Zapłon
Moderator: flapjck1
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Zapłon
troche nie mini ale tez gaznikowy turbo z reanaul 5 gtt , mój swap
problem mam taki
po kazdym przejezdzie i zgaszeniu , nastepnego dnia nie moge odpalic
wykręcam swiece ... czarne ze ho... czyszcze i od reki odpala
czym pokręcic zeby bylo dobrze ?
problem mam taki
po kazdym przejezdzie i zgaszeniu , nastepnego dnia nie moge odpalic
wykręcam swiece ... czarne ze ho... czyszcze i od reki odpala
czym pokręcic zeby bylo dobrze ?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Zapłon
turbo oleju nie leje?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Zapłon
no to masz za bogata mieszanke, jest jakas regulacja skladu na tym solexie?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Zapłon
w hifie jak się wkręci to jest bogatsza także lepeij sprawdź jak to powinno działać
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Zapłon
Konrad K_2 pisze:no jest jakas śrubka , wkręciłem tak ze az ciezko idzie dalej
Konrad nie kręć na siłę tej śrubki bo jak ma na końcu stożek to "załatwisz" i śrubkę i gniazdo.
Nie znam dokładnie budowy tego gaźnika. Jeżeli nie ma obwodu obejściowego dla biegu jałowego, to wkręcenie do końca do pierwszego oporu ale nie na siłę śrubki regulacyjnej składu mieszanki powinno spowodować zatrzymanie silnika. Jezeli nadal pracuje "na wolnych" to albo gaźnik przelewa (zbyt wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej) albo gniazdo / końcówka śruby regulacyjnej są uszkodzone
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Zapłon
nie krecilem do oporu
moze cos z tego odczytacie bo dla mnie gazniki nadal sa tajemnicą
http://super5gtturbo.s.u.pic.centerblog ... dcs5w8.jpg
moze cos z tego odczytacie bo dla mnie gazniki nadal sa tajemnicą
http://super5gtturbo.s.u.pic.centerblog ... dcs5w8.jpg
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
gaźnik renault 5 turbo SWAP mini
Konrad K_2 pisze:...nie krecilem do oporu
To dobrze. Miałem na myśli śrubkę oznaczoną nr 18 na rysunku i chociaż tego wcześniej nie widziałem jak widzisz nie myliłem się co do jej zakończenia.
Aby coś więcej wydedukować musze zapoznać sie z opisem tego gaźnika. Pójdę za tropem adresu rysunku. Jak coś wymyślę to napiszę.
Daję tymczasem pole do popisu dla innych
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Zapłon
a plywak i zawor nad plywakiem sa ok?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Zapłon
flapjck1 pisze:a plywak i zawor nad plywakiem sa ok?
'
gaznik był kupiony jako "po odświeżeniu" i w sumie w to wierze bo uszczelki które widac wyglądaja na nowe no i jezdziłem tą piątką przed wytarganiem silnika i takiego problemu nie było , wiec stwierdzam ze jak coś " pokręciłem" w międzyczasie.
ps.
taki jeszcze opis znalazłem
http://www.thesamba.com/vw/archives/man ... /page1.jpg
ps2
http://www.r21club.com/download/r21orga ... or_ang.pdf
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Zapłon
Konrad K_2 pisze:...jezdziłem tą piątką przed wytarganiem silnika i takiego problemu nie było , wiec stwierdzam ze jak coś " pokręciłem" w międzyczasie.
Obejrzałem rysunki i opisy instalacji zasilania silnika turbo R 5 dostępne na stronie zwiazanej z pokazanym rysunkiem i obawiam się, że teraz po zamontowaniu tego silnika do mini zostało to wszystko nieprawidłowo lub niedokładnie zamontowane i połączone. Instalacja ta jest dość skomplikowana i nie będzie działać prawidłowo gdy chociaż jeden jej element został pominięty lub zastąpiony czymś innym. Odłączenie turbiny zmienia parametry współpracy silnika z tym gaźnikiem więc to też nie jest wyjście z sytuacji.
Rysunek pełnej instalacji z opisem, który przetłumaczyłem z jęz francuskiego prześlę Ci na mail bo to zbyt duży plik by zamieszczac go tu na forum.
Radzę Ci poszukać mechanika dobrze obeznanego z tą instalacją i jej działaniem.
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Zapłon
Dzięki za maila dostałem przeanalizowałem.
U mnie wygląda to tak
http://img215.imageshack.us/img215/4131 ... ult5gt.jpg
i jest to zrobione wg przygotowania N lub A grupowego
z takiego manuala http://file4u.pl/download/1103140/Renault5manual.exe
U mnie wygląda to tak
http://img215.imageshack.us/img215/4131 ... ult5gt.jpg
i jest to zrobione wg przygotowania N lub A grupowego
z takiego manuala http://file4u.pl/download/1103140/Renault5manual.exe
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
gaźnik R5 turbo SWAP mini
Konrad K_2 pisze:...jest to zrobione wg przygotowania N lub A grupowego
Wiele elementów zostało wyeliminowanych ...a do czegoś one były potrzebne.
Czy gdy ten motor był jeszcze w R5 też były usunięte ?
Może lepiej " zejść na ziemię" i modyfikacje ograniczyć do poziomu poprawionej serii (fast road).
Modyfikacje N / A grupowe mogą pociągać za sobą również N / A grupowe kłopoty i problemy techniczne.
Wszystko zapewne da się opanować, byc może nawet powód jest zupełnie błachy- do tego potrzebna jest jednak spora wiedza i praktyka.
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: gaźnik R5 turbo SWAP mini
markfive pisze:Czy gdy ten motor był jeszcze w R5 też były usunięte ?
no wlasnie problem w tym ze tak , ja załozyłem nowe kable swiece cewke , weżyki od cisnień / podcisnień , nowego blowa , ale wszystko w tej samej specyfikacji co wczesniej.
cały czas wydaje mi sie ze to kwestia tej srubki bo wolnych obrotów wogóle niema , cały czas ssanie, dymi bardzo (nie olejowo)
Ostatnio zmieniony 22 lut 2010, 15:08 przez Konrad K_2, łącznie zmieniany 1 raz.