Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010

Amatorski Puchar Mini Classic oraz inne imprezy sportowe z udziałem Mini i MINI

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
czestermo
Zarząd
Zarząd
Posty: 1393
Rejestracja: 29 sty 2005, 12:06
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010

Post autor: czestermo »

jak dla mnie taki podział jak pisze flap jest ok
jedyne kontrowersje budzi fakt ilości zawodników
może sie okazać że jakaś klasa bedzie reprezentowana prze 2 samochody

ale jest to dobre rozwiazanie, takie przechodzenie z normalnego posiadacza mini do wyższej "swiadomości" czy tez wiekszego popie....a :-)
sądu nie ma... ale wyrok wydany na wieczność, z ogólnego też mnie wyrzucą;-)
Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010

Post autor: Konrad K_2 »

OT podoba mi sie okreslenie "użytkownik wyższej świadomości"
Awatar użytkownika
macko
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 425
Rejestracja: 08 maja 2009, 23:19
Posiadane auto: mini
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010

Post autor: macko »

Nie da się zaspokoić wszystkich oczekiwań i na pewno nie będę się upierał przy swojej propozycji. Ostatnie słowo należy do organizatorów APMC. Proponuję tylko dobrze przemyśleć co będzie, a co nie będzie dopuszczone w klasie org, bo za chwilę zwolennicy tej wersji będą w pkt. wyjścia. Może sie przecież okazać, że oryginalne auta nie spełniają waszych kryteriów (i nie mówię tego broń boże złośliwie). Po prostu każdy coś modyfikuje w mini.

macko
maćko
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010

Post autor: monsterk »

Dla mnie klasa org nadaje się dla oldtimerów, bo każdy swojego miniaka w mniejszym lub większym stopniu przerabia, ja osobiscie nie podejmę się na określenie co można a co nie przerabiać- stosować w klasach org. Zauważam też że niektórzy z nas chyba nie chcą aby jakieś zmiany weszły. Przy tych 5 klasach raczej nic się nie zmieni
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010

Post autor: flapjck1 »

monsterk pisze:Dla mnie klasa org nadaje się dla oldtimerów, bo każdy swojego miniaka w mniejszym lub większym stopniu przerabia... [...]. Zauważam też że niektórzy z nas chyba nie chcą aby jakieś zmiany weszły. Przy tych 5 klasach raczej nic się nie zmieni


kazdy z NAS przerabia, ale nas jest 20-tu ??
tu chodzi o nowych, oni najpierw musza zlapac bakcyla i dla nich jest ta klasa a po to robimy serie zeby zaczynali od jezdzenia a nie od modyfikowania

czestermo pisze:jak dla mnie taki podział jak pisze flap jest ok
jedyne kontrowersje budzi fakt ilości zawodnikówy
może sie okazać że jakaś klasa bedzie reprezentowana prze 2 samochody

ale jest to dobre rozwiazanie, takie przechodzenie z normalnego posiadacza mini do wyższej "swiadomości" czy tez wiekszego popie....a :-)


nawet jak bedzie tylko 2och nowych to wlasnie odczytam za sukces tego regulaminu ( o ile przejdzie )
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010

Post autor: Beny »

monsterk pisze:Dla mnie klasa org nadaje się dla oldtimerów, bo każdy swojego miniaka w mniejszym lub większym stopniu przerabia, ja osobiscie nie podejmę się na określenie co można a co nie przerabiać- stosować w klasach org. Zauważam też że niektórzy z nas chyba nie chcą aby jakieś zmiany weszły. Przy tych 5 klasach raczej nic się nie zmieni


1. klasa ORG dla oldtimerów - no jak najbardziej, bo mini mozna do takiej grupy aut zaliczyć
2. nie musisz podejmować się określania co mozna zmieniać a co nie, przecież nic na siłę
3. przy nowych klasach jest możliwośc wygrania w dwóch klasach seryjnych i dwóch pro + generalka więc zmieni się naprawdę sporo, klasa max / openo ile przyjadą conajmniej dwa auta też popwinna być interesująca z racji mocy samochodów

więc nie panikujcie
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010

Post autor: AleXander »

Michał, pamiętaj że to nie jest "Zimna Wojna"...wyścig zbrojeń nie wszystkich dotyczy...

Flap dobrze prawi z tymi klasami tym razem...jak nie on ;) Klasa ORG byłaby OK, tylko Stwórca APMC :) oraz doświadczeni zawodnicy :) powinni na chwile usiąść i wytyczyć granice. Wcale przecież nie jest to takie trudne na chwile zapomnieć o szalonej rywalizacji (ale w sezonie 2010 to będzie się działo!) i wyluzować :)
Awatar użytkownika
macko
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 425
Rejestracja: 08 maja 2009, 23:19
Posiadane auto: mini
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010

Post autor: macko »

Chyba zapominamy od czego wyszliśmy w tej dyskusji. Wydawało mi się, że mamy się zastanowić nad jakimiś limitami w przeróbkach, żeby wszyscy (którzy do tej pory jeździli) nie gonili za przeróbkami i modyfikacjami za wszelką cenę, aby móc konkurować o podium.
Ci co mają głębokie kieszenie i chcą szaleć - niech robią dowolnie w klasie Max. Ci co mają mniejsze budżety, ale też mogą sobie pozwolić na mody, klasy niżej wedle pojemności.

Rozwiązanie, które forsuje Flap i Beny jest o tyle sztuczne, że nie przyniesie, żadnych zmian o których piszę wyżej (wyścig zbrojeń i to tych dowolnych trwa) a realnie zaprosi 2-3 nowych uczestników APMC z rzeczywiście oryginalnymi samochodami, których tak na prawdę wystarczyłoby zachęcić do ścigania statuetką top 1000 i top 1300.

Z resztą. Nie ma co się oszukiwać, że to regulamin ludziom spędza sen z powiek i dlatego nie przyjeżdżają na APMC. chodzi po prostu o koszty (dojazdu/noclegu) na które nie wszyscy mogą sobie pozwolić.

maćko
maćko
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010

Post autor: flapjck1 »

oj maciek uwierz mi ze sa tacy ktorzy nie przyjada bo "starzy wyjadacze ich objada"
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
macko
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 425
Rejestracja: 08 maja 2009, 23:19
Posiadane auto: mini
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010

Post autor: macko »

aha... a jak się zjawią 3 osoby w klasie org i nie daj Bóg objadą ta osobę, o której piszesz, to wtedy zastanowimy się nad dodatkową klasą: amator (z podziałem na pojemności oczywiście)? chyba pomyłka, nie?
maćko
Awatar użytkownika
Michal
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 285
Rejestracja: 15 lis 2007, 09:50
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010

Post autor: Michal »

W sumie to może i racja, ale czy nie możemy podejść do tematu bardziej liberalnie. Zgadzam się z tym co napisał flap, ale umówmy się że jeżeli auto będzie naprawdę zwyczajną „N-ką” a będzie założona maska z laminatu to chyba nikt nie będzie takiego auta wpychał do klasy Pro. To będzie lekka przesadą. Bądźmy elastyczni.
Posiedziałem teraz trochę i przeanalizowałem czasy jakie kto miał podczas kolejnych eliminacji w roku 2009. I jak by na to nie patrzeć czy czasy poszczególnych eliminacji czy suma wszystkiego można łatwo postawić grubą kreskę pomiędzy autami jakie powinny być w przyszłej klasą PRO i ORG. Czy taka sytuacja nie powinna nam czegoś podpowiedzieć?
Porównywanie wyników z hamowni nie jest takie złe ale i nie wystarczające i tak do tego należało by określić jakie opony itd…
Wg mnie klasa org będzie mniej problematyczna gdyż będą tam ludzie mniej lub wcale modyfikujący swoje auta i w związku z tym mniej będzie kontrowersji . A czy stworzymy klasę MAX czy będą to 2 klasy PRO to już kwestia zależna od aut z 1000 PRO. ( ciężko jest mi oceniać bo mam 1300 ).
Bo jeżeli nic nie ustalimy to nic strasznego się nie stanie, będzie jak w zeszłym roku. Dobra zabawa.
Tylko już dzisiaj będzie można z wielkim przybliżeniem rozpisać miejsca i puchary. ( no chyba że pojawi się nowy czarny koń APMC )
Awatar użytkownika
czestermo
Zarząd
Zarząd
Posty: 1393
Rejestracja: 29 sty 2005, 12:06
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: Amatorski Puchar Mini Classic - sezon 2010

Post autor: czestermo »

macko pisze:Chyba zapominamy od czego wyszliśmy w tej dyskusji. Wydawało mi się, że mamy się zastanowić nad jakimiś limitami w przeróbkach, żeby wszyscy (którzy do tej pory jeździli) nie gonili za przeróbkami i modyfikacjami za wszelką cenę, aby móc konkurować o podium.


macko wydaje mi się jednak ze nie od tego wyszla rozmowa
Ci co chcą modyfikować to wolna ręka

chodzi o zachęcenie nowych!!
lub też o nieobrzydzenie rywalizacji niezmodyfikowanym minimaniakom

fakt jest to super zabawa
ale jednak jak jest jeszcze coś o co można walczyć, to jest jeszcze lepsza zabawa
sądu nie ma... ale wyrok wydany na wieczność, z ogólnego też mnie wyrzucą;-)
Zablokowany