nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

speedfight

nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

Post autor: speedfight »

Cześć wszystkim. Potrzebuje szybkiej i pilnej pomocy dla mojego znajomego który znalazł na allegro MSC któremu dolega problem a mianowicie auto nie chce wchodzić na obroty powyżej 1500obr/m. Auto normalnie odpala itp i po wciśnięciu gazu auto nie wkręci się wyżej niż 1500.
Co to może być?? Bo auto mu się podoba a cena również jest atrakcyjna...
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

Post autor: flapjck1 »

najpredzej pompa paliwa albo regulator na listwie
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
hello
Wiarus
Wiarus
Posty: 588
Rejestracja: 20 lis 2008, 16:33
Posiadane auto: '96 Sportspack
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

Post autor: hello »

ostatnio jak wyskoczył gość z szarą Ską-składakiem to go ładnie pojechałeś wymieniając wszystkie uchybienia auta, aż dziw że własnemu koledze nie odradzisz tego MCS'a (bo jak mniemam mowa jest o granatowym z łodzi) :???:
137jastr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 263
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
Posiadane auto: MCS R56
Lokalizacja: Warszawa

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

Post autor: 137jastr »

speedfight pisze:Co to może być?? Bo auto mu się podoba a cena również jest atrakcyjna...


...może być przpustnica:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
Julian

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

Post autor: Julian »

Kiedyś mieliśmy tak w Roverku 25 ... Okazało się, że przy stłuczce nadgięła, przycisnęła się wiązka między chłodnicą a zderzakiem? ... Wystarczyło ją rozluźnić i samochód zaczął się wkręcać na obroty :idea:
speedfight

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

Post autor: speedfight »

Właśnie podobno przestał się wkręcac na te obroty po stłuczce która miał. A co do swojego znajomego to bardzo dobrze go poinformowałem że auto na wymieniane lampy przedni zderzak grill...czyli jednym słowem że miało przygodę. Ale jego nawet nie przeraża że auto jest z usa.:) więc nie będę stawał na drodze odpowiedzialnemu za siebie człowiekowi:)
Awatar użytkownika
hello
Wiarus
Wiarus
Posty: 588
Rejestracja: 20 lis 2008, 16:33
Posiadane auto: '96 Sportspack
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

Post autor: hello »

ale czy ja wiem czy to jest taka super okazja? ja się kiedyś czaiłem na niebieskiego MCS'a 2002/60k to poszedł w końcu za 26tyś. (oczywiście auto po dzwonie, ale oprócz kontrolek jeździło bez problemu). ostatnio był jakiś MCS z silnikiem do naprawy niby bezwypadkowy za 22tyś...

no ale to już co kto lubi :razz:
speedfight

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

Post autor: speedfight »

Powiedzmy sobie szczerze że jest to wystarczająco opłacalny temat a gość pewnie jeszcze co nie co opuści. Średnia cena mcs z tego roku w ładnym stanie to 40k. A przy odrobinie szczęścia jeśli się okaże że ta usterka to jakaś banalna pierdola to wtedy jest naprawdę opłacalne nawet na handelek :cool:
137jastr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 263
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
Posiadane auto: MCS R56
Lokalizacja: Warszawa

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

Post autor: 137jastr »

speedfight pisze:Właśnie podobno przestał się wkręcac na te obroty po stłuczce która miał. A co do swojego znajomego to bardzo dobrze go poinformowałem że auto na wymieniane lampy przedni zderzak grill...czyli jednym słowem że miało przygodę. Ale jego nawet nie przeraża że auto jest z usa.:) więc nie będę stawał na drodze odpowiedzialnemu za siebie człowiekowi:)


może też należy sprawdzić : Manifold-czujnik ciśnienia powietrza i przewódy elektr. tego czujnika...

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
Awatar użytkownika
hello
Wiarus
Wiarus
Posty: 588
Rejestracja: 20 lis 2008, 16:33
Posiadane auto: '96 Sportspack
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

Post autor: hello »

speedfight pisze:Powiedzmy sobie szczerze że jest to wystarczająco opłacalny temat a gość pewnie jeszcze co nie co opuści. Średnia cena mcs z tego roku w ładnym stanie to 40k. A przy odrobinie szczęścia jeśli się okaże że ta usterka to jakaś banalna pierdola to wtedy jest naprawdę opłacalne nawet na handelek :cool:


a teraz na logikę - masz wypadek swoim MCS'em, naprawiasz go wkładając m.in soczewkowe ksenony od polifta (droższych lamp chyba nie ma fabrycznych) a potem stwierdzasz że sprzedasz okazyjnie bo nie wiedzieć czemu nie wkręca się wyżej 1,5k obrotów? no proszę Cię, gość to na pewno sprawdził i wyszło że albo nikt tego nie umiał zrobić albo koszt byłby taki że bardziej opłaca mu się "okazyjnie" sprzedać...
137jastr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 263
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
Posiadane auto: MCS R56
Lokalizacja: Warszawa

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

Post autor: 137jastr »

eclipse pisze:a teraz na logikę - masz wypadek swoim MCS'em, naprawiasz go wkładając m.in soczewkowe ksenony od polifta (droższych lamp chyba nie ma fabrycznych) a potem stwierdzasz że sprzedasz okazyjnie bo nie wiedzieć czemu nie wkręca się wyżej 1,5k obrotów? no proszę Cię, gość to na pewno sprawdził i wyszło że albo nikt tego nie umiał zrobić albo koszt byłby taki że bardziej opłaca mu się "okazyjnie" sprzedać...


Może ----> w przenośni 'inna logika': większość MCS_ów w PL jest po 'dzwonach'...(nie mylić z Kuzajem)...z autopsji wiadomo że gros z nich hula po naszych 'autostradach'...prosty wniosek; są reperowalne...: to kwestia dobrego serwisu: Auto Rawski Tomasz, Marki ul. Majora Billa 2 róg Piłsudskiego, tel.: 022 357 77 17, 022 771 39 93...sam z tego serwisu korzystam.
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
speedfight

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

Post autor: speedfight »

Wszystko da sie zrobić... Dla mnie sprawa wygląda tak... czym większy serwis zajmuje sie autem tym mniejsze szanse ze go naprawią....
I to są święte słowa ze większość MSC-ów(i reszty MINI) jest sprowadzonych z Francji Niemiec i innych po mniejszych lub większych dzwonach i przez jednych są lepiej naprawione a przez drugich gorzej(pewnie stad też czasem ta duża rozbieżność cen) .... zresztą nie dotyczy to tylko MINI ale też reszty nowszych i opłacalnych do ściągnięcia aut.

A może być tego przyczyną np czujnik położenia pedału czy jakoś tak?
Ostatnio zmieniony 09 sty 2010, 00:19 przez speedfight, łącznie zmieniany 2 razy.
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

Post autor: AleXander »

może też należy sprawdzić : Manifold-czujnik ciśnienia powietrza i przewódy elektr. tego czujnika...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... =11&fg=400


Chodzi o czujnik ciśnienia powietrza w układzie dolotowym...czy Ty się choć trochę znasz na samochodach czy tylko tak udajesz?
Ostatnio zmieniony 09 sty 2010, 17:53 przez AleXander, łącznie zmieniany 1 raz.
ja_ja

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

Post autor: ja_ja »

AleXander pisze:
może też należy sprawdzić : Manifold-czujnik ciśnienia powietrza i przewódy elektr. tego czujnika...

http://www.realoem.com/bm...391&hg=11&fg=40


Chodzi o czujnik ciśnienia powietrza w układzie dolotowym...czy Ty się choć trochę znasz na samochodach czy tylko tak udajesz?


ble, ble <swój człowiek_u> link ci się nie otwiera, zobacz to będziesz wiedział o co chodzi, sprawa do ogarnięcia. :mrgreen:
137jastr
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 263
Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
Posiadane auto: MCS R56
Lokalizacja: Warszawa

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?

Post autor: 137jastr »

ja_ja pisze:ble, ble <swój człowiek_u> link ci się nie otwiera, zobacz to będziesz wiedział o co chodzi, sprawa do ogarnięcia. :mrgreen:

HE HEEEEE -----> dobreeeeeeee.
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
ODPOWIEDZ