początek do 2000 obrotów i się udało.
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: hamownia
Kolejny wykres przed zimowymi modyfikacjami czyli jak było na APMC auta "Burasa".
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: hamownia
uuuu u Bogusia to niekiepsko wyglada
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: hamownia
Na 2010 zrobimy tak, że będzie dobrze.
Ten silnik był praktycznie "ze złomu" i robiony na szybko- co nagle to po diable. Jest czas, koncepcja, trochę modów i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Jedno jest pewne, że tylny wózek chyba pójdzie na złom i tak się dziwię jak Boguś zrobił wyniki na takim ustawieniu geometrii z tyłu!
Ten silnik był praktycznie "ze złomu" i robiony na szybko- co nagle to po diable. Jest czas, koncepcja, trochę modów i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Jedno jest pewne, że tylny wózek chyba pójdzie na złom i tak się dziwię jak Boguś zrobił wyniki na takim ustawieniu geometrii z tyłu!
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: hamownia
bedzie rama czy po calosci idzie w beleczke?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: hamownia
W zależności od portfela-zobaczymy
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: hamownia
Jak zwykle, tajemnice!
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: hamownia
Zapytaj Bogusię ile da Bogusiowi bo dla mnie to na razie jest tajemnica. Oprócz wymontowania silnika i tylnego wózka więcej nie robimy(tzn. wózek trzeba).
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: hamownia
Kolejny wykres porównawczy z hamowni.
Silnik 1,0 seria:
Gaźnik HS4, seryjny filtr powietrza,
Kolektor LCB , tłumik przelotowy
AFR - generalnie troszkę za ubogo
Aparat zapłonowy do minimalnej korekty
Zmiany w głowicy - skorygowane kanały ssące i wydechowe.
Silnik 1,3 LCB
Gaźnik HIF 44 iglica BFY, ram pipe i filtr gąbkowy
Kolektor Big LCB, tłumik Fletcher 52mm
AFR - poprawny do 3500obr/min następnie za ubogo
(potrzebna zmiana iglicy na inną w tej konfiguracji)
Silnik 1,3 seria Cooper (auto Agnieszki)
Wszystko seryjne oprócz tłumika
Iglica BFY
AFR - za bogato do 3500obr/min dalej poprawnie (wytarta iglica?)
Na wykresach widać wyraźnie, że nie zawsze montaż części tuningowych przynosi
odpowiednie efekty - przebieg momentu obrotowego i mocy
Silnik 1,0 seria:
Gaźnik HS4, seryjny filtr powietrza,
Kolektor LCB , tłumik przelotowy
AFR - generalnie troszkę za ubogo
Aparat zapłonowy do minimalnej korekty
Zmiany w głowicy - skorygowane kanały ssące i wydechowe.
Silnik 1,3 LCB
Gaźnik HIF 44 iglica BFY, ram pipe i filtr gąbkowy
Kolektor Big LCB, tłumik Fletcher 52mm
AFR - poprawny do 3500obr/min następnie za ubogo
(potrzebna zmiana iglicy na inną w tej konfiguracji)
Silnik 1,3 seria Cooper (auto Agnieszki)
Wszystko seryjne oprócz tłumika
Iglica BFY
AFR - za bogato do 3500obr/min dalej poprawnie (wytarta iglica?)
Na wykresach widać wyraźnie, że nie zawsze montaż części tuningowych przynosi
odpowiednie efekty - przebieg momentu obrotowego i mocy
- Załączniki
-
- Hamownia 1,0 i 1,3x2.jpg 1.jpg (77.5 KiB) Przejrzano 1312 razy
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: hamownia
dzisiaj byliśmy na hamowni w dwa miniaki jeden MPI i drugi gażnikowy, w mpi wyszło 80KM i 110 Nm a w gażnikowcu 74 KM, niutków nie wiemy ile bo brak obrotomierza i spieszący się operator nie ogarnął tematu
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: hamownia
to wykresów też brak? jak są to dawaj je tu
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: hamownia
ja wykresów nie mam, ma je Radek ale on się nie loguje na forum, podobnie jak August, a Augusta wynik mi się nie podoba albo inaczej pomiar, trzeba do jego miniaka założyć obrotomierz aby pomiar był wiarygodny.