MINI po lifcie...
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
- minigjj
- Swój Człowiek
- Posty: 349
- Rejestracja: 21 wrz 2009, 10:10
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: MINI po lifcie...
Chcę takiego
- Załączniki
-
- 782dcc9d11db2193c8618e9e4d48a62f,21,1.jpg (40.54 KiB) Przejrzano 1146 razy
Pwr 106,6 KM @ 3974 rpm Tq 269,2 Nm @ 2047 rpm
- dawid
- Super użytkownik
- Posty: 1263
- Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: MINI po lifcie...
dobre te wloty w zderzaku
- minigjj
- Swój Człowiek
- Posty: 349
- Rejestracja: 21 wrz 2009, 10:10
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: MINI po lifcie...
a tu środek jcw: http://www.motoringfile.com/wp-content/ ... ighRes.jpg
Pwr 106,6 KM @ 3974 rpm Tq 269,2 Nm @ 2047 rpm
-
- Swój Człowiek
- Posty: 109
- Rejestracja: 31 paź 2009, 14:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: MINI po lifcie...
works z zewnątrz i w środku szał! Ciekawe czy ceny sie zmienią
-
- Swój Człowiek
- Posty: 143
- Rejestracja: 09 lis 2006, 15:23
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Będzin
Re: MINI po lifcie...
Mnie osobiście Works bardzo rozczarował. Wcześniejsze plotki mówiły, że na wszystkich rynkach pakiet aero ma być standardem, tak jak jest to w UK, oczekiwano także zmian w silniku i podniesieniu osiągów. Wszystko wskazuje na to, że nie ma co liczyć na powyższe zmiany. Silnik Coopera S dostał zmienne fazy rozrządu i podniesiono moc do 184KM więc różnica staje się coraz mniejsza, a Works dostanie tylko możliwości wyboru kolorów ? A najgorsze jest to , że np. pakietu aero albo zawieszenia JCW nie można zamówić jako „factory-fit”, tak więc w nowym Worksie z pakietem aero gratis dostaniemy zderzaki, które możemy sobie sprzedać.
Dodatkowo nie rozumiem ich polityki, rok temu wmawiają ludziom, że w JCW 50WC mają ekskluzywną czarną skórę lounge z czerwonym wykończeniem, której nie ma w innych modelach a teraz dodają to jako opcję w JCW. To samo z kolorem zegarów z GP. Naprawdę tak trudno wymyśleć coś nowego, nie pojmuję tego.
Proszę niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, czy w worksie w stosunku do Coopera s dodatkowo dostaniemy tylko:
- 27 KM więcej (w uproszczeniu)
- hamulce JCW
- układ wydechowy JCW
- fajne felgi i możliwość wyboru kolorów nadwozia i tapicerki niedostępnych w S-ce
- znaczki JCW z przodu i z tyłu
- brak możliwość wyboru czarnych kloszy reflektorów – ciekawe czy się to potwierdzi ?
Obecna różnica w cenie 23,5 tys. zł, tak więc słono każą sobie płacić. Nie analizowałem jak z wyposażeniem standardowym ale licząc te 8,5 tys. zł na doposażenie Coopera S do poziomu Worksa, zostaje 15 tyś. zł za powyższe? Za tą kwotę możemy kupić pakiet aero JCW + hamulce JCW + zawias JCW. Jeśli zrezygnujemy z pakietu aero, którego w standardzie i tak nie dostaniemy to wystarczy na jakiś mały tuning – wydech, intercooler, nowa mapa. Problem tylko z gwarancją. Nie twierdzę, że Works jest nie fajny tylko wkurza mnie, że inni producenci robią już dużo mocniejsze przednionapędówki. Swoja drogą ciekawe co zrobią z pakietem Stage 1 JCW przy tak małej równicy miedzy S-ką a Worksem chyba zniknie z rynku, co sądzicie?
Dodatkowo nie rozumiem ich polityki, rok temu wmawiają ludziom, że w JCW 50WC mają ekskluzywną czarną skórę lounge z czerwonym wykończeniem, której nie ma w innych modelach a teraz dodają to jako opcję w JCW. To samo z kolorem zegarów z GP. Naprawdę tak trudno wymyśleć coś nowego, nie pojmuję tego.
Proszę niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, czy w worksie w stosunku do Coopera s dodatkowo dostaniemy tylko:
- 27 KM więcej (w uproszczeniu)
- hamulce JCW
- układ wydechowy JCW
- fajne felgi i możliwość wyboru kolorów nadwozia i tapicerki niedostępnych w S-ce
- znaczki JCW z przodu i z tyłu
- brak możliwość wyboru czarnych kloszy reflektorów – ciekawe czy się to potwierdzi ?
Obecna różnica w cenie 23,5 tys. zł, tak więc słono każą sobie płacić. Nie analizowałem jak z wyposażeniem standardowym ale licząc te 8,5 tys. zł na doposażenie Coopera S do poziomu Worksa, zostaje 15 tyś. zł za powyższe? Za tą kwotę możemy kupić pakiet aero JCW + hamulce JCW + zawias JCW. Jeśli zrezygnujemy z pakietu aero, którego w standardzie i tak nie dostaniemy to wystarczy na jakiś mały tuning – wydech, intercooler, nowa mapa. Problem tylko z gwarancją. Nie twierdzę, że Works jest nie fajny tylko wkurza mnie, że inni producenci robią już dużo mocniejsze przednionapędówki. Swoja drogą ciekawe co zrobią z pakietem Stage 1 JCW przy tak małej równicy miedzy S-ką a Worksem chyba zniknie z rynku, co sądzicie?
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: MINI po lifcie...
jakby nie było 23 konnego samochodu ze szperą i na alumach nie kupisz za 23 tys