Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Moderator: flapjck1
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Takie sobie zimowe
- Załączniki
-
- Miniak przy -8*C
- Zdjęcie051.jpg (151.56 KiB) Przejrzano 1686 razy
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Szybko się wychładza, to fakt, ale przy włączonym ogrzewaniu jest cieplutko
Fajną rzeczą w takim dachu jest możliwość podsłuchania komentarzy przechodniów, którzy myślą że auto jest zamknięte i niczego nie słyszę
Ale słuchając muzyki, na zewnątrz jest cichutko ... ciekawa sprawa
Fajną rzeczą w takim dachu jest możliwość podsłuchania komentarzy przechodniów, którzy myślą że auto jest zamknięte i niczego nie słyszę
Ale słuchając muzyki, na zewnątrz jest cichutko ... ciekawa sprawa
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Postanowiłem ułatwić sobie życie i zamontować zegarek do Miniaka.
Spędziłem na poszukiwaniu odpowiedniego jakieś pół roku i efekty były takie że: zegarki "zabytkowe" dostępne na rynku wtórnym w odpowiedniej średnicy mi się nie podobały, a Smithsy są drogie... Aczkolwiek spodobał mi się jeden z nowocześniejszych montowanych seryjnie modeli.
Wspaniałą rzeczą jest to że ma on średnicę 2" czyli 52mm czyli jest w prawidłowym wymiarze do Mini
Po niewielkich przeróbkach sterowania elektroniką i przełożeniu ramki od zmęczonego życiem wskaźnika temp. cieczy Smithsa wygląda on tak jak poniżej zostało tylko wywiercić otwór w desce
Kto wie z jakiego auta jest wyjęty ? (mini23 nie bierze udziału w zgadywance z powodu znajomości odpowiedzi )
Spędziłem na poszukiwaniu odpowiedniego jakieś pół roku i efekty były takie że: zegarki "zabytkowe" dostępne na rynku wtórnym w odpowiedniej średnicy mi się nie podobały, a Smithsy są drogie... Aczkolwiek spodobał mi się jeden z nowocześniejszych montowanych seryjnie modeli.
Wspaniałą rzeczą jest to że ma on średnicę 2" czyli 52mm czyli jest w prawidłowym wymiarze do Mini
Po niewielkich przeróbkach sterowania elektroniką i przełożeniu ramki od zmęczonego życiem wskaźnika temp. cieczy Smithsa wygląda on tak jak poniżej zostało tylko wywiercić otwór w desce
Kto wie z jakiego auta jest wyjęty ? (mini23 nie bierze udziału w zgadywance z powodu znajomości odpowiedzi )
- Załączniki
-
- P2198408.JPG (133.33 KiB) Przejrzano 1584 razy
-
- P2198406.JPG (125.53 KiB) Przejrzano 1584 razy
-
- P2198404.JPG (130.63 KiB) Przejrzano 1586 razy
-
- Swój Człowiek
- Posty: 232
- Rejestracja: 05 wrz 2008, 09:24
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Nysa//Wrocław
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
domino1985 pisze:Kto wie z jakiego auta jest wyjęty ?
Rover 75 ;>
Sam swojego czasu myslalem nad zmiana na taki ale zostalem przy oryginalnym
Back on the road...
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
tez mi śmierdziało Roverem
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Z cyklu "ale urwał" - dolne mocowanie górnego stabilizatora silnika
Ale muszę przyznać że urywa się ten element bardzo estetycznie
Ale muszę przyznać że urywa się ten element bardzo estetycznie
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
zawsze sie tak urywa
i przyczyna tez zawsze ta sama
i przyczyna tez zawsze ta sama
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
A to przez moją niewiedzę jak składałem Miniaka wymieniałem wszystkie gumki, w tym te w stabilizatorach, ALE któryś z wcześniejszych właścicieli nie założył do nich tulejek, więc i ja nie wiedziałem o istnieniu takowych i skręciłem nowe gumy po prostu śrubami, gdzie miały za duży luz i się szybko wytłukły, jak się już dowiedziałem że do tego są jeszcze tulejki, kupiłem nowy zestaw żeby zrobić to jak należy, lecz się spóźniłem i jest dodatkowa robota
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
flapjck1 pisze:zawsze sie tak urywa
i przyczyna tez zawsze ta sama
Ha ha,
Dzisiaj mialem wywiercana srobe z bloku silnika od tego wspornika. Nie wiem co lepsze, to co stalo sie tobie czy mi. Trocze sie z tym babralismy, ale zalozylismy przedluzke i teraz wspornik zamocowany jest na 2 srubach, mam nadzieje ze nie pusci!
pozdrawaim
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
On w sumie powinien być zamocowany na dwóch śrubach od strony bloku, jedna przez stabilizator a druga przykręca wspornik podtrzymujący tą śrubę główną by się właśnie nie zerwała nie miałeś tak wcześniej ?
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Nareperowane
- Załączniki
-
- P5220162.JPG (140.14 KiB) Przejrzano 1384 razy
-
- P5220186.JPG (186.36 KiB) Przejrzano 1363 razy
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
Bonusiki
- Załączniki
-
- P5220198.JPG (148.65 KiB) Przejrzano 1360 razy
-
- P5220171.JPG (192.5 KiB) Przejrzano 1360 razy
Re: Rover Mini Cooper 1,3 SPI 1992 - domino1985
domino1985 pisze:On w sumie powinien być zamocowany na dwóch śrubach od strony bloku, jedna przez stabilizator a druga przykręca wspornik podtrzymujący tą śrubę główną by si ę właśnie nie zerwała nie miałeś tak wcześniej ?
Teraz juz wiem. Wykonczyly ta srube hopki (speed ramps)ktorych w miejscu w ktorym mieszkam jest duzo. Albo szoruje wydechem, albo gubie wycieraczki, tym razem puscila sruba od podskoku, ale juz nie pusci Swoja droga smieszne bo ustawione sa znaki ograniczenia predkosci na calej drodze gdzie sa te hopki .... do 50 km/h, tam sie nie da jechac przez to szybciej niz 10km/h. Ot taki przyklad bezmyslnosci