Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.
Moderator: flapjck1
monsterk
Super użytkownik
Posty: 2082 Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:
Post
autor: monsterk » 28 cze 2010, 08:16
AleXander pisze: wtryski w MPi akurat dają radę i wytrzymają (dużo) większe ciśnienie.
i tu jesteś w mylnym błędzie
SAMMMPŻ Rado
Swój Człowiek
Posty: 426 Rejestracja: 15 mar 2010, 11:12
Posiadane auto:
Lokalizacja: Józefosław/Piaseczno
Post
autor: SAMMMPŻ Rado » 28 cze 2010, 10:59
hehe, to będzie jajcarnia po całości jak to zagra
Leyland Mini Clubman
AleXander
Super użytkownik
Posty: 1632 Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa
Post
autor: AleXander » 28 cze 2010, 11:21
monsterk pisze: AleXander pisze: wtryski w MPi akurat dają radę i wytrzymają (dużo) większe ciśnienie.
i tu jesteś w mylnym błędzie
Hej jak to tak to? Flap wyczytał, że takie były montowane w MPi i jakimś tam doładowanym 2.0l roverze...wiec powinny wytrzymywać, nieprawdaż?
monsterk
Super użytkownik
Posty: 2082 Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:
Post
autor: monsterk » 28 cze 2010, 11:37
te mają wydajność 400cc i w rowerze są dwu litrowym są pewnie 4szt czyli na kazdy cylinder przypada 400cc a w miniaku przypada 200cc czyli mało
flapjck1
Maniak
Posty: 8845 Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:
Post
autor: flapjck1 » 28 cze 2010, 17:34
te wtryski w ilosci sztuk 4 gonia 2,0 turbo o mocy 200 KM, wytrzymuja podkrecanie turbiny i moce rzedu 240 KM - to jest sprawdzone
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Saint
Super użytkownik
Posty: 1227 Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:
Post
autor: Saint » 28 cze 2010, 23:37
Tak z innej beczki, którego podkładu reaktywnego używasz? Jeżeli Wurth, to jaki numer katalogowy?
Zawodowy Szyderca
monsterk
Super użytkownik
Posty: 2082 Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:
Post
autor: monsterk » 29 cze 2010, 08:16
podkład reaktywny nazywał się Profi
monsterk
Super użytkownik
Posty: 2082 Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:
Post
autor: monsterk » 29 cze 2010, 14:20
flapjck1 pisze: te wtryski w ilosci sztuk 4 gonia 2,0 turbo o mocy 200 KM, wytrzymuja podkrecanie turbiny i moce rzedu 240 KM - to jest sprawdzone
Czyli przyrost mocy o 20%
a u mnie w kompresorze ma być przyrost mocy o 40-50%
minimaniak
Klubowicz
Posty: 1828 Rejestracja: 05 sty 2005, 19:35
Posiadane auto: Klasyki "Dziadek" 25LE, 35LE, 40LE, Cabriolet, Van,Kombi i parę innych
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:
Post
autor: minimaniak » 29 cze 2010, 16:56
monsterk pisze: podkład reaktywny nazywał się Profi
Profi to pasztety
www.profi.net.pl
Pozdrawiam Adam
TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
AleXander
Super użytkownik
Posty: 1632 Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa
Post
autor: AleXander » 29 cze 2010, 17:36
no to wyszedł pomarańczowy pasztet!
Michał a jak rozwiązałeś kwestię chłodzenia silnika? Masz jakiś patent aby zwiększyć wydajność chłodzenia?
Saint
Super użytkownik
Posty: 1227 Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:
Post
autor: Saint » 29 cze 2010, 19:04
AleXander pisze: no to wyszedł pomarańczowy pasztet!
Michał a jak rozwiązałeś kwestię chłodzenia silnika? Masz jakiś patent aby zwiększyć wydajność chłodzenia?
4-ro rdzeniowa chłodnica? Na pierwszej stronie wspomniana
Zawodowy Szyderca
AleXander
Super użytkownik
Posty: 1632 Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa
Post
autor: AleXander » 29 cze 2010, 19:29
sorry zapomniałem, że tutaj chłodnica z boku będzie. no to nie przeszkadzam
monsterk
Super użytkownik
Posty: 2082 Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:
Post
autor: monsterk » 29 cze 2010, 21:37
AleXander pisze: no to wyszedł pomarańczowy pasztet!
Michał a jak rozwiązałeś kwestię chłodzenia silnika? Masz jakiś patent aby zwiększyć wydajność chłodzenia?
Podobno chłodnica w MPI jest zajebista i stosowana przy uturbionych jednostkach, problemy z chłodzeniem były u Radka i tam poprostu założyłem nową, ajak jest tam u niego w te upały to nie mam pojecia.
monsterk
Super użytkownik
Posty: 2082 Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:
Post
autor: monsterk » 28 lip 2010, 16:44
Pomarańcza dzisiaj ożyła z nowym komputerem, jest w fazie strojenia i jeszcze nie wybuchła.
Czekam z niecierpliwością co wypluje hamownia
macko
Swój Człowiek
Posty: 425 Rejestracja: 08 maja 2009, 23:19
Posiadane auto: mini
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:
Post
autor: macko » 28 lip 2010, 17:01
Kiedy i gdzie ruszasz na hamownię? Czy to kolesie od kompa będą ją hamowali?
maćko
maćko