hamownia

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: hamownia

Post autor: se7ven »

Teraz "pucharówka" jeszcze wymaga dopieszczenia ( moc wzrosła o 4km moment o 12Nm )
w porównaniu do tego na czym jeździłem.
Załączniki
Mini 1,0 Puchar.jpg
Mini 1,0 Puchar.jpg (79.3 KiB) Przejrzano 1603 razy
Awatar użytkownika
macko
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 425
Rejestracja: 08 maja 2009, 23:19
Posiadane auto: mini
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: hamownia

Post autor: macko »

piękny moment w pucharówce :D gratulacje!

macko
maćko
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: hamownia

Post autor: se7ven »

Dziękuję za uznanie. Dzisiaj pół dnia walki z zapłonem aby wyrównać początek do 2000 obrotów i się udało. :razz:
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: hamownia

Post autor: se7ven »

Kolejny wykres przed zimowymi modyfikacjami czyli jak było na APMC auta "Burasa".
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: hamownia

Post autor: flapjck1 »

uuuu u Bogusia to niekiepsko wyglada :)
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: hamownia

Post autor: se7ven »

Na 2010 zrobimy tak, że będzie dobrze. :wink:
Ten silnik był praktycznie "ze złomu" i robiony na szybko- co nagle to po diable. Jest czas, koncepcja, trochę modów i zobaczymy co z tego wyjdzie.
Jedno jest pewne, że tylny wózek chyba pójdzie na złom i tak się dziwię jak Boguś zrobił wyniki na takim ustawieniu geometrii z tyłu! :mrgreen:
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: hamownia

Post autor: flapjck1 »

bedzie rama czy po calosci idzie w beleczke?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: hamownia

Post autor: se7ven »

W zależności od portfela-zobaczymy :!:
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: hamownia

Post autor: monsterk »

Jak zwykle, tajemnice!
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: hamownia

Post autor: se7ven »

Zapytaj Bogusię ile da Bogusiowi bo dla mnie to na razie jest tajemnica. Oprócz wymontowania silnika i tylnego wózka więcej nie robimy(tzn. wózek trzeba).
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: hamownia

Post autor: se7ven »

Kolejny wykres porównawczy z hamowni.



Silnik 1,0 seria:
Gaźnik HS4, seryjny filtr powietrza,
Kolektor LCB , tłumik przelotowy
AFR - generalnie troszkę za ubogo
Aparat zapłonowy do minimalnej korekty
Zmiany w głowicy - skorygowane kanały ssące i wydechowe.

Silnik 1,3 LCB
Gaźnik HIF 44 iglica BFY, ram pipe i filtr gąbkowy
Kolektor Big LCB, tłumik Fletcher 52mm
AFR - poprawny do 3500obr/min następnie za ubogo
(potrzebna zmiana iglicy na inną w tej konfiguracji)

Silnik 1,3 seria Cooper (auto Agnieszki)
Wszystko seryjne oprócz tłumika
Iglica BFY
AFR - za bogato do 3500obr/min dalej poprawnie (wytarta iglica?)

Na wykresach widać wyraźnie, że nie zawsze montaż części tuningowych przynosi
odpowiednie efekty - przebieg momentu obrotowego i mocy :mrgreen:
Załączniki
Hamownia 1,0 i 1,3x2.jpg 1.jpg
Hamownia 1,0 i 1,3x2.jpg 1.jpg (77.5 KiB) Przejrzano 1315 razy
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: hamownia

Post autor: monsterk »

dzisiaj byliśmy na hamowni w dwa miniaki jeden MPI i drugi gażnikowy, w mpi wyszło 80KM i 110 Nm a w gażnikowcu 74 KM, niutków nie wiemy ile bo brak obrotomierza i spieszący się operator nie ogarnął tematu
Awatar użytkownika
humin
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2321
Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk

Re: hamownia

Post autor: humin »

to wykresów też brak? jak są to dawaj je tu :D
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: hamownia

Post autor: monsterk »

ja wykresów nie mam, ma je Radek ale on się nie loguje na forum, podobnie jak August, a Augusta wynik mi się nie podoba albo inaczej pomiar, trzeba do jego miniaka założyć obrotomierz aby pomiar był wiarygodny.
Awatar użytkownika
macko
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 425
Rejestracja: 08 maja 2009, 23:19
Posiadane auto: mini
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: hamownia

Post autor: macko »

a na której hamowni byliście?
maćko
ODPOWIEDZ