Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
jeszcze jedno pytanie czy można skrzynię wymienić od nowszego modelu? np. 2005r?
http://www.allegro.pl/item1035083939_mi ... ualna.html
http://www.allegro.pl/item1035083939_mi ... ualna.html
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
Było już o tym kiedyś mówione - od polifta skrzynia nie będzie pasować - chyba inaczej mocowana itp. W każdym razie nie da się jej zastosować
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
jutro biorę się za ściąganie skrzyni i tak sobie właśnie myślę czy zamiast kupować inną używaną a zarazem nie pewną jak długo ona pożyje czy nie lepiej kupić taki zestaw:
http://cgi.ebay.co.uk/bmw-mini-cooper-5 ... 3cace87e06
i zlecić komuś złożenie tego.
http://cgi.ebay.co.uk/bmw-mini-cooper-5 ... 3cace87e06
i zlecić komuś złożenie tego.
- hello
- Wiarus
- Posty: 588
- Rejestracja: 20 lis 2008, 16:33
- Posiadane auto: '96 Sportspack
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
pytanie: zderzak Mini Cooper 2005 wersja USA (bez chromow na halogenach) - czy jest możliwość nałożenia chromów na halogeny? czy jest to prosty zabieg czy może trzeba ciąć zderzak i kombinować?
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
Voyth pisze:Co do oleju to licz się z tym, że MINIak lubi sobie wypić i tak jak piszesz 15000 będzie optymalne. Po drodze zaliczysz jeszcze z 5 dolewek
Z żarówkami w panelu wygląda to tak - są tylko dwie:
Pamiętaj, żeby podczas wymiany nie obracać pokrętłami, bo kulki się wysypią i już w niektórych przypadkach może panel nie zadziałać.
Dzięki Voyth - udało się wymienić te żarówki...
ALE muszę przyznać - że ich wymiana wymaga anielskiej cierpliwości i zręczności....
Dostać się do nich jest trudno... Szczególnie odłączenie panelu klimatyzacji i jego ponowne podłączenie to horror.... a wydostanie żarówek bez szkody dla reszty panelu to wiele wyzwisk pod adresem producenta MINI
Jeśli ktoś jeszcze zdecyduje się na wymianę, to te dwie żarówki noszą nazwę "sklepową": "żarówka T5" - można kupić nawet w praktikerze - koszt 2,50zł za 2 sztuki.
- Załączniki
-
- DSCN3904s.jpg (376.53 KiB) Przejrzano 1330 razy
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
Phantomas tak przyglądam się temu zdjęciu - jest tam dojście do kabli podłączenia przednich halogenów przeciwmgielnych? bo u mnie niestety nie są podłączone a nie widzę kabli do ich podłączenia i zastanawiam się czy opłaca się ściągać ten panel
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
Troche za dużo porozkładałeś Ja to wszystko co Ty pozdejmowałeś tylko odkręcałem, żeby luźno można było podgiąć plastiki do wymiany.
Mam pytanie - klamka zewnętrzna drzwi kierowcy bardzo ciężko mi się wciska - jest na to jakaś recepta ? Kiedyś ktoś pisał, żeby w ten element króry się naciska popsikać WD40. Można od zewnątrz psiknąć, czy jeszcze trzeba zdjąć tapicerkę i od środka nasmarować ?
Mam pytanie - klamka zewnętrzna drzwi kierowcy bardzo ciężko mi się wciska - jest na to jakaś recepta ? Kiedyś ktoś pisał, żeby w ten element króry się naciska popsikać WD40. Można od zewnątrz psiknąć, czy jeszcze trzeba zdjąć tapicerkę i od środka nasmarować ?
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
Voyth pisze:Troche za dużo porozkładałeś Ja to wszystko co Ty pozdejmowałeś tylko odkręcałem, żeby luźno można było podgiąć plastiki do wymiany.
Mam pytanie - klamka zewnętrzna drzwi kierowcy bardzo ciężko mi się wciska - jest na to jakaś recepta ? Kiedyś ktoś pisał, żeby w ten element króry się naciska popsikać WD40. Można od zewnątrz psiknąć, czy jeszcze trzeba zdjąć tapicerkę i od środka nasmarować ?
Dzisiaj naprawiałem ciężko pracującą klamkę zewnetrzną, jest dużo zabawy żeby ją wymontować bo trzeba tam w niej linke nasmarować, należy też nasmarować qw środku zamek i wszystko wraca do normy
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
Dzięki za informacje.
Pojawił się kolejny problem - przy hamowaniu ze 140 do 110 km/h na kierownicy odczuwam dość duże bicie / szarpanie. Od razu mówie - klocki i tarcze na wszystkich kołach były wymieniane w sierpniu 2009 i jest zrobione na nich może 6000 km. Przez pierwsze 200 km oszczędzane jak zaleca producent - delikatne hamowanie. Nie są to też jakieś chińskie zabawki, tylko Ate / Lucas takie jak oryginały. Teraz pytanie co to może być... Tylko w tych prędkościach to występuje. Próbowałem wczoraj wyhamować z 70 do 0 dość mocno i nie ma najmniejszego bicia, a przy takich wysokich prędkościach jest. Możliwe, że jakiś element zawieszenia jest wybity i np. ma luz i podczas hamowania nie trzyma się i nim szarpie np. jakiś sworzeń czy coś ?
Pojawił się kolejny problem - przy hamowaniu ze 140 do 110 km/h na kierownicy odczuwam dość duże bicie / szarpanie. Od razu mówie - klocki i tarcze na wszystkich kołach były wymieniane w sierpniu 2009 i jest zrobione na nich może 6000 km. Przez pierwsze 200 km oszczędzane jak zaleca producent - delikatne hamowanie. Nie są to też jakieś chińskie zabawki, tylko Ate / Lucas takie jak oryginały. Teraz pytanie co to może być... Tylko w tych prędkościach to występuje. Próbowałem wczoraj wyhamować z 70 do 0 dość mocno i nie ma najmniejszego bicia, a przy takich wysokich prędkościach jest. Możliwe, że jakiś element zawieszenia jest wybity i np. ma luz i podczas hamowania nie trzyma się i nim szarpie np. jakiś sworzeń czy coś ?
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
a nie przypadkiem końcówki drążka? chociaż przy tym by Ci samochód przy puszczonej kierownicy zjeżdżał na boki
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
Przy przyspieszaniu nic się nie dzieje, samochód jedzie równo, w jednym torze, nie zjeżdza na boki. Tylko podczas hamowania ze 140 do 110 km/h jak napisałem
Re: Składamy do kupy: MINI Cooper R50 i MINI One
Hi
Problem pewnie poruszany ale nic nie znalazłem Nie podnosi mi się lewy reflektor, a dokładnie nie ustawia się po przekręceniu kluczyka. Co może być tego przyczyną
Problem pewnie poruszany ale nic nie znalazłem Nie podnosi mi się lewy reflektor, a dokładnie nie ustawia się po przekręceniu kluczyka. Co może być tego przyczyną