nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?
nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?
Cześć wszystkim. Potrzebuje szybkiej i pilnej pomocy dla mojego znajomego który znalazł na allegro MSC któremu dolega problem a mianowicie auto nie chce wchodzić na obroty powyżej 1500obr/m. Auto normalnie odpala itp i po wciśnięciu gazu auto nie wkręci się wyżej niż 1500.
Co to może być?? Bo auto mu się podoba a cena również jest atrakcyjna...
Co to może być?? Bo auto mu się podoba a cena również jest atrakcyjna...
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8180
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?
najpredzej pompa paliwa albo regulator na listwie
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- hello
- Wiarus
- Posty: 536
- Rejestracja: 20 lis 2008, 16:33
- Posiadane auto: '96 Sportspack
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?
ostatnio jak wyskoczył gość z szarą Ską-składakiem to go ładnie pojechałeś wymieniając wszystkie uchybienia auta, aż dziw że własnemu koledze nie odradzisz tego MCS'a (bo jak mniemam mowa jest o granatowym z łodzi) 

-
- Swój Człowiek
- Posty: 262
- Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
- Posiadane auto: MCS R56
- Lokalizacja: Warszawa
Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?
...może być przpustnica:speedfight pisze: Co to może być?? Bo auto mu się podoba a cena również jest atrakcyjna...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
______
Saluti
Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?
Kiedyś mieliśmy tak w Roverku 25 ... Okazało się, że przy stłuczce nadgięła, przycisnęła się wiązka między chłodnicą a zderzakiem? ... Wystarczyło ją rozluźnić i samochód zaczął się wkręcać na obroty 

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?
Właśnie podobno przestał się wkręcac na te obroty po stłuczce która miał. A co do swojego znajomego to bardzo dobrze go poinformowałem że auto na wymieniane lampy przedni zderzak grill...czyli jednym słowem że miało przygodę. Ale jego nawet nie przeraża że auto jest z usa.
więc nie będę stawał na drodze odpowiedzialnemu za siebie człowiekowi:)

- hello
- Wiarus
- Posty: 536
- Rejestracja: 20 lis 2008, 16:33
- Posiadane auto: '96 Sportspack
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?
ale czy ja wiem czy to jest taka super okazja? ja się kiedyś czaiłem na niebieskiego MCS'a 2002/60k to poszedł w końcu za 26tyś. (oczywiście auto po dzwonie, ale oprócz kontrolek jeździło bez problemu). ostatnio był jakiś MCS z silnikiem do naprawy niby bezwypadkowy za 22tyś...
no ale to już co kto lubi
no ale to już co kto lubi

Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?
Powiedzmy sobie szczerze że jest to wystarczająco opłacalny temat a gość pewnie jeszcze co nie co opuści. Średnia cena mcs z tego roku w ładnym stanie to 40k. A przy odrobinie szczęścia jeśli się okaże że ta usterka to jakaś banalna pierdola to wtedy jest naprawdę opłacalne nawet na handelek 

-
- Swój Człowiek
- Posty: 262
- Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
- Posiadane auto: MCS R56
- Lokalizacja: Warszawa
Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?
może też należy sprawdzić : Manifold-czujnik ciśnienia powietrza i przewódy elektr. tego czujnika...speedfight pisze:Właśnie podobno przestał się wkręcac na te obroty po stłuczce która miał. A co do swojego znajomego to bardzo dobrze go poinformowałem że auto na wymieniane lampy przedni zderzak grill...czyli jednym słowem że miało przygodę. Ale jego nawet nie przeraża że auto jest z usa.więc nie będę stawał na drodze odpowiedzialnemu za siebie człowiekowi:)
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
______
Saluti
- hello
- Wiarus
- Posty: 536
- Rejestracja: 20 lis 2008, 16:33
- Posiadane auto: '96 Sportspack
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?
a teraz na logikę - masz wypadek swoim MCS'em, naprawiasz go wkładając m.in soczewkowe ksenony od polifta (droższych lamp chyba nie ma fabrycznych) a potem stwierdzasz że sprzedasz okazyjnie bo nie wiedzieć czemu nie wkręca się wyżej 1,5k obrotów? no proszę Cię, gość to na pewno sprawdził i wyszło że albo nikt tego nie umiał zrobić albo koszt byłby taki że bardziej opłaca mu się "okazyjnie" sprzedać...speedfight pisze:Powiedzmy sobie szczerze że jest to wystarczająco opłacalny temat a gość pewnie jeszcze co nie co opuści. Średnia cena mcs z tego roku w ładnym stanie to 40k. A przy odrobinie szczęścia jeśli się okaże że ta usterka to jakaś banalna pierdola to wtedy jest naprawdę opłacalne nawet na handelek
-
- Swój Człowiek
- Posty: 262
- Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
- Posiadane auto: MCS R56
- Lokalizacja: Warszawa
Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?
Może ----> w przenośni 'inna logika': większość MCS_ów w PL jest po 'dzwonach'...(nie mylić z Kuzajem)...z autopsji wiadomo że gros z nich hula po naszych 'autostradach'...prosty wniosek; są reperowalne...: to kwestia dobrego serwisu: Auto Rawski Tomasz, Marki ul. Majora Billa 2 róg Piłsudskiego, tel.: 022 357 77 17, 022 771 39 93...sam z tego serwisu korzystam.eclipse pisze: a teraz na logikę - masz wypadek swoim MCS'em, naprawiasz go wkładając m.in soczewkowe ksenony od polifta (droższych lamp chyba nie ma fabrycznych) a potem stwierdzasz że sprzedasz okazyjnie bo nie wiedzieć czemu nie wkręca się wyżej 1,5k obrotów? no proszę Cię, gość to na pewno sprawdził i wyszło że albo nikt tego nie umiał zrobić albo koszt byłby taki że bardziej opłaca mu się "okazyjnie" sprzedać...
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
______
Saluti
Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?
Wszystko da sie zrobić... Dla mnie sprawa wygląda tak... czym większy serwis zajmuje sie autem tym mniejsze szanse ze go naprawią....
I to są święte słowa ze większość MSC-ów(i reszty MINI) jest sprowadzonych z Francji Niemiec i innych po mniejszych lub większych dzwonach i przez jednych są lepiej naprawione a przez drugich gorzej(pewnie stad też czasem ta duża rozbieżność cen) .... zresztą nie dotyczy to tylko MINI ale też reszty nowszych i opłacalnych do ściągnięcia aut.
A może być tego przyczyną np czujnik położenia pedału czy jakoś tak?
I to są święte słowa ze większość MSC-ów(i reszty MINI) jest sprowadzonych z Francji Niemiec i innych po mniejszych lub większych dzwonach i przez jednych są lepiej naprawione a przez drugich gorzej(pewnie stad też czasem ta duża rozbieżność cen) .... zresztą nie dotyczy to tylko MINI ale też reszty nowszych i opłacalnych do ściągnięcia aut.
A może być tego przyczyną np czujnik położenia pedału czy jakoś tak?
Ostatnio zmieniony 09 sty 2010, 00:19 przez speedfight, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- Super użytkownik
- Posty: 1613
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?
Chodzi o czujnik ciśnienia powietrza w układzie dolotowym...czy Ty się choć trochę znasz na samochodach czy tylko tak udajesz?może też należy sprawdzić : Manifold-czujnik ciśnienia powietrza i przewódy elektr. tego czujnika...
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... =11&fg=400
Ostatnio zmieniony 09 sty 2010, 17:53 przez AleXander, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?
ble, ble <swój człowiek_u> link ci się nie otwiera, zobacz to będziesz wiedział o co chodzi, sprawa do ogarnięcia.AleXander pisze:Chodzi o czujnik ciśnienia powietrza w układzie dolotowym...czy Ty się choć trochę znasz na samochodach czy tylko tak udajesz?może też należy sprawdzić : Manifold-czujnik ciśnienia powietrza i przewódy elektr. tego czujnika...
http://www.realoem.com/bm...391&hg=11&fg=40

-
- Swój Człowiek
- Posty: 262
- Rejestracja: 10 sty 2009, 22:03
- Posiadane auto: MCS R56
- Lokalizacja: Warszawa
Re: nie wchodzi na obroty powyzej 1500obr/m dlaczego?
HE HEEEEE -----> dobreeeeeeee.ja_ja pisze: ble, ble <swój człowiek_u> link ci się nie otwiera, zobacz to będziesz wiedział o co chodzi, sprawa do ogarnięcia.
BORLA Stainless Steel Cat-Back™System,M7 direct Flow Intercooler (DFIC2),M7 DFIC exit Scoop,M7 15% supercharger Pulley,ALTA intake System Cold Air,JCW front Strut brace,CUSCO rear Strut brace,EBC Brakes,ORCIARI bonnet vents scoops.
______
Saluti
______
Saluti