Polosie pasujace do szpery Salisbury
Moderator: flapjck1
-
- Swój Człowiek
- Posty: 261
- Rejestracja: 08 cze 2009, 20:39
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Poznan
Polosie pasujace do szpery Salisbury
Witam,
czy ktos wie gdzie moge nabyc (albo chociaz jakie to musza byc) polosie pasujace do szpery Salisbury ?
z gory dzieki,
pozdrawiam,
Andrews
czy ktos wie gdzie moge nabyc (albo chociaz jakie to musza byc) polosie pasujace do szpery Salisbury ?
z gory dzieki,
pozdrawiam,
Andrews
Most sports only need one ball. Mine takes both.
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Polosie pasujace do szpery Salisbury
musisz dokupić pewne elementy np z minisporta MS3323
-
- Swój Człowiek
- Posty: 261
- Rejestracja: 08 cze 2009, 20:39
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Poznan
Re: Polosie pasujace do szpery Salisbury
dzieki za szybka odpowiedz.
Kupiem dokladnie cos takiego, ale nie pot joint tylko hardy spicer - jak wyglada ten caly pot joint ? Czy do tego bezposrednio wchodzi wielowypust polosi ?
EDIT : http://www.minisport.com/mini-spare-par ... S3340.html
czy w takim ukladzie wystarczy to co wlinku powyzej ?
z gory dzieki,
pzdr
Kupiem dokladnie cos takiego, ale nie pot joint tylko hardy spicer - jak wyglada ten caly pot joint ? Czy do tego bezposrednio wchodzi wielowypust polosi ?
EDIT : http://www.minisport.com/mini-spare-par ... S3340.html
czy w takim ukladzie wystarczy to co wlinku powyzej ?
z gory dzieki,
pzdr
Most sports only need one ball. Mine takes both.
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Polosie pasujace do szpery Salisbury
DO TEGO CO CI PODAŁEM ZAKŁADASZ ORYGINALNY PRZEGUB
-
- Swój Człowiek
- Posty: 261
- Rejestracja: 08 cze 2009, 20:39
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Poznan
Re: Polosie pasujace do szpery Salisbury
No wiem, ale tak czy owak oryginalny przegub chce zmienic na wzmocniony, a skoro juz mam te elementy pod hardy spicer, to chce wiedziec czy to byloby ok.
Z gory dzieki,
Andrews
Z gory dzieki,
Andrews
Most sports only need one ball. Mine takes both.
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Polosie pasujace do szpery Salisbury
Ja osobiście nie pakowałbym sie w temat Hardy Spicer bo będziesz potrzebował:
- flansze 22A1152 x2
- krzyżaki 27H7880 x2
- półosie np MS3341H/S
- obudowe wyjścia- flanszy 22G420 x2
- uszczelniacze AHU1082 x2
- osłonki gumowe GSV1192 x2
A myślę że standardowe wewnetrzne przeguby wytrzymają kupę koni które wyjdą z kompresora
- flansze 22A1152 x2
- krzyżaki 27H7880 x2
- półosie np MS3341H/S
- obudowe wyjścia- flanszy 22G420 x2
- uszczelniacze AHU1082 x2
- osłonki gumowe GSV1192 x2
A myślę że standardowe wewnetrzne przeguby wytrzymają kupę koni które wyjdą z kompresora
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Polosie pasujace do szpery Salisbury
Popieram zdanie monstera
Hardy spicer do mini znane juz wcześniej jako "przegub Kardana" w czasach A serii zastępowały dawne proste krzyżaki oblewane gumą w zastosowaniach do sportu.
Po przejściu na aktualnie stosowane pot joint (jak A+) kulowe przeguby wewnętrzne nie ma żadnej potrzeby powrotu do hardy spicer. Tego typu przeguby (A+) stosowane są z powodzeniem od lat w autach o znacznie większej jak w mini mocy silników. Dla bezpieczeństwa (trwałości) należy znaleźć przeguby od producenta na tzw pierwszy montaż i myślę, ze to wystarczy. Bardziej obciążone są przeguby zewnętrzne a o wytrzymałości całości decyduje i tak najsłabszy punkt.
Hardy spicer do mini znane juz wcześniej jako "przegub Kardana" w czasach A serii zastępowały dawne proste krzyżaki oblewane gumą w zastosowaniach do sportu.
Po przejściu na aktualnie stosowane pot joint (jak A+) kulowe przeguby wewnętrzne nie ma żadnej potrzeby powrotu do hardy spicer. Tego typu przeguby (A+) stosowane są z powodzeniem od lat w autach o znacznie większej jak w mini mocy silników. Dla bezpieczeństwa (trwałości) należy znaleźć przeguby od producenta na tzw pierwszy montaż i myślę, ze to wystarczy. Bardziej obciążone są przeguby zewnętrzne a o wytrzymałości całości decyduje i tak najsłabszy punkt.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 261
- Rejestracja: 08 cze 2009, 20:39
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Poznan
Re: Polosie pasujace do szpery Salisbury
Dziekuje Wam obu za fachowa odpowiedz. W takim razie mam na sprzedaz dwa wyjscia pod hardy spicer :D
Pozdrawiam,
Andrews
PS. moze w przyszlym tygodniu pierwsze relacje z wlozonego silnika
Pozdrawiam,
Andrews
PS. moze w przyszlym tygodniu pierwsze relacje z wlozonego silnika
Most sports only need one ball. Mine takes both.
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Polosie pasujace do szpery Salisbury
to ja sie podłącze
wzmacniany zewnetrzny przegub - cos w okolicach 120 KM zeby przenosił
czego szukac?
wzmacniany zewnetrzny przegub - cos w okolicach 120 KM zeby przenosił
czego szukac?
- Jerzy
- Nowy
- Posty: 69
- Rejestracja: 30 sty 2005, 18:07
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- Kontakt:
Re: Polosie pasujace do szpery Salisbury
Przegub dobiera się do przenoszonego momentu obrotowego, a nie do mocy.
Jerzy
MGF 1,8i, Mini 1380 GTI, Fiat 125p
MGF 1,8i, Mini 1380 GTI, Fiat 125p