Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
Moderator: flapjck1
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
dlatego ja stawiam na klasy takiejak zaproponował maćko czli klasa 1000 ograniczona mocą do 50KM, klasa 1300 do 77KM i dalej klasa max czyli wszelkiej maści wysokobudżetowe modyfikacje 1000 i 1300.
Myślę że takie klasy mogą zachęcić do złapania bakcyla
Myślę że takie klasy mogą zachęcić do złapania bakcyla
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
Obawiam się, że ostateczna wersja regulaminu nie zostanie wypracowana podczas proponowanego przez Benego, spotkania "osób związanych z apmc od kilku lat". Przy takiej rozbieżności stanowisk, obowiazujacy do tej pory regulamin w ogóle nie może mieć zastosowania. Potrzebny jest nowy pisany od początku. Ustaleniem tego regulaminu nie mogą zająć się "osoby związane z apmc od lat" ponieważ nie będzie to już regulamin dotychczasowego apmc, tylko nowej formuły tej imprezy. Obecnie decydujący głos tak jak już wcześniej pisałem należeć będzie do organizatorów eliminacji 2010 i sponsorów. Inaczej być nie może. W tej chwili wiodącymi "naszymi" imprezami są eliminacje MRW, pozostałe to imprezy "obce" na których dotychczas startowalismy "gościnnie" podporządkowując się regulaminom tych imprez. Nasza klasyfikacja opierała się na wynikach z tych imprez odniesionych do dotychczasowego regulaminu APMC.
W tej sytuacji by nie przedłużać dalej "niekończącej się" serii argumentów przeciw wszystkiemu co było dotychczas proponowane, rezygnuję z dalszego udziału w tej dyskusji.
Konkretna szczegółowa propozycja nowego regulaminu powinna po opracowaniu przez nowy wyznaczony do tego zespół znaleźć się na istniejacej nowej stronie APMC.
Dotychczasowy regulamin publikowany na stronie markfive ammc, znajdował się będzie tam do końca stycznia - jako propozycja po czym zostanie usunięty.
W tej sytuacji by nie przedłużać dalej "niekończącej się" serii argumentów przeciw wszystkiemu co było dotychczas proponowane, rezygnuję z dalszego udziału w tej dyskusji.
Konkretna szczegółowa propozycja nowego regulaminu powinna po opracowaniu przez nowy wyznaczony do tego zespół znaleźć się na istniejacej nowej stronie APMC.
Dotychczasowy regulamin publikowany na stronie markfive ammc, znajdował się będzie tam do końca stycznia - jako propozycja po czym zostanie usunięty.
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
Moze i ja wtrace swoje trzy grosze. Cala ta dyskusja o szczegolach technicznych dla poszczegolnych klas jest i tak na nic boprzeciez nie ma mozliwosci sprawdzania co kto zmodyfikowal jaka jest pojemnosc (szczegolowa) jaka moc itd.Kto by mial to robic jaka by miala byc forma protestow itp.To nie ma sensu ,podzial taki jaki byl do tej pory jest wystarczajacy mozna podyskutowac o klasie "org". Wedlug mnie cala frajda z uczestnitctwa w APMC to fakt ze moge sobie robic dowolne modyfikacje byle zachowac orginalny blok i zeby auto przeszlo badanie techniczne . Co do wydatkow to nikt nie musi wykladac od razu wielkiej kasy mozna albo nic nie modzic albo robic to malymi krokami ,jak komu pasuje. Mysle ze powinnismy sie skupic na stronie organizacyjnej APMC a nie tworzyc nowych regulaminow bo moze dojsc do tego ze regulamin techniczny bedziemy miec lepszy jak PZM-ot a nie bedzie mial kto jezdzic trzeba zachowac zdrowy rozsadek a lepsze jest wrogiem dobrego .Pozdrawiam
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
to moze panowie i panie ustalcie grupe która bedzie sie tym zajmować a inny niestety bedą musieli sie dostosowac.
mysle ze najlepszym rozwiązaniem by było dobranie po 2 osoby z kazdej mozliwej kategorii + osoby zajmujące sie organizacją
mysle ze najlepszym rozwiązaniem by było dobranie po 2 osoby z kazdej mozliwej kategorii + osoby zajmujące sie organizacją
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
Buras pisze:Wedlug mnie cala frajda z uczestnitctwa w APMC to fakt ze moge sobie robic dowolne modyfikacje byle zachowac orginalny blok i zeby auto przeszlo badanie techniczne . Co do wydatkow to nikt nie musi wykladac od razu wielkiej kasy
no i tu sie strasznie nie zgodze , ja zrobiłem swapa w sumie z oszczedności , a robiłem wszystko by samochód był maksymalnie klasczny wiec silnik nie jest zadna nowoczesną jednostką i rowniez klasyczną.
jesli o mnie chodzi to przystąpie do zabawy a jesli nie bedzie dla mnie klasy to na zawody bede wykręcał turbine , byle by sie pobawić i porywalizowac .
a teraz w sumie mysle ze moge juz sobie pokrzyczec bo moj swap juz jezdzi
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
po kilku rozmowach dzisiaj i dwóch spotkaniach mam juz pewien pomysł na regulamin i myślę że w najbliższych dniach pojawi się on na stronie Marka
nie będzie w regulaminie żadnych wielkich rewolucji ... raczej ewolucja tak żeby nie było zbyt wielu klas i tak żeby były nagrody dla seryjnych aut
1. klasa 1000 - mały blok
2. klasa 1300 - duży blok
3. generalka (dla tych co przynajmniej 3 razy dojechali do mety)
swapy jako klasa gość mogą startować w danej imprezie i nawet ją wygrać ale w klasyfikacji apmc ich nie będzie
tematy do dyskusji na spotkaniu:
głowice 7, 8 port itp. - niedozwolone
opony typu yoko a048 z automatu nie dają możliwości walczyć o puchar dla seryjnych aut
opony typu slick zabronione
dla mnie temat zamknięty ... ale odblokowałem bo jeszcze ktoś coś ma pisać ...
nie będzie w regulaminie żadnych wielkich rewolucji ... raczej ewolucja tak żeby nie było zbyt wielu klas i tak żeby były nagrody dla seryjnych aut
1. klasa 1000 - mały blok
2. klasa 1300 - duży blok
3. generalka (dla tych co przynajmniej 3 razy dojechali do mety)
swapy jako klasa gość mogą startować w danej imprezie i nawet ją wygrać ale w klasyfikacji apmc ich nie będzie
tematy do dyskusji na spotkaniu:
głowice 7, 8 port itp. - niedozwolone
opony typu yoko a048 z automatu nie dają możliwości walczyć o puchar dla seryjnych aut
opony typu slick zabronione
dla mnie temat zamknięty ... ale odblokowałem bo jeszcze ktoś coś ma pisać ...
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
- LUPER
- Zarząd
- Posty: 584
- Rejestracja: 12 sty 2005, 20:52
- Posiadane auto: mini i MINI
- Lokalizacja: Kraków
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
Beny, wkradła Ci się jakaś niespójność nie uwzględniasz seryjnych samochodów w podziale na klasy a piszesz : ... "opony typu yoko a048 z automatu nie dają możliwości walczyć o puchar dla seryjnych aut "...
co do opon typu slick to nie wiem po co zabraniać jak to w zasadzie to samo co A048 i A032?
Osobiście jestem za tym żeby była klasa dla samochodów tzw seryjnych (w których nie są przeprowadzane modyfikacje w silniku).
co do opon typu slick to nie wiem po co zabraniać jak to w zasadzie to samo co A048 i A032?
Osobiście jestem za tym żeby była klasa dla samochodów tzw seryjnych (w których nie są przeprowadzane modyfikacje w silniku).
Mini Cooper 1,3 93r - czerwony
Mini Cooper 1,3 90r - granatowy
Mini Clubman estate 1,3 81r - srebrny
MIni Clubman cooper 1,6D 10r - hot chocolate
Mini Cooper 1,3 90r - granatowy
Mini Clubman estate 1,3 81r - srebrny
MIni Clubman cooper 1,6D 10r - hot chocolate
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
LUPER pisze:Beny, wkradła Ci się jakaś niespójność nie uwzględniasz seryjnych samochodów w podziale na klasy a piszesz : ... "opony typu yoko a048 z automatu nie dają możliwości walczyć o puchar dla seryjnych aut "...
co do opon typu slick to nie wiem po co zabraniać jak to w zasadzie to samo co A048 i A032?
Osobiście jestem za tym żeby była klasa dla samochodów tzw seryjnych (w których nie są przeprowadzane modyfikacje w silniku).
A te seryjne miniaki wg ciebie luper to mają jeżdzć razem w jednej klasie czyli 1000 z 1300?
to rozwiązanie myślę że nie bedzie satysfakcjonujące.
A i z pewną upierdliwością zapytam Piotra po raz kolejny czy zdradzi nam Swoje modyfikacje w swoim miniaku?
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
efektem wieczornego spotkania wczoraj było dojście do wniosku że:
nie będzie odrębnej klasy seryjnych aut bo na razie jest za mało uczestników,
będzie klasa 1000 i 1300 i jednocześnie 1 puchar dla najszybszej seryjnej litrówki i jeden puchar dla seryjnego 1300,
ale klasyfikacje będą takie jak rok temu
co do modyfikacji Piotra to to chyba nie jest temat do tego więc zamykam bo dyskusja się raczej wyczeprała
nie będzie odrębnej klasy seryjnych aut bo na razie jest za mało uczestników,
będzie klasa 1000 i 1300 i jednocześnie 1 puchar dla najszybszej seryjnej litrówki i jeden puchar dla seryjnego 1300,
ale klasyfikacje będą takie jak rok temu
co do modyfikacji Piotra to to chyba nie jest temat do tego więc zamykam bo dyskusja się raczej wyczeprała
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
Beny
dyskusja się nie wyczerpała, chciałbym aby wypowiedziały się osoby które kiedyś brały udział w pucharze a zrezygnowały jak np. Maro i kilka innych osób, jak również osoby które zamierzają brać udział.
Według mnie nie jest potrzebna większa ilość klas niż trzy, związane to jest z ilością pucharów, Tak jak Beny proponujesz po pucharze dla seryjnej 100 i 1300 to taki puchar to jak dla mnie jest jak na otarcie łez.
Powinnismy stworzyć taki podział aby seryjne i delikatnie zmodyfikowane miniaki mogły powalczyć razem, tak jak to było do tej pory natomiast te miniaki i kierowcy którzy przesadzają już z modyfikacjami jak ja i pare innych osób powinny mieć swoją klasę.
Osobiście uważam i podejżewam też kilka osób, że wygrywanie z dużo słabszymi miniakami nie przynosi satysfakcji ztąd też namawiam na stworzenie oddzielnej klasy.
dyskusja się nie wyczerpała, chciałbym aby wypowiedziały się osoby które kiedyś brały udział w pucharze a zrezygnowały jak np. Maro i kilka innych osób, jak również osoby które zamierzają brać udział.
Według mnie nie jest potrzebna większa ilość klas niż trzy, związane to jest z ilością pucharów, Tak jak Beny proponujesz po pucharze dla seryjnej 100 i 1300 to taki puchar to jak dla mnie jest jak na otarcie łez.
Powinnismy stworzyć taki podział aby seryjne i delikatnie zmodyfikowane miniaki mogły powalczyć razem, tak jak to było do tej pory natomiast te miniaki i kierowcy którzy przesadzają już z modyfikacjami jak ja i pare innych osób powinny mieć swoją klasę.
Osobiście uważam i podejżewam też kilka osób, że wygrywanie z dużo słabszymi miniakami nie przynosi satysfakcji ztąd też namawiam na stworzenie oddzielnej klasy.
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
dokładnie tak jestem za
- LUPER
- Zarząd
- Posty: 584
- Rejestracja: 12 sty 2005, 20:52
- Posiadane auto: mini i MINI
- Lokalizacja: Kraków
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
no i po raz kolejny jest problem bo litrówki powyżej 50KM lądują w klasie maxi z 1,3 powyżęj 77KM czyli razem ze swapami i z mini z głowicami 7 i 8 portowymi.
A może zróbmy listę osób które chcą brać udział w pucharze w najbliższym sezonie z podziałem na pojemności i modyfikacje przeprowadzone w silnikach. i da nam to obraz ile osób i w jakiej klasie by startowało i będziemy wiedzieć czy jest sens coś wogóle zmieniać i tworzyć nowe klasy
A może zróbmy listę osób które chcą brać udział w pucharze w najbliższym sezonie z podziałem na pojemności i modyfikacje przeprowadzone w silnikach. i da nam to obraz ile osób i w jakiej klasie by startowało i będziemy wiedzieć czy jest sens coś wogóle zmieniać i tworzyć nowe klasy
Mini Cooper 1,3 93r - czerwony
Mini Cooper 1,3 90r - granatowy
Mini Clubman estate 1,3 81r - srebrny
MIni Clubman cooper 1,6D 10r - hot chocolate
Mini Cooper 1,3 90r - granatowy
Mini Clubman estate 1,3 81r - srebrny
MIni Clubman cooper 1,6D 10r - hot chocolate
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
tez miałem z tym dylemat ale i na to mam pomysł, takie litrówki mogą równie dobrze walczyć wtedy w klasie do 77 kucu w klasie 1300.Myśle że nikt by się nie obraził 1000 jak by wyjął puchar miniakom w klasie 1300, ale tak naprawdę to każdy może się zdeklarować w której klasie chce walczyć, np Alik chce swoim seryjnym miniakiem 1300mpi walczyć w klasie MAX
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
to moze tak?
bez podzialu na pojemnosci
klasa 1 - moc do 63 KM ( seria 1.3, seria 1.0, srednio dlubane litrowki )
klasa 2 - moc od 63 do ? 80 KM ??
klasa 3 - zalezy jak wyzej...
tylko ze taki podzial bedzie najbardziej krzywdzacy dla seryjnych litrowek
oczywiscie mozemy tez byc elastyczni na deklaracje ( vide alik ze swoim seryjnym mpi )
bez podzialu na pojemnosci
klasa 1 - moc do 63 KM ( seria 1.3, seria 1.0, srednio dlubane litrowki )
klasa 2 - moc od 63 do ? 80 KM ??
klasa 3 - zalezy jak wyzej...
tylko ze taki podzial bedzie najbardziej krzywdzacy dla seryjnych litrowek
oczywiscie mozemy tez byc elastyczni na deklaracje ( vide alik ze swoim seryjnym mpi )
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- LUPER
- Zarząd
- Posty: 584
- Rejestracja: 12 sty 2005, 20:52
- Posiadane auto: mini i MINI
- Lokalizacja: Kraków
Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010
Już wiem skąd wziąłeś te 77KM w klasie 1,3
To Ciekawe podejście, ale wskazane by było żeby każdy z wykresem z hamowni przyjeżdżał!
To Ciekawe podejście, ale wskazane by było żeby każdy z wykresem z hamowni przyjeżdżał!
Ostatnio zmieniony 22 sty 2010, 18:43 przez LUPER, łącznie zmieniany 1 raz.
Mini Cooper 1,3 93r - czerwony
Mini Cooper 1,3 90r - granatowy
Mini Clubman estate 1,3 81r - srebrny
MIni Clubman cooper 1,6D 10r - hot chocolate
Mini Cooper 1,3 90r - granatowy
Mini Clubman estate 1,3 81r - srebrny
MIni Clubman cooper 1,6D 10r - hot chocolate