Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja
Moderator: flapjck1
Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja
mmm wygląda to oryginalnie i obiecująco
trzymam kciuki za udany efekt końcowy
trzymam kciuki za udany efekt końcowy
- Bankowy
- Swój Człowiek
- Posty: 193
- Rejestracja: 01 sie 2009, 08:15
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wyspy Dziewicze
Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja
Gruszki nie trzeba wybijać, sama wypadywuje ;D
Tylko pewnie zapiekła się w "trąbce", bo aluminiowa i "napęczniała" z czasem. Próbuj na siłę.
Ale Ty chyba nie chcesz zakładać tego tylnego wózka z powrotem???
Tylko pewnie zapiekła się w "trąbce", bo aluminiowa i "napęczniała" z czasem. Próbuj na siłę.
Ale Ty chyba nie chcesz zakładać tego tylnego wózka z powrotem???
Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja
hmm 14cali, może będzie to stroiło z progami i nadkolami jak już wszystko będzie w kolorze, ma potencjał.
p.s.
co tam za honde chowasz pod pokrowcem?
p.s.
co tam za honde chowasz pod pokrowcem?
Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja
Szczerze to ciekawie wygląda ta felga Plus za oryginalność Bałem się wioski a tu miła niespodzianka Ciekawe jak będzie wyglądał kolorek na koniec
Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja
PROCu pisze:p.s.
co tam za honde chowasz pod pokrowcem?
To mój demon szybkości na suchą nawierzchnię HONDA CBR 1100 xx 175PS - robi szał
Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja
Wyprułem też wózek przedni - jest troche rozkręcania,
miniak stoi teraz na czterech nogach
oba wózki zawiozłem dziś do piaskowania
miniak stoi teraz na czterech nogach
oba wózki zawiozłem dziś do piaskowania
- Załączniki
-
- DSC01226.JPG (177.87 KiB) Przejrzano 2399 razy
-
- DSC01224.JPG (181.7 KiB) Przejrzano 2399 razy
Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja
no przez te mrozy nic nie moge robic bo zimno w garazu jak cholera ale w końcu wczoraj odebrałem wózki z piaskowania i dzis pojechały do ocynku ogniowego
po ocynkowaniu trzeba będzie wszystko przegwintowac i powoli składac
pozdro
PABLO
po ocynkowaniu trzeba będzie wszystko przegwintowac i powoli składac
pozdro
PABLO
- Załączniki
-
- DSC01271.JPG (94.31 KiB) Przejrzano 2285 razy
-
- DSC01270.JPG (91.56 KiB) Przejrzano 2285 razy
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja
tylko pospawaj najpierw dziury w tylnym wózku,
jak dla mnie to szkoda kasy na ocynk, i ciekawi mnie jak będzie tylny wózek po tym zabiegu wyglądał
jak dla mnie to szkoda kasy na ocynk, i ciekawi mnie jak będzie tylny wózek po tym zabiegu wyglądał
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja
i jeszcze co rozumiesz przez przegwintować? pozamieniać na metryczne?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja
Sadam pisze:i jeszcze co rozumiesz przez przegwintować? pozamieniać na metryczne?
Raczej zdjąć warstwę cynku z gwintów, chyba o tym napisał
Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja
dokładnie trzeba bedzie zdiąc warstwe ocynku gwintownikami calowymi
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja
miałem nadzieję, że taka będzie odpowiedź bo przerabianie to by była masakra
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja
monsterk pisze:tylko pospawaj najpierw dziury w tylnym wózku,
jak dla mnie to szkoda kasy na ocynk, i ciekawi mnie jak będzie tylny wózek po tym zabiegu wyglądał
Ja widzę jedną od spodu - z góry to będą na 99%. Ogólnie słaba toczona przez korozję blacha.
Ocynkowanie sprawę załatwi - przecież jeszcze nic się nie rozpadło.
Dostanie dobre koła i będzie śmigać - trzasków i tak nie słychać bo z tyłu.
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Mój MINI COOPER '92 1,3 SPI - renowacja
Pablo
Ogólnie projekt ciekawy ale dopiero ukończona całość pokaże kto miał rację a kto nie.
Wtrącę swoje trzy grosze w sprawie felg 14" . Dobrze dobrane felgi diametralnie zmieniają i poprawiają wygląd każdego auta. Na ilustracji z 14 grudnia DSC01209.JPG wygląda to bardzo dobrze.
...Ale by tak to wygladało w realu musisz te felgi założyć na dystansach. Z tyłu to jest wykonalne i gdy nie będą opony ocierać o mocowanie ośki wachacza i wachacz będzie OK.
Z przodu jest poważny problem wynikający z geometrii skrętu w mini i ruchu całego koła do przodu i do tyłu przy skręcie. Już nawet przy fabrycznych kołach, ruch taki przód / tył występuje. Czym szersza felga i czym dalej od osi zwrotnicy zamocowane jest koło te ruchy przód/tył są coraz większe. Może nawet braknąć miejsca w nadkolach. Nie tylko z przodu gdzie można podciąć ale także z tyłu gdzie jest pionowe nadkole wewnetrzne.
Tak więc mocno problematyczne jest takie ustawienie.
Być może uda się gdy "wepchniesz" te koła bardziej do wewnątrz. Wersje mini turbo jeździły na 14" ale na innych felgach. Wiem, że "wepchnięcie" kół zepsuje całą koncepcję Twojego "bodykitu". Dlatego lepiej sprawdzić to przed jego wykończeniem i ewentualnie dać węższe nadkola zewnętrzne.
Pchaj robotę do przodu . Nie zniechęcaj się !
Ogólnie projekt ciekawy ale dopiero ukończona całość pokaże kto miał rację a kto nie.
Wtrącę swoje trzy grosze w sprawie felg 14" . Dobrze dobrane felgi diametralnie zmieniają i poprawiają wygląd każdego auta. Na ilustracji z 14 grudnia DSC01209.JPG wygląda to bardzo dobrze.
...Ale by tak to wygladało w realu musisz te felgi założyć na dystansach. Z tyłu to jest wykonalne i gdy nie będą opony ocierać o mocowanie ośki wachacza i wachacz będzie OK.
Z przodu jest poważny problem wynikający z geometrii skrętu w mini i ruchu całego koła do przodu i do tyłu przy skręcie. Już nawet przy fabrycznych kołach, ruch taki przód / tył występuje. Czym szersza felga i czym dalej od osi zwrotnicy zamocowane jest koło te ruchy przód/tył są coraz większe. Może nawet braknąć miejsca w nadkolach. Nie tylko z przodu gdzie można podciąć ale także z tyłu gdzie jest pionowe nadkole wewnetrzne.
Tak więc mocno problematyczne jest takie ustawienie.
Być może uda się gdy "wepchniesz" te koła bardziej do wewnątrz. Wersje mini turbo jeździły na 14" ale na innych felgach. Wiem, że "wepchnięcie" kół zepsuje całą koncepcję Twojego "bodykitu". Dlatego lepiej sprawdzić to przed jego wykończeniem i ewentualnie dać węższe nadkola zewnętrzne.
Pchaj robotę do przodu . Nie zniechęcaj się !