witam
w moim miniaku jak zapewniał poprzedni niemiecki właściciel jest obniżone zawieszenie. samochód rzeczywiście siedzi niżej od normalnego miniaka. chciałbym sprawdzić czy jest to rzeczywiście zasługa celowego zabiegu czy raczej zużytych gruszek.
co powinienem zmierzyć? długość jakiego elementu zawieszenia?
obniżone zwieszenie - jak sprawdzić czy rzeczywiście?
Moderator: flapjck1
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: obniżone zwieszenie - jak sprawdzić czy rzeczywiście?
a masz tam hi-lo czy nie?
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: obniżone zwieszenie - jak sprawdzić czy rzeczywiście?
najprościej będzie w tylnym zawieszeniu... zdejmiesz koło i będzie widać czy jest tam hi-low czy nie, a przy okazji możesz zmierzyć długość amortyzatora przy podniesionym aucie
jedna rzecz to właśnie regulatory a druga że oprócz nich można założyć np. spaxy które przeznaczone są do obniżonych miniaków czyli jak przypuszczam są krótsze od seryjnych amorów, długość seryjnych mogę zmierzyć
jedna rzecz to właśnie regulatory a druga że oprócz nich można założyć np. spaxy które przeznaczone są do obniżonych miniaków czyli jak przypuszczam są krótsze od seryjnych amorów, długość seryjnych mogę zmierzyć
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: obniżone zwieszenie - jak sprawdzić czy rzeczywiście?
obnizenie zawieszenia bylo tez realizowane przez krotsze "lejki"
ale sadze ze po prostu ma uklepane gruszki
ale sadze ze po prostu ma uklepane gruszki
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: obniżone zwieszenie - jak sprawdzić czy rzeczywiście?
nie mam hi-low
amortyzatory to żółte regulowane spax'y, zmierzyłem długość amora przy aucie stojącym na kołach, od śruby górnej do dolnej mocującej amora jest ok 23cm
auto "siedzi" niżej regularnie i symetrycznie na wszystkich kołach
amortyzatory to żółte regulowane spax'y, zmierzyłem długość amora przy aucie stojącym na kołach, od śruby górnej do dolnej mocującej amora jest ok 23cm
auto "siedzi" niżej regularnie i symetrycznie na wszystkich kołach
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: obniżone zwieszenie - jak sprawdzić czy rzeczywiście?
Można również przez sworzeń, który ma dwa ranty.
Zmierzyć musisz na wymontowanym amortyzatorze. Różnica wynosi ok. 2cm jeżeli dobrze pamiętam.
Zmierzyć musisz na wymontowanym amortyzatorze. Różnica wynosi ok. 2cm jeżeli dobrze pamiętam.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: obniżone zwieszenie - jak sprawdzić czy rzeczywiście?
przy aucie stojącym na kołach amor nie jest do końca rozciągnięty, przedni nawet przy podniesionym aucie nie jest, tylny raczej tak, bo na tyle to amor trzyma całość, żeby nie wypadła
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas