Amatorski Puchar Mini Classic
Moderator: flapjck1
- Wojtello
- Wiarus
- Posty: 539
- Rejestracja: 04 sty 2005, 21:36
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic
Eh no Mikolaj nakryles mnie i to na goracym uczynku. Nie wiem jak ja to teraz przezyje... Chyba bede musial cos wymyslic. A tak serio to prawda, mysle ze obaj z benym zlapalismy bakcyla na sport samochodowy w wydaniu "Mini"
ps. Mikolaj, zmiana twojego awatara chyba tez swiadczy o bojowym nastawieniu
ps. Mikolaj, zmiana twojego awatara chyba tez swiadczy o bojowym nastawieniu
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic
na www.markfive.republika.pl jest lista zgloszen
na razie sa trzy nazwiska, przy kazdym jest podany silnik a raczej jego pojemnosc
na razie sa trzy nazwiska, przy kazdym jest podany silnik a raczej jego pojemnosc
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Amatorski Puchar Mini Classic
Ulver - popatrzysz z tyłu silnika i wszystko wiesz. Może być problem odróżnić 850 od 1000. A kto i ile ma dłubnięte być może się dowiesz lub nie. Ja tajemnic bynamniej robić nie będę - jedno jest już pewne, moje auta będą trochę i mocno dłubnięte. W zasadzie chodzi o dobrą zabawę bo profitów materialnych nie ma za to na pewno satysfakcja z objechania " mocnych fur" gwarantowana. Nawiasem mówiąc na wynik składa się wiele rzeczy i nie zawsze moc, przygotowanie auta gwarantuje miejsce na "pudle". Wg mnie, każdy kto wystartuje będzie bardzo miło wspominał takie imprezy ( przegranych nie ma )
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2373
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: Amatorski Puchar Mini Classic
Ulver pisze:A ktos jest w stanie powiedziec mi jak jest weryfikowana pojemnosc/moc silnikow W mini to roznie bywa dlatego tak pytam - w sumie z ciekawosci, a nie, ze podejrzewam niektorych o oszukiwanie .
Wiadomo, ze z silnika Mini mozna duuuzo wyciagnac, a ktos moze miec w dowodzie 900, a w rzeczywistosci 1,3 i to podciagniete powiedzmy do 90 KM
Pozdrawiam
Witek
Witku, co się taki podejrzliwy zrobiłeś?
Wydaje mi się, że niepotrzebnie chołdujesz spiskowej teorii dziejów.
Ja do Kielc jadę wyłącznie w celach towarzysko - zabawowo - imprezowych. Zamierzm się dobrze bawić przez weekend i przy okazji poprawić swoje umiejętności w prowadzeniu samochodu. Nawet się cieszę, że posiadam seryjną litrówkę, bo nie mam ciśnienia żeby kogoś nią objechać, ale za to każda objechana jednostka napędowa 1.3 to wielka satysfakcja ).
A w temacie "dłubania", to jak znajdę pieniażki to poprawię dolot i wylot a jak nie znajdę to poprzestanę na doprowadznieu mini do jak najlepszego stanu technicznego (zawieszenie, układ kierowniczy), co samo w sobie będzie korzystne dla mnie i dla mojego autka.
WI?C ZACH?CAM WSZYSTKICH BARDZO DO WZIECIA UDZIA?U W TRZECH ZLOTACH NA MIEDZIANEJ(bo właściwie na zlotowy charakter tych imprez trzeba położyć akcent), I W RAMACH TYCH ZLOTÓW UCZESTNICZENIA W AMATORSKIM PUCHARZE MINI, BO ZABAWA TO PRZEDNIA A KOSZTY W SUMIE NIEWIELKIE.
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic
moje auta będą trochę i mocno dłubnięte.
A tak z czystej ciekawości, co to znaczy mocno dłubnięte? Bo lista modyfikacji możliwych do przeprowadzenia jest dłuuuuuuuga i tak się właśnie zastanawiam jak zaawansowany tuning przeprowadza się w Polsce na Miniaczkach
Pozdrawiam
Adam
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic
Beny Kraków pisze:
Ja do Kielc jadę wyłącznie w celach towarzysko - zabawowo - imprezowych...
... ze swoim nowym RC40
Ja bardzo chętnie (mozecie dopisac kolejną litrówkę) podjechałbym, a nuż czegoś się nauczę , bo na to licze z moim zapleczem techniczno-finansowym. Mam tylko nadzieje dojechać i że samochodzik będzie się zatrzymywał lepiej niż dotychczas i żwawiej sie ruszał.
Pozdrawiam, Saint
Zawodowy Szyderca
- rogal
- Super użytkownik
- Posty: 1069
- Rejestracja: 05 sty 2005, 15:10
- Posiadane auto: 6 x MINI
- Lokalizacja: EŁK
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic
a tak apropos tego weekendu na miedzianej. To jest jednodniowa impreza? i jak tam na przykład jest z zakwaterowaniem ewentualnie miejscem pod namiot. Kiedyś już wspomniałem aby przy okazji tej imprezki zrobić zlot. Wtedy frekfencja zawodników jak i widzów bankowo wzrosnie.
Organizatorze co ty na to?
Organizatorze co ty na to?
pozdrawiam
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
Rogal
tel. 695 455 231
---------------------------
Wszystko dla Mini .
http://www.englishcars.pl
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic
jako ze impreza jest podpieta do "Super OESU" w lipcu i sierpniu to bedzie niestety jednodniowa, w edycji wrzesniowej, czyli gdy jest podpieta do "Zlotu weteranow kabrioletow i kitcarow" jest dwudniowa, w sensie takim ze w piatek wieczorem mozna do 20-tej jezdzic po torze w ramach zlotu i trenowac
co do noclegow:
pole namiotowe jest do dyspozycji bez problemu, mysle ze nawet na "super oesie" tez nie beda problemow robic jak sie przyjedzie w piatek przenocowac, jest tez spora baza gospodarstw agroturystycznych w okolicy dla spragnionych wiekszych wygod za w miare przystepne pieniadze...
ps: "organizatorem" i kolem napedowym tej imrezy jest marek od www.markfive.republika.pl z racji slabego lacza ktore posiada i nawalu pracy w warsztacie na forum sie nie udziela, jesli jakies konkretne pytania to do niego markfive@poczta.onet.pl
co do noclegow:
pole namiotowe jest do dyspozycji bez problemu, mysle ze nawet na "super oesie" tez nie beda problemow robic jak sie przyjedzie w piatek przenocowac, jest tez spora baza gospodarstw agroturystycznych w okolicy dla spragnionych wiekszych wygod za w miare przystepne pieniadze...
ps: "organizatorem" i kolem napedowym tej imrezy jest marek od www.markfive.republika.pl z racji slabego lacza ktore posiada i nawalu pracy w warsztacie na forum sie nie udziela, jesli jakies konkretne pytania to do niego markfive@poczta.onet.pl
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Wojtello
- Wiarus
- Posty: 539
- Rejestracja: 04 sty 2005, 21:36
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic
Czy mnie sie wydaje czy APMC zostal przesuniety?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar Mini Classic
nie jestem pewien ale mozliwe ze masz racje:
mi tez sie wydawalo ze miala pierwsza eliminacja odbyc sie 8 lipca a teraz wychodzi ze bedzie w tym dniu "track day - classicauto"
www.classicauto.pl
mi tez sie wydawalo ze miala pierwsza eliminacja odbyc sie 8 lipca a teraz wychodzi ze bedzie w tym dniu "track day - classicauto"
www.classicauto.pl
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Amatorski Puchar Mini Classic
Na stronie Automobilklubu nic nie jest przesunięte. I eliminacja 15 lipca następna w sierpniu.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
UWAGA WAZNE INFO nt. I-szej ELIMINACJI
przekopiowane z www.markfive.republika.pl ///
Ostatnie ustalenia w sprawie I eliminacji APMC 15 lipca Miedziana Góra. Ze względu na ograniczoną limitem liczbę uczestników imprezy ( Kryterium Toru Kielce "SUPER OES" 15 lipca 2006 która jednocześnie jest dla nas I eliminacją Amatorskiego Pucharu MINI Classic 2006) jesteśmy zobowiązani do dnia [b]5 lipca zadeklarować Organizatorowi ostateczną liczbę samochodów biorących udział w eliminacji. Dotychczas otrzymaliśmy 13 zgłoszeń ( lista publikowana jest cały czas na naszej stronie ...zobacz). Z naszych ustaleń wynika, że w I eliminacji ze zgłoszonych 13 zawodników prawdopodobnie dojedzie 11. Taka ilość miejsc (numerów startowych) będzie zarezerwowana. Jeżeli ktoś ze zgłoszonych nie ma zamiaru z jakiegoś względu przyjechać lub są osoby które planują przyjazd i liczą, ze uda im się wziąć udział bez wcześniejszego wpisania się na listę prosimy o natychmiastowe potwierdzenie lub zgłoszenie swojego zamiaru na adres markfive@poczta.onet.pl .
Kryterium Toru Kielce jest profesjonalnie przygotowaną imprezą o charakterze sportowej rywalizacji dla amatorów ale ze wszelkimi cechami imprez sportu zawodowego.
Nie jest to typowy zabawowy zlot na który przyjeżdża się kiedy się komu podoba albo nie, nie przestrzegając żadnych regulaminowych ustaleń.
Nie przewidujemy tworzenia odrębnej klasy dla MINI w rywalizacji Kryterium Toru. Samochody o pojemności silnika 998cm pojadą w klasie do 1000 cm wraz z innymi markami a miniaki z silnikami 1275 cm w klasie do 1300 cm. W obu tych klasach można będzie zdobyć puchary Automobilklubu Kieleckiego. Zastrzega się połączenie obu tych klas w przypadku małej liczby samochodów w którejś z klas.
Wyniki osiągnięte przez uczestników jadących samochodami MINI Classic będą podstawą do ustalenia naszej niezależnej klasyfikacji Amatorskiego Pucharu MINI Classic. Przewidujemy puchary dla pierwszych trzech miejsc zajętych w I eliminacji APMC (sponsorowane przez firmę MINICENTRUM PL). Klasyfikacja po I eliminacji APMC opublikowana będzie na naszej stronie oraz na stronie www.apmc.orge.pl
Wpisowe za udział - płatne na miejscu przed imprezą w Biurze Zawodów wynosi 60zł (członkowie Automobilklubu) lub 80 zł (pozostali uczestnicy).
Na miejscu ( parking przed budynkiem Administracyjnym Toru Kielce w Miedzianej Górze) należy stawić się najpóźniej na godz. 8.30 15-go lipca (sobota).
Samochód musi mieć ważny przegląd, dowód rejestracyjny i ubezpieczenie. Kierowca - prawo jazdy, kask (motocyklowy lub podobny). Nie jest wymagane wyposażenie samochodu w klatkę bezpieczeństwa czy inne specjalne zabezpieczenia.
Przed rozpoczęciem zawodów - odprawa, przejazd zapoznawczy trasy prób.
Po zakończeniu zawodów - wspólne ognisko-grill na kampingu oraz ogłoszenie wyników i wręczenie nagród.
Zakończenie imprezy około godz 16.00
KONTAKT w sprawach związanych z udziałem w APMC 0 607 959 313 Marek "markfive AMMC"
Ostatnie ustalenia w sprawie I eliminacji APMC 15 lipca Miedziana Góra. Ze względu na ograniczoną limitem liczbę uczestników imprezy ( Kryterium Toru Kielce "SUPER OES" 15 lipca 2006 która jednocześnie jest dla nas I eliminacją Amatorskiego Pucharu MINI Classic 2006) jesteśmy zobowiązani do dnia [b]5 lipca zadeklarować Organizatorowi ostateczną liczbę samochodów biorących udział w eliminacji. Dotychczas otrzymaliśmy 13 zgłoszeń ( lista publikowana jest cały czas na naszej stronie ...zobacz). Z naszych ustaleń wynika, że w I eliminacji ze zgłoszonych 13 zawodników prawdopodobnie dojedzie 11. Taka ilość miejsc (numerów startowych) będzie zarezerwowana. Jeżeli ktoś ze zgłoszonych nie ma zamiaru z jakiegoś względu przyjechać lub są osoby które planują przyjazd i liczą, ze uda im się wziąć udział bez wcześniejszego wpisania się na listę prosimy o natychmiastowe potwierdzenie lub zgłoszenie swojego zamiaru na adres markfive@poczta.onet.pl .
Kryterium Toru Kielce jest profesjonalnie przygotowaną imprezą o charakterze sportowej rywalizacji dla amatorów ale ze wszelkimi cechami imprez sportu zawodowego.
Nie jest to typowy zabawowy zlot na który przyjeżdża się kiedy się komu podoba albo nie, nie przestrzegając żadnych regulaminowych ustaleń.
Nie przewidujemy tworzenia odrębnej klasy dla MINI w rywalizacji Kryterium Toru. Samochody o pojemności silnika 998cm pojadą w klasie do 1000 cm wraz z innymi markami a miniaki z silnikami 1275 cm w klasie do 1300 cm. W obu tych klasach można będzie zdobyć puchary Automobilklubu Kieleckiego. Zastrzega się połączenie obu tych klas w przypadku małej liczby samochodów w którejś z klas.
Wyniki osiągnięte przez uczestników jadących samochodami MINI Classic będą podstawą do ustalenia naszej niezależnej klasyfikacji Amatorskiego Pucharu MINI Classic. Przewidujemy puchary dla pierwszych trzech miejsc zajętych w I eliminacji APMC (sponsorowane przez firmę MINICENTRUM PL). Klasyfikacja po I eliminacji APMC opublikowana będzie na naszej stronie oraz na stronie www.apmc.orge.pl
Wpisowe za udział - płatne na miejscu przed imprezą w Biurze Zawodów wynosi 60zł (członkowie Automobilklubu) lub 80 zł (pozostali uczestnicy).
Na miejscu ( parking przed budynkiem Administracyjnym Toru Kielce w Miedzianej Górze) należy stawić się najpóźniej na godz. 8.30 15-go lipca (sobota).
Samochód musi mieć ważny przegląd, dowód rejestracyjny i ubezpieczenie. Kierowca - prawo jazdy, kask (motocyklowy lub podobny). Nie jest wymagane wyposażenie samochodu w klatkę bezpieczeństwa czy inne specjalne zabezpieczenia.
Przed rozpoczęciem zawodów - odprawa, przejazd zapoznawczy trasy prób.
Po zakończeniu zawodów - wspólne ognisko-grill na kampingu oraz ogłoszenie wyników i wręczenie nagród.
Zakończenie imprezy około godz 16.00
KONTAKT w sprawach związanych z udziałem w APMC 0 607 959 313 Marek "markfive AMMC"
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Wypad na I Eliminacje Amatroskiego Pucharu Mini Classic
hej
mam pytanie kto z Krakowa jedzie na I Eliminacje Amatroskiego Pucharu Mini Classic
a dodatkowo ma wolne miejsce w aucie ??
Z chcecia sie zabiore bo chce popstrykac troche fotek zapewno bedzie troche
fotek ludzi z Krakowa.
Nie mam autka wiec i dlatego taka prośba.
A wiadomo razem lepiej sie jedzie a i koszty tansze ??
Gdyby ktoś mnie wziąl bylbym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam Marek
PS. Pytanie kieruje do załogi z Krakowa
mam pytanie kto z Krakowa jedzie na I Eliminacje Amatroskiego Pucharu Mini Classic
a dodatkowo ma wolne miejsce w aucie ??
Z chcecia sie zabiore bo chce popstrykac troche fotek zapewno bedzie troche
fotek ludzi z Krakowa.
Nie mam autka wiec i dlatego taka prośba.
A wiadomo razem lepiej sie jedzie a i koszty tansze ??
Gdyby ktoś mnie wziąl bylbym bardzo wdzięczny.
Pozdrawiam Marek
PS. Pytanie kieruje do załogi z Krakowa
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Amatorski Puchar Mini Classic
Na stronie Automobilklubu Kielce znajduje się plan próby Super- Oes oraz regulamin. Kto się wybiera radzę ściągnąć i wydrukować bo są to praktycznie dwa okrążenia toru za jednym przejazdem i w miarę szybkie sądząc po umieszczeniu opon na szykanach. Jeżeli będzie taki upał jak teraz to się będzie można nieźle spocić w czasie tych prób.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Pierwsza eliminacja
Wrzucam pierwszą fotke. Więcej pojawi się w galerii na stronie klubowej jak je troszkę przeglądne.
Trochę wrażeń:
- z perspektywy widza - super widoki aut pomykających po torze, woń spalin i gum zostawianych na asfalcie, a czasem nawet hamulców ryk silników, pisk opon itd.
- z perspektywy pasażera - jeszcze lepiej !!!
- z perspektywy kierowcy - nie mnie niestety oceniać, ale już niedługo
generalnie impreza wg. mnie udana. Ci, którzy nie dojechali (a było takich osób sporo) mogą żałować.
Trochę wrażeń:
- z perspektywy widza - super widoki aut pomykających po torze, woń spalin i gum zostawianych na asfalcie, a czasem nawet hamulców ryk silników, pisk opon itd.
- z perspektywy pasażera - jeszcze lepiej !!!
- z perspektywy kierowcy - nie mnie niestety oceniać, ale już niedługo
generalnie impreza wg. mnie udana. Ci, którzy nie dojechali (a było takich osób sporo) mogą żałować.
- Załączniki
-
- HPIM1850.JPG (103.22 KiB) Przejrzano 2373 razy
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas