Mini Cooper 1,3 spi
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1,3 spi
nie widzi mi sie pompa wody malo wydajna, ona moze ciec ale nie to ze wydatek ma slaby
masz plaster pod kopulka termostatu?, wogole termostat jest wlozony?
masz plaster pod kopulka termostatu?, wogole termostat jest wlozony?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Mini Cooper 1,3 spi
flap ma pewnie na myśli tzw. blanking sleeve , czyli wstawka zamiast termostatu
Re: Mini Cooper 1,3 spi
Zamówilem ten patent zamiast termostatu. Zobaczymy za 2 tyg jak to zadziała.
Wojtek
Wojtek
Re: Mini Cooper 1,3 spi
Ciagle mam problem z temperatura silnika. Po raz 3-ci wyszla uszczelka glowicy a w zasadzie dwie bo mam dystans. Mam uszcelke dolna (od bloku) dystans odprezajacy, druga uszczelke ( od strony glowicy). Pierwszym razem padla ta od strony bloku drugim od strony glowicy. W miescie temp osiaga max 85 stopni na autostradzie leci w okolice 95-100 przy predkosci 120 km. Termostatu juz nie mam. Auto poza tym jest dramatycznie glosne z powodu skrzyni o prostych zebach ale to da sie zniesc.
Ma ktos jakis pomysl o co chodzi?? Chlodnice mam 3 rdzeniowa. Gdzie w tej ukladance jest bład.
Wojtek
Ma ktos jakis pomysl o co chodzi?? Chlodnice mam 3 rdzeniowa. Gdzie w tej ukladance jest bład.
Wojtek
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1,3 spi
Musisz go przede wszystkim wrzucić na hamownie do kumatych ludzi i posprawdzać rózne parametry, musisz zacząć od AFRu a skończyć na regulacji zapłonu, możliwe że problem lezy po stronie zapłonu, u mnie np powyżej 6000obr bezsensu było pakowanie sprężarką ładunku gdyż silnik tracił sprawność( nie chciał się już opróżniać) dodatkowy problem to duży wzrost temp. oleju przy wyższych prędkościach i stąd grzanie całego silnika- z tego co pamiętam to ty masz chłodnicę zamontowaną na silniku, a zapewniam cię że tam oleju nie zchłodzisz
ja przeleciałem swoim miniakiem 1000km i żaden problem nie wystąpił przy doładowaniu 1 bara a miałem 120KM i 170Nm
ja przeleciałem swoim miniakiem 1000km i żaden problem nie wystąpił przy doładowaniu 1 bara a miałem 120KM i 170Nm
Re: Mini Cooper 1,3 spi
Zeby postawic go na hamownie to musze przejechac przynajmniej 30 km bez wypluwania uszczelek. Teraz zamowilem stalowe. Silnik jest odprezony max ma dystans mozliwie najwiekszy od jonspeed czyli 9 cc. Mechanika mam na prawde bardzo dobrego to nie jest pierwsze auto ktore robi. Gaznik jest koszmarem. Dobra teraz sprawdze wszystko na hamowni i zobaczymy.
Dzieki za pomoc.
Wojtek
Dzieki za pomoc.
Wojtek
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1,3 spi
Tak na marginesie, do jakiego stopnia sprężania chłopaki zeszliście?
Zawodowy Szyderca
Re: Mini Cooper 1,3 spi
Kompressor dostajesz z jonspeed z kolkiem o ktorym nie wiesz nic. Teraz mam grubszy dystans bo 9 cc zamiast 6 cc.Pytali mnie czego chce przy pierwszym zamowieniu. Problemem jest temperatura silnika. Jednym z pomyslow mechanik jest to ze sruby glowicy "naciagnely sie" i dlatego znowu mamy problem z glowica. Bedzie szlifowana po raz kolejny.
``wojtek
``wojtek
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1,3 spi
u mnie jest 7.6:1
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1,3 spi
Jak to "z kółkiem o którym nic nie wiesz" ? Średnice kółka można zmierzyć, średnice koła pasowego na wale tez, pojemność kompresora na jeden obrót koła także jest łatwo dostępna, więc znając kilka podstawowych danych silnika można sobie obliczyć z jakimś tam przybliżeniem ciśnienie doładowania (sam to liczyłem kilka razy, co z tego okaże się prawdą, to może kiedyś zobaczymy ) Dodatkowy wiatrak elektryczny się załącza?
Zawodowy Szyderca
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1,3 spi
chudy: u ciebie bez watpienia problemem jest sklad mieszanki - przyczyna albo w gazniku albo w zaplonie - pewne jak 2+2
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Mini Cooper 1,3 spi
Saint dodatkowy wiatrak elektryczny włącza sie przy 95 stopniach. Wiatrak ten na pasku jest wydajniejszy. Co ciekawe auto nie grzeje sie w miescie tylko po przekroczeniu 110 km/h.
flap tak auto wymaga na pewno jeszcze regulacji gaznika i zaplonu.
Teraz czekam na "mocniejsze" uszczelki pod glowice i nowe śruby.
Wojtek
flap tak auto wymaga na pewno jeszcze regulacji gaznika i zaplonu.
Teraz czekam na "mocniejsze" uszczelki pod glowice i nowe śruby.
Wojtek
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1,3 spi
mocniejsze uszczelki nie załatwią sprawy
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini Cooper 1,3 spi
wytrzyma uszczelka poplynie tlok
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow