Identyfikacja Mini

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

_michal_
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 450
Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
Posiadane auto:
Lokalizacja: Scotland, UK

Re: Identyfikacja Mini

Post autor: _michal_ »

kmiecio pisze:liczniki i deska rozdzielcza wygląda w nim mniej więcej tak:
http://www.youtube.com/watch?v=nV48Bkdc ... re=related


to źle - powinny być zegary zamontowane na środku deski, taka drewniana to lata 90-te

wychodzi na to ze z lat 60-tych to masz tylko tabliczke znamionową w swoim aucie... :razz:
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
kmiecio

Re: Identyfikacja Mini

Post autor: kmiecio »

zegary są przed kierowcą
_michal_
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 450
Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
Posiadane auto:
Lokalizacja: Scotland, UK

Re: Identyfikacja Mini

Post autor: _michal_ »

kmiecio pisze:zegary są przed kierowcą


w tym roczniku z tabliczki nie powinny być...
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
kmiecio

Re: Identyfikacja Mini

Post autor: kmiecio »

a tu obiecane zdjęcia:
Obrazek
kmiecio

Re: Identyfikacja Mini

Post autor: kmiecio »

Obrazek
Obrazek
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: Identyfikacja Mini

Post autor: monsterk »

no i czar zagadki prysł, znowu szczepik, stawiam ze to miniak z konca lat 70 maksymalnie 80 rok
kmiecio

Re: Identyfikacja Mini

Post autor: kmiecio »

Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
kmiecio

Re: Identyfikacja Mini

Post autor: kmiecio »

poprzyj dowodami jak możesz, z tego co się orientuję w aucie, zamontowany jest gaźnik przepływowy, który był montowany między innymi w rolls-royce i triumph
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: Identyfikacja Mini

Post autor: monsterk »

znaczek na masce to leylang, następnie nowy typ silnika wycieraczek, przełączniki i włącznik wycieraczek na kolumnie.Dokładniej określić można po srubach mocujących przedni wózek i czy jest na poduszkach czy na sztywno
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Identyfikacja Mini

Post autor: markfive »

Ilustracje Twoje Panie kmiecio ściągnąłem i oglądał będę. Expertyze swoją pokażę :grin:
Jak byś jeszcze był uprzejmy otworzyć klameczkę tylnej klapy i odczytać z zameczka wybite numeratorem 4 cyferki kolejny tydzień i rok produkcji to by może nas bardziej zbliżyło.
Ale to co już widzę w znacznym stopniu mi wystarczy.
kmiecio

Re: Identyfikacja Mini

Post autor: kmiecio »

numery na zamku są wyraźne : 0278
z informacji od Was uzyskanej wynika że rocznik to 1978, miesiąc styczeń, jak wiadomo taki zamek mógł być kiedyś wymieniany i może być nieoryginalny, czy są jeszcze jakieś numerowane elementy dzięki którym można by było faktycznie potwierdzić autentyczność tej tezy??
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: Identyfikacja Mini

Post autor: monsterk »

na zegarach od tyłu powinna być kolejna metka, na wiązce elektrycznej też, wyjmij aparat zapłonowy i na nim też będzie data, silnik napewno 1000 i do tego A+ bo ma krótki rozstaw pod mocowanie alternatora, w dodatku nowy typ puszki bezpieczników :mrgreen:
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Identyfikacja Mini

Post autor: markfive »

kmiecio pisze:numery na zamku są wyraźne : 0278


Z moich ustaleń na godz 17- 10.02 wynika że samochód widoczny na zdjęciach pochodzi z okresu 1976-1978. numery, które odczytałeś potwierdzaja to. Wynika to również z obecności pewnych stałych elementów związanych z autem takich jak układ hamulcowy z pompą typu GMC167 i innych które wymienię w pełniejszym opisie. Elementy nieoryginalne w stosunku do tej karoserii, które dołożone zostały jeszcze później pochodzą :
felgi stalowe 10" i atrapa przednia z tworzywa - Innocenti Mini
Zestaw wskaźników SMITH (3 zegary w obudowie przed kierownicą) z modelu 1275 GT (wyskalowane do 200 km/h) Nakładka górna podszybia z nowszego modelu mini
Zegar ciśnienia oleju na środku deski (deska domowej roboty) pochodzi z zestawu który powinien oryginalnie znajdowac sie w tej karoserii na środku. Jeden duży szybkosciomierz i po bokach dwa małe zegary(tzw. jajo)

Silnik to tzw. Factory replacement unit czyli silnik regenerowany (po naprawie głównej) dostepny na zachodzie w sieci naprawczej Leylanda. Wstawiany zapewne jeszcze przed przywiezieniem auta do Polski.

Obydwie tabliczki znamionowe pochodza z innego modelu jak widoczny na zdjeciach.

Więcej w kolejnym poście. Nie wszystko na raz i w mgnieniu oka :grin:
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Identyfikacja Mini

Post autor: flapjck1 »

na lusterku zew. lewym jest made in poland czy made in italy?

jesli italy/carello to kolejny punkt styczny z inno mk3

btw, na grilla chyba bys szybko znalazl chetnego :)
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Identyfikacja Mini

Post autor: markfive »

flapjck1 pisze:...to kolejny punkt styczny z inno mk3

Nie szukajcie punktów stycznych z inno (Innocenti) bo to auto niczego wspólnego z innocenti nie miało i nie ma. Owszem posiada kilka elementów dołożonych pochodzących z innocenti co może na przykład oznaczać, że sprowadzone zostało z tamtej części europy i takie elementy były "pod ręką" na wymianę.
ODPOWIEDZ