MRW 2010
Moderator: flapjck1
-
- Swój Człowiek
- Posty: 426
- Rejestracja: 15 mar 2010, 11:12
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Józefosław/Piaseczno
Re: MRW 2010
jak kobitki potwierdzą masowy udział zrzucam wagę nie tylko z fury
i nie nastawiam się już na wynik
i nie nastawiam się już na wynik
Leyland Mini Clubman
Re: MRW 2010
SAMMMPŻ Rado pisze:jak kobitki potwierdzą masowy udział nie nastawiam się już na wynik
i słusznie! bo w przyszłym sezonie pokażemy na co nas stać!
Mini Cooper 1,3i 1993
Jeep Cherokee 4,0 1990
Jeep Cherokee 4,0 1990
- dahoovka
- Swój Człowiek
- Posty: 400
- Rejestracja: 06 wrz 2010, 12:37
- Posiadane auto: rover mini 1990
- Lokalizacja: NDM
Re: MRW 2010
humin pisze:Martuś?
Jak słodko... Tak, to ja.
I tak, skopiemy wam tyłki!
Słodko będzie patrzeć, jak wstajecie rano biegać, żeby zrzucić parę kilo. Znaczy... przepraszam... parę sekund
-
- Swój Człowiek
- Posty: 426
- Rejestracja: 15 mar 2010, 11:12
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Józefosław/Piaseczno
Re: MRW 2010
Tak z innego beczki , no ale...
Po pierwsze dzięki za fajny sezon i zdrową rywalizację podczas 4 eliminacji, druga sprawa to kwestia tego co zaobserwowałem - uwagi do klas i co za tym idzie wg. mnie do ewentualnej większej liczby uczestników ( zachęta dla nowych twarzy...)
Stworzenie dwóch grup:
1.PRO/MAX
i w niej uważam powinna znjdować się czołówka upalaczy i tuningowców ( powiedzmy pierwsze 10-12 miejsc z obecnej generalki)
Prawda jest taka że pierwsza 5-6 jest poza konkurencją i ściga się tylko o kolejność na każdej eliminacji ( tu nie ma i pewnie nie będzie w 2011 niespodzianke większych)
2. AMATEUR/NOVICE
nowi + osoby które nie ruszają swoich seryjnych samochodów w podziale na dwie klasy 1000 i 1300
Będzie to raczej lepszy układ niż obecna łapanka do klas.
Po pierwsze dzięki za fajny sezon i zdrową rywalizację podczas 4 eliminacji, druga sprawa to kwestia tego co zaobserwowałem - uwagi do klas i co za tym idzie wg. mnie do ewentualnej większej liczby uczestników ( zachęta dla nowych twarzy...)
Stworzenie dwóch grup:
1.PRO/MAX
i w niej uważam powinna znjdować się czołówka upalaczy i tuningowców ( powiedzmy pierwsze 10-12 miejsc z obecnej generalki)
Prawda jest taka że pierwsza 5-6 jest poza konkurencją i ściga się tylko o kolejność na każdej eliminacji ( tu nie ma i pewnie nie będzie w 2011 niespodzianke większych)
2. AMATEUR/NOVICE
nowi + osoby które nie ruszają swoich seryjnych samochodów w podziale na dwie klasy 1000 i 1300
Będzie to raczej lepszy układ niż obecna łapanka do klas.
Leyland Mini Clubman
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: MRW 2010
Radku, propozycja w sumie dobra, tylko że podział może być tylko pod kątem stopnia modyfikacji samochodów, a nie pod kątem umiejętności, zresztą dyskujsja regulaminowa już się toczy,
a co myślisz o takim podziale (to tylko teoria)
1. klasa orginalnych mini (kompletne wnętrze, seryjny silnik, opony bez advan 032 i 048, slick)
2. klasa sport (modyfikowane do sportu w oparciu o silniki mini, opny advan 032, 048, inne podobne)
3. klasa max (swapy, doładowane, opony slick)
4. nagroda dla najlepszego debiutanta
5. nagroda dla najlepszej z Pań
6. nagroda za "ducha rywalizacji", "team spirit" zwał jak zwał i szczegóły można ustalić:)
no ale do dyskusji regulaminowych apmc jest osobny dział forum i tam coś wymyślimy przez zimę
a co myślisz o takim podziale (to tylko teoria)
1. klasa orginalnych mini (kompletne wnętrze, seryjny silnik, opony bez advan 032 i 048, slick)
2. klasa sport (modyfikowane do sportu w oparciu o silniki mini, opny advan 032, 048, inne podobne)
3. klasa max (swapy, doładowane, opony slick)
4. nagroda dla najlepszego debiutanta
5. nagroda dla najlepszej z Pań
6. nagroda za "ducha rywalizacji", "team spirit" zwał jak zwał i szczegóły można ustalić:)
no ale do dyskusji regulaminowych apmc jest osobny dział forum i tam coś wymyślimy przez zimę
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
-
- Swój Człowiek
- Posty: 426
- Rejestracja: 15 mar 2010, 11:12
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Józefosław/Piaseczno
Re: MRW 2010
No może być i tak, bardzo fajnie ujęte. Wymyślcie tak aby było zachęcające dla nowych. Z podziałem wg. miejsc miałem na myśli moje prywatne obserwacje, zrobicie w gronie decydentów pewnie inaczej - ale chodzi mi jedynie o fakty jak to na torze wygląda jeśli chodzi o czasy przejazdów. Czołówka po prostu jedna liga - najlepiej PRO i zaszczytem dla każdego kto w niej nie jest byłoby wejście do tego elitarnego grona ( taki był mój zamysł ).
Leyland Mini Clubman
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: MRW 2010
Radku, nikt nikomu nigdy nie bronił szybciej z zakrętów wychodzić
ćwicz, ćwicz, masz całą jesień, zimę, wiosnę , a patrząc na twoje potępy w pucharze w tym roku, to chyba nie masz na co narzekać ... no ja chciałbym mieć pod maską tyle co ty , aczkolwiek opanowanie tego to inna bajka
ćwicz, ćwicz, masz całą jesień, zimę, wiosnę , a patrząc na twoje potępy w pucharze w tym roku, to chyba nie masz na co narzekać ... no ja chciałbym mieć pod maską tyle co ty , aczkolwiek opanowanie tego to inna bajka
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
-
- Swój Człowiek
- Posty: 426
- Rejestracja: 15 mar 2010, 11:12
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Józefosław/Piaseczno
Re: MRW 2010
no fakt - trzeba zacząć trenować - bo inaczej w przyszłym roku postepu nie będzie, może się uda zbudować MK I to wtedy do klasy OLDSCHOOL wejdę jako jedyny i puchar gwarantowany co raz...
Leyland Mini Clubman
Re: MRW 2010
To jak dla mnie takim autem na tor nie powinieneś wyjeżdzać , ale to moje subiektywne zdanie.
Pzdr
Pzdr
Czasem na drodze spotykam prawdziwych szaleńców...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
Pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi...
Czasem naprawdę ciężko ich wyprzedzić...
-
- Swój Człowiek
- Posty: 426
- Rejestracja: 15 mar 2010, 11:12
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Józefosław/Piaseczno
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: MRW 2010
zrobimy klasę tylko dla orłów
warunki: musi padać, muszą założyć slicki i muszą mieć idealnie odrestaurowane mk1,
radek - ty jesteś pierwszy, namówimy kocioła - lepiej niech mk1 zginie w boju niż ma gnić w garażu może znajdziemy jeszcze paru świrów, może ja sam w końcu zrobię mk1
warunki: musi padać, muszą założyć slicki i muszą mieć idealnie odrestaurowane mk1,
radek - ty jesteś pierwszy, namówimy kocioła - lepiej niech mk1 zginie w boju niż ma gnić w garażu może znajdziemy jeszcze paru świrów, może ja sam w końcu zrobię mk1
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: MRW 2010
SAMMMPŻ Rado pisze:...Prawda jest taka że pierwsza 5-6 jest poza konkurencją i ściga się tylko o kolejność na każdej eliminacji ( tu nie ma i pewnie nie będzie w 2011 niespodzianke większych)
....Będzie to raczej lepszy układ niż obecna łapanka do klas.
Czy jest to nienormalne, ze najlepsi są w czołówce ?
Czy jeżeli są najlepsi to w kolejnym sezonie jest czymś nadzwyczajnym, że znów sytuacja się powtórzy ?
Już w ubiegłym sezonie były głosy, że klasyfikacja jest nudna bo ciagle wygrywaja te same osoby. No i co z tego ? A kto ma wygrywać ? ludzie z końca tabeli ?
W regulaminie 2010 zostały utworzone nowe klasy właśnie po to by wiecej osób mogło cieszyc się ze swoich zwycięstw nie koniecznie bedąc w ścisłej czołówce. O jakiej łapance do klas piszesz ? Tego zupełnie nie rozumiem. Brak dostatecznej liczby zawodników w eliminacji sezonu nie oznacza , że klasy należy likwidować. Puchar nie jest zorganizowany wyłącznie dla ludzi którzy w nim dziś uczestniczą ale dla większej grupy potencjalnych amatorów rywalizacji. Regulamin nie będzie naginany tak by aktualna czołówka zawsze nią była eliminując wszelką konkurencję.
Co do zaszeregowania w klasach w tym sezonie nie mam sobie nic do zarzucenia. Staram się patrzeć na sprawy bezstronnie i muszę podejmować decyzje na bieżąco. Jeżeli były jakieś odstepstwa to tylko takie które nie miały decydujacego wpływu na wynik. Potrafię odróżnić co realnie poprawia parametry techniczne samochodu a co jest tylko złudnym wrażeniem mocy i wizualnego charakteru auta.
Jakiego "lepszego układu" oczekujesz? I dla kogo lepszego?
Uważam, że obecny podział klas jest i tak wystarczajaco rozbudowany. Startujac w innych imprezach nigdzie nie mamy takich mozliwości jak w naszym pucharze. Jest tylko podział na pojemności ewentualnie przelicznik dla doładowania i koniec.
Re: MRW 2010
howk
jedyną zmianą do tego rocznej powinno być przeniesienie takich samochodów jak flapa, michała, czy waldka (choć nie wiem jak z gładką gumą) do pro
w max tylko totalne wydumki jak swap
jedyną zmianą do tego rocznej powinno być przeniesienie takich samochodów jak flapa, michała, czy waldka (choć nie wiem jak z gładką gumą) do pro
w max tylko totalne wydumki jak swap
sądu nie ma... ale wyrok wydany na wieczność, z ogólnego też mnie wyrzucą;-)
-
- Swój Człowiek
- Posty: 426
- Rejestracja: 15 mar 2010, 11:12
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Józefosław/Piaseczno
Re: MRW 2010
Marek,
oczywiście wygrywają najlepsi i tak dalej będzie, co miałem na myśli to napisałem - jeśłi nie rozumiesz - trudno.
łapanka do klas była oczywista i pisząc że nie wiesz co mam na myśli idziesz za daleko.
W klasie 1000 PRO ktoś z nas zażartował niesmacznie klasyfikując do niej wozy będące faktycznie na poziomie MAX/PRO i w klasie MAX również dopuszczane są samochody które nie powinny w niej być - wiesz o tym doskonale.
Piszę cały czas że to są moje spostrzeżenia jedynie a celem jest aby pojawiło się więcej chętnych. I prośba o nie obrażanie się i mniej emocjonalny ton, na pewno nie jest moją intencją obrażanie się na bardziej doświadczonych kolegów od których chcę się uczyć sprawnej jazdy na torze.
oczywiście wygrywają najlepsi i tak dalej będzie, co miałem na myśli to napisałem - jeśłi nie rozumiesz - trudno.
łapanka do klas była oczywista i pisząc że nie wiesz co mam na myśli idziesz za daleko.
W klasie 1000 PRO ktoś z nas zażartował niesmacznie klasyfikując do niej wozy będące faktycznie na poziomie MAX/PRO i w klasie MAX również dopuszczane są samochody które nie powinny w niej być - wiesz o tym doskonale.
Piszę cały czas że to są moje spostrzeżenia jedynie a celem jest aby pojawiło się więcej chętnych. I prośba o nie obrażanie się i mniej emocjonalny ton, na pewno nie jest moją intencją obrażanie się na bardziej doświadczonych kolegów od których chcę się uczyć sprawnej jazdy na torze.
Leyland Mini Clubman