Konrad K_2 pisze:tak sobie czytam te wywody i zastanawiam sie czemu półslicki przenoszą do pro - jesli opony są dopuszczone do użytku na drogach publicznych.... to czemu pro.
Widocznie nie zrozumiałeś idei podziału na klasy ORG i PRO. Ludzie z seryjnymi autami mieli pretensje o to, że muszą rywalizować z samochodami "doinwestowanymi" a nie wszystkich stać na modyfikacje. Nie wszyscy też maja ochotę wydawać kasę na elementy które wykorzystywane są tylko przez kilka dni w roku gdy w pozostałym czasie auto słuzy do codziennego użytku. Wielu jest również ludzi którzy jeżdżą na imprezy dla przyjemności a nie napinaja się. Bardziej odpowiada im forma klubowych "pojeżdżawek" od stricte sportowych zawodów.
To sam własciciel auta zakładając nawet do serii drogie torowe opony które zapewniają doskonałą przyczepność ale jednocześnie zużywaja się w błyskawicznym tempie decyduje, że będzie się ścigał a nie tylko jeździł po torze. Więc nie opony go przenoszą do PRO tyko sam na własne życzenie się przenosi. Regulamin nie zmusza nikogo do jazdy na torowych oponach. Nie wyobrazam sobie również sytuacji by ktoś zakładał takie opony do jazdy na co dzień i zmieniał kilka kompletów w ciągu roku.
humin pisze:...cały czas sądzę że chłopaki powinni być przerzuceni do max automatycznie (ta klasa byłaby jeszcze przez to jeszcze bardziej atrakcyjna) i może rzeczywiście wtedy mogłoby nie być klasy 1000pro ze względu na obsadzenie, ale przecież nie o to chodzi, by sztucznie ją utrzymywać podobnie jak inne klasy
Nie rozumiem komu to przeszkadza, ze jest więcej klas a obecnie są mizernie obsadzone. Czy ludzie Ci jeżdżą na jakichś oddzielnych imprezach oddalonych od siebie w tym samym czasie. Czy nie ma rywalizacji miedzy zawodnikami ? Czy zawodnicy tracą przez to kontakt miedzy sobą i nastepuje jakaś dezintegracja środowiska ?
Klasy są po to by zminimalizować wpływ różnic technicznych na wyniki. To że w praktyce okazuje się, że nie tylko moc silnika decyduje o wygranej to już zupełnie inna piłka.
Atrakcyjne maja być eliminacje jako całość a nie tylko dana klasa. Zresztą powodem utworzenia klas i podziału na ORG i PRO były przepychanki wewnątrz tych klas. Czy mamy do tego wracać ?
Jeżeli chodzi o obecną klasę MAX to raczej kilku zawodników z tej klasy powinno wrócić do PRO i takie są moje sugestie zmian w załączniku B-Tech ( usunięcie bariery poliwęglanów a nawet szpery w PRO)
Oponentom obecnego regulaminu radzę przed pisaniem postów najpierw kilka razy ten regulamin uwaznie przeczytać. Może okazać się, że nie jest taki zły ani że w całości nie sprawdził się w praktyce.