Mini by Bankowy
Moderator: flapjck1
- Bankowy
- Swój Człowiek
- Posty: 193
- Rejestracja: 01 sie 2009, 08:15
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wyspy Dziewicze
Mini by Bankowy
Witam,
do tej pory nie przedstawiłem swojego Miniaka, ale zechciał w końcu wyjechać z garażu o własnych siłach, zatem nadszedł właściwy czas by pokazać go światu.
marka: Rover
model: Mini
silnik: 1.0
zawieszenie: gas-a-just + hi-lo
wydech: centralny, pozostał tylko końcowy tłumik
hamulce: przód nacinane tarcie + klocki ferodo, tył bębny seria + szczęki ferodo
wnętrze: skóra, aluminium i carbon, fotele BiMarco Expert, pasy Sabelt, klatka "Siekier Sport Garage"
Ponieważ większość prac wykonywałem samodzielnie w tzw. "wolnym czasie", właśnie minęło 5lat od czasu gdy rozpoczęła się renowacja.
Pierwotnie był plan, żeby Mini pojawiło się na trasach rajdowych, niemniej ze względu na "nieco" dziurawe polskie OSy, nie ma na to najmniejszych szans.
Obecny plan jest taki, żeby auto wystąpiło w przyszłym sezonie w GSMP w klasie HR.
A co z tego wyjdzie... zobaczymy
do tej pory nie przedstawiłem swojego Miniaka, ale zechciał w końcu wyjechać z garażu o własnych siłach, zatem nadszedł właściwy czas by pokazać go światu.
marka: Rover
model: Mini
silnik: 1.0
zawieszenie: gas-a-just + hi-lo
wydech: centralny, pozostał tylko końcowy tłumik
hamulce: przód nacinane tarcie + klocki ferodo, tył bębny seria + szczęki ferodo
wnętrze: skóra, aluminium i carbon, fotele BiMarco Expert, pasy Sabelt, klatka "Siekier Sport Garage"
Ponieważ większość prac wykonywałem samodzielnie w tzw. "wolnym czasie", właśnie minęło 5lat od czasu gdy rozpoczęła się renowacja.
Pierwotnie był plan, żeby Mini pojawiło się na trasach rajdowych, niemniej ze względu na "nieco" dziurawe polskie OSy, nie ma na to najmniejszych szans.
Obecny plan jest taki, żeby auto wystąpiło w przyszłym sezonie w GSMP w klasie HR.
A co z tego wyjdzie... zobaczymy
- Załączniki
-
- mini drzwi.jpg (182.39 KiB) Przejrzano 2502 razy
-
- mini bok.jpg (132.18 KiB) Przejrzano 2502 razy
-
- mini1.jpg (185.7 KiB) Przejrzano 2502 razy
Ostatnio zmieniony 11 wrz 2010, 21:13 przez Bankowy, łącznie zmieniany 2 razy.
- Bankowy
- Swój Człowiek
- Posty: 193
- Rejestracja: 01 sie 2009, 08:15
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wyspy Dziewicze
Re: Mini by Bankowy
cd
- Załączniki
-
- mini silnik.jpg (181.99 KiB) Przejrzano 2498 razy
-
- mini środek.jpg (152.85 KiB) Przejrzano 2498 razy
Re: Mini by Bankowy
Bardzo fajny miniak!
Jak wygląda klatka z tyłu?
Nie myślałeś o tym żeby połączyć klatkę ze śrubami górnymi wózka przedniego tak jak tu http://www.forum.mini.org.pl/viewtopic. ... 7632#57632 ?
Ostatnio dość poważnie rozważam klatkę w swoim Łobuzie i dlatego tak się dopatruje różnych patentów.
Jak wygląda klatka z tyłu?
Nie myślałeś o tym żeby połączyć klatkę ze śrubami górnymi wózka przedniego tak jak tu http://www.forum.mini.org.pl/viewtopic. ... 7632#57632 ?
Ostatnio dość poważnie rozważam klatkę w swoim Łobuzie i dlatego tak się dopatruje różnych patentów.
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Mini by Bankowy
Ostro mierzysz. Przyjedź na Puchar!
Nagrzewnica nie jest potrzebna?
Nagrzewnica nie jest potrzebna?
- Bankowy
- Swój Człowiek
- Posty: 193
- Rejestracja: 01 sie 2009, 08:15
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wyspy Dziewicze
Re: Mini by Bankowy
PROCu pisze:Bardzo fajny miniak!
Jak wygląda klatka z tyłu?
Nie myślałeś o tym żeby połączyć klatkę ze śrubami górnymi wózka przedniego tak jak tu http://www.forum.mini.org.pl/viewtopic. ... 7632#57632 ?
Ostatnio dość poważnie rozważam klatkę w swoim Łobuzie i dlatego tak się dopatruje różnych patentów.
Z tyłu jest "rozpórka" między nadkolami. Do tego element "po skosie", który leci do pałąka głównego.
Nie chciałem tak łączyć, bo kierowałem się raczej wersji "klatka minimum" wg załącznika "J". A jest i tak więcej niż minimum Wiedziałem, że auto będzie używane do sportu hobbystycznie, stąd taki kierunek podczas budowy.
se7ven pisze:Ostro mierzysz. Przyjedź na Puchar!
Nagrzewnica nie jest potrzebna?
Czemu ostro? Całego sezonu w GSMP na pewno nie pojadę, najwyżej 2, może 3 wyścigi. I to bardziej "klimaciarsko" niż o wynik, bo szkoda mi auta
Nagrzewnica usunięta celowo. A nadmuch na przednie szyby realizowany przez zaadoptowaną dmuchawę
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Mini by Bankowy
Fajo Mini
Wpadaj na APMC od czerwca przyszłego roku
Wpadaj na APMC od czerwca przyszłego roku
Re: Mini by Bankowy
Bankowy pisze:Nagrzewnica usunięta celowo. A nadmuch na przednie szyby realizowany przez zaadoptowaną dmuchawę
Pokaż jakieś foto i powiedz coś więcej o tym rozwiązaniu? Nagrzewnica mi szwankuje ostatnio może dało by rade bym skorzystał z Twojego rozwiązania.
Maciek.
- Bankowy
- Swój Człowiek
- Posty: 193
- Rejestracja: 01 sie 2009, 08:15
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wyspy Dziewicze
Re: Mini by Bankowy
Z foto to ciężko, bo dmuchawa wciśnięta jest na półce przed pasażerem, za deską rozdzielczą i bez demontowania deski ani rusz
A w skrócie wygląda to tak: niemal wszystkie rurki, przewody i inne cuda związane z nawiewami zostały zlikwidowane. Otwory w prawym nadkolu zaślepione, nawiewy boczne również zaślepione. Pozostały tylko nawiewy na szybę przednią. Powietrze do nich tłoczy wspomniana dmuchawa (pasuje na styk, a pochodzi z F126p). Jak z wydajnością - jeszcze nie wiem, jeśli nie sprawdzi się, to zamontuję jakąś inną.
Przewód wodny, na którym był zawór kierujący ciecz do nagrzewnicy, też został zlikwidowany - ciecz idzie na przelew, przewodem nad pokrywą zaworów.
Tak więc w samochodzie nie ma ogrzewania, ale w rajdówce w końcu i tak jest (powinno!) być gorąco Natomiast nawiew na przednią szybę jest ze względów bezpieczeństwa.
Za zaproszenie na APMC dziękuję Czas pokaże czy będę miał możliwość wziąć udział.
A w skrócie wygląda to tak: niemal wszystkie rurki, przewody i inne cuda związane z nawiewami zostały zlikwidowane. Otwory w prawym nadkolu zaślepione, nawiewy boczne również zaślepione. Pozostały tylko nawiewy na szybę przednią. Powietrze do nich tłoczy wspomniana dmuchawa (pasuje na styk, a pochodzi z F126p). Jak z wydajnością - jeszcze nie wiem, jeśli nie sprawdzi się, to zamontuję jakąś inną.
Przewód wodny, na którym był zawór kierujący ciecz do nagrzewnicy, też został zlikwidowany - ciecz idzie na przelew, przewodem nad pokrywą zaworów.
Tak więc w samochodzie nie ma ogrzewania, ale w rajdówce w końcu i tak jest (powinno!) być gorąco Natomiast nawiew na przednią szybę jest ze względów bezpieczeństwa.
Za zaproszenie na APMC dziękuję Czas pokaże czy będę miał możliwość wziąć udział.
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Mini by Bankowy
Jak tam sukcesy?
Przyjedziesz sie pokazac na APMC w 2011?;)
Przyjedziesz sie pokazac na APMC w 2011?;)
- Bankowy
- Swój Człowiek
- Posty: 193
- Rejestracja: 01 sie 2009, 08:15
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wyspy Dziewicze
Re: Mini by Bankowy
Zobaczymy - sezon u progu
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Mini by Bankowy
no ale znaczy się jeździ, śmiga i daje radość?
- Bankowy
- Swój Człowiek
- Posty: 193
- Rejestracja: 01 sie 2009, 08:15
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wyspy Dziewicze
Re: Mini by Bankowy
Tak i nie. W minionym sezonie przejechał niecałe 500 uśmiechniętych i bezawaryjnych kilometrów, a od października stoi w ciepłym garażu i czeka na słoneczne dni