MRW 2010
Moderator: flapjck1
- macko
- Swój Człowiek
- Posty: 425
- Rejestracja: 08 maja 2009, 23:19
- Posiadane auto: mini
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MRW 2010
DAREK,
przyjedź na jedną eliminację i wtedy porozmawiamy. Na noże to może być co najwyżej bitwa o ostatni kawałek karkówki na wspólnym grilu
macko
przyjedź na jedną eliminację i wtedy porozmawiamy. Na noże to może być co najwyżej bitwa o ostatni kawałek karkówki na wspólnym grilu
macko
maćko
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: MRW 2010
karkowka? ja sie pytam kto ZEZARL wszytkie w Chlewiskach? mialem tylko jeden kawalek do podzialu!
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: MRW 2010
flap trzeba było stanąć przy grillu
z tego co wiem nie było chętnych i dziesio się zlitował
ps. proponuje do pucharu dorzucić dodatkową klasę "NA NOŻE"
z tego co wiem nie było chętnych i dziesio się zlitował
ps. proponuje do pucharu dorzucić dodatkową klasę "NA NOŻE"
- gadzio
- Swój Człowiek
- Posty: 240
- Rejestracja: 25 lut 2008, 18:32
- Posiadane auto: austin rover red hot
- Lokalizacja: Opole/Lipnica Mur.
Re: MRW 2010
macko pisze:DAREK,
przyjedź na jedną eliminację i wtedy porozmawiamy. Na noże to może być co najwyżej bitwa o ostatni kawałek karkówki na wspólnym grilu
macko
Potwierdzam Byłem pierwszy raz na jednej eliminacji, spróbowałem swoich sił i mam apetyt na przyszły sezon bo było super Dla niezdecydowanych niech będe przykładem ze warto spróbowac A co do klas się wole nie wypowiadac bo...- szczerze, jest mi to obojetne w jakiej będę startował Byle sobie pojezdzic Pozdrawiam
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: MRW 2010
SAMMMPŻ Rado pisze: ...prośba o nie obrażanie się i mniej emocjonalny ton...
Radek Ja na nikogo sie nie obrażam. Czytam Wasze wypowiedzi i odpowiadam co myślę na ten temat - bez żadnych osobistych wycieczek
Bardzo dobra atmosfera rywalizacji w APMC była na początku ( To już osiem lat ) Pomimo braku klasy Mini i jakichkolwiek w niej podziałów ścigaliśmy się ze znacznie mocniejszymi autami innych marek. Część z nich miała potężne zeswapowane silniki bardzo daleko idace przeróbki i jeździła na slickach. Nikt z tego nie robił problemu. Zdarzało się miniakami zajmować wysokie pozycje w czołówce i zdobywać puchary.
Problemy i kwasy zaczęły się wtedy gdy mieliśmy już własną niezależną rywalizację a nawet podział na klasy 1000 i 1300.
Dalszy (wymuszony pretensjami) podział nastąpił w regulaminie 2010 z wielkim trudem opracowanym po kilkumiesiecznych bojach na forum i w komisji regulaminowej.
Nie dziw się że szlag mnie trafia kiedy słyszę kolejne ciągłe pretensje w zasadzie o wszystko. A najgorsze jest to, ze jest to ciągłe miotanie się z jednej skrajności w drugą. Raz za mało klas bo jak tu ścigać się tysiączką z tysiac trzysta. Raz za dużo bo nagle nikt nie widzi róznicy między tymi autami. Raz za mało pucharów bo ciągle dostaja Ci sami z czołówki. Raz za dużo bo dostają również słabsi.
Nie mam patentu na obiektywizm ale mam już wiele lat doświadczeń związanych z rywalizacją w amatorskim sporcie samochodowym. Niektóre wypowiedzi ( Radek znów nie bierz tego do siebie , mam tu na mysli również inne posty) świadczą o kompletnym braku znajomosci tematu od strony warunków technicznych. To ciągła gra na emocjach, odczuciach odniesionych do wyników czy okazywanie swojego niezadowolenia z sukcesów innych i własnych porażek.
Kiedyś w dyskusji padło mądre zdanie. Ludzie nie umiecie przegrywać. Oczywiście jak każda wypowiedziana prawda, wywołało to bardzo ostry sprzeciw i pogłębiło tylko konflikty które odbijają sie czkawką do dziś.
Jak już dużo wcześniej zapowiadałem sezon 2010 był ostatnim w którym zajmowałem się opracowywaniem regulaminu i tabelami wyników pucharu. Regulamin 2011 jest obecnie poddawany "obróbce" na niezależnym forum regulaminowym. Wszystkie zawarte w postach i sensowne uwagi z pewnością będą wziete pod uwagę przez członków komisji.
Tak więc nie bedę już decydował o jego wersji ostatecznej.
Pozdrawiam i zachęcam do wypowiedzi konkretnych, zawierajacych jakieś nowe propozycje rozwiazań.
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: MRW 2010
Jak to dobrze, ze "u nas" jest klarowny podzial na ONE, COOPER i MCS
Imho podzial na klasy jest OK. Tylko trzeba TWARDO przestrzegac podzialu a nie poliweglan i belka to MAX a okazuje sie ze PRO... Zreszta jak ktos madrze napisal w przyszlym sezonie MAX to beda tylko swapy, klasy PRO beda ladnie obsadzone a sponsorzy powinni sie martwic o ilosc pucharow
Imho podzial na klasy jest OK. Tylko trzeba TWARDO przestrzegac podzialu a nie poliweglan i belka to MAX a okazuje sie ze PRO... Zreszta jak ktos madrze napisal w przyszlym sezonie MAX to beda tylko swapy, klasy PRO beda ladnie obsadzone a sponsorzy powinni sie martwic o ilosc pucharow
Re: MRW 2010
alek spokojnie jak się rozwinie puchar MINI to zaraz zaczną się gadki ze ktoś ma salonowego coopera s a ktoś inny worksa i już nie powinien jeździć w tej samej klasie
nie mówiąc juz o innych modyfikacjach
jeszcze raz powtarzam nic nie powinno się zmieniać!!!! tylko klasa max
nie mówiąc juz o innych modyfikacjach
jeszcze raz powtarzam nic nie powinno się zmieniać!!!! tylko klasa max
sądu nie ma... ale wyrok wydany na wieczność, z ogólnego też mnie wyrzucą;-)
-
- Swój Człowiek
- Posty: 426
- Rejestracja: 15 mar 2010, 11:12
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Józefosław/Piaseczno
Re: MRW 2010
i to są dla mnie wystarczające informacje, biorę udział w przyszłym roku w tylu upalankach ilu się da , a resztę zostawiam fachowcom. I liczę na klasę ORG 1300 - ponieważ demontuję szperę i jestem w stanie przedstawić wynik z hamowni pokazujący 61 PS w moim wozie. I jeszcze jeden ważny detal - zjadłem slicki więc planuję latać na YOKO A539.
Tylko mi klasy ORG nie likwidować
Tylko mi klasy ORG nie likwidować
Leyland Mini Clubman
- dziesio
- Super użytkownik
- Posty: 1105
- Rejestracja: 17 sty 2005, 21:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: warszawa
Re: MRW 2010
flapjck1 pisze:karkowka? ja sie pytam kto ZEZARL wszytkie w Chlewiskach? mialem tylko jeden kawalek do podzialu!
Karkowki byl taki opor, ze jeszcze rano z Huminami na sniadanie ja jedlismy, pieskowi "predatorowi" dalismy te kawalki co sie przypalily i jeszcze zostalo Trafiles pewnie w zlym momencie =D
[edit] a jesli mozna wtracic sie do tematu to ja uwazam, ze obecny podzial na klasy jest OK.
Pojawienie sie klasy ORG spowodowalo, ze chcialem pojawic sie na wszystkich eliminacjach, co niestety z roznych powodow sie nie udalo, ale wiedzialem, ze bede mial kogos z autem o podobnych parametrach do poscigania sie.
Przez tych kilka przejazdow w Bilgoraju i Radomiu zobaczylem ile jeszcze musze sie nauczyc, ale kazde poprawienie swojego czasu mi sprawialo przyjemnosc a wg mnie o to chodzi.
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2010, 22:20 przez dziesio, łącznie zmieniany 1 raz.
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: MRW 2010
AleXander pisze:... trzeba TWARDO przestrzegac podzialu a nie poliweglan i belka to MAX a okazuje sie ze PRO... Zreszta jak ktos madrze napisal w przyszlym sezonie MAX to beda tylko swapy, klasy PRO beda ladnie obsadzone a sponsorzy powinni sie martwic o ilosc pucharow
Jeżeli znasz zapisy regulaminu 2010 to nie pisz, że belka to MAX a okazuje się że PRO (bo belka jest w pro) a pisząc to pogłębiasz tylko niesłuszny pogląd o jakichś poważnych odstępstwach regulaminowych. Tematu poliwęglanów po raz kolejny wyjaśniał nie będę. Jeżeli szuka się kija żeby kogoś uderzyć to zawsze sie coś pod ręką znajdzie ( jak nie poliwęglany to szpera, nieseryjna maska albo cokolwiek innego)
Propozycja którą "ktoś " napisał w orginale wyglada tak:
Grupa ORG (auta seryjne i z niewielkimi modyfikacjami)
w tej grupie klasa 1000 i 1300
Grupa PRO ( auta zmodyfikowane powyżej zakresu dla ORG)
w tej grupie klasa 1000 i 1300
Klasa MAX/OPEN (silniki A i A+ z głowicą inną jak 5 port, doładowane oraz SWAPY)
Watpię jednak by ta prosta klasyfikacja została przez wszystkich zaakceptowana. Nie gwarantuje ona bowiem ...wyeliminowania niewygodnych osób z konkurencji
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: MRW 2010
glowice 7 i 8 port w maxie? hmmm... nie wiem czy to sluszne...
doprecyzowalbym ze 7/8 port ohv w pro a sohc/dohc w max
doprecyzowalbym ze 7/8 port ohv w pro a sohc/dohc w max
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: MRW 2010
markfive pisze:Jeżeli znasz zapisy regulaminu 2010 to nie pisz, że belka to MAX a okazuje się że PRO (bo belka jest w pro) a pisząc to pogłębiasz tylko niesłuszny pogląd o jakichś poważnych odstępstwach regulaminowych. Tematu poliwęglanów po raz kolejny wyjaśniał nie będę. Jeżeli szuka się kija żeby kogoś uderzyć to zawsze sie coś pod ręką znajdzie ( jak nie poliwęglany to szpera, nieseryjna maska albo cokolwiek innego)
Marku własnie jak się szuka kija to się zawsze znajdzie. Robisz to od paru ładnych postów... to był TYLKO PRZYKŁAD!!! Wiem, żeby było super poprawnie napisane powinienem jedynie wpisać "trzeba TWARDO przestrzegac podzialu"... przepraszam, skarcę się rano bo teraz nie mam siły
Trzeba jeździć 4FUN i korzystać ile się da ze spotkań z ludźmi
Ostatnio zmieniony 14 wrz 2010, 23:08 przez AleXander, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: MRW 2010
Strasznie przykro mi jest czytać, że w dyskusji nad regulaminem chodzi komuś o "wyeliminowanie konkurencji". Nie starajmy się na siłę dostrzegać problemów tam, gdzie ich nie ma. Właśnie poprzez pisanie w ten sposób zniechęca się nowych ludzi być może chętnych do spróbowania swojego udziału w APMC. Atmosfera na torze i towarzyszących zlotach jest naprawdę fantastyczna, ale aby to mogło trwać i nikt nie czuł się pokrzywdzony pewne reguły muszą być jasno wyznaczone. Temu te dyskusje służą (tak mi się wydaje) i nie powinno ich zabraknąć. Każdy może przedstawić swoje zdanie, które może ale nie musi być wzięte pod uwagę.
I wracając do klas, skoro widzę ich obronę za wszelką cenę może warto wprowadzić inny zapis - że klasa to minimum 4 zawodników w eliminacji i już będzie OK. Bo dla mnie bezsensowne wydaje się tworzenie klasy dla 1 czy 2 osób i dlatego byłam za zmniejszeniem liczby klas przy tak niewielu startujących, aczkolwiek idea sama w sobie nie jest zła, bo jest BARDZO DOBRA.
A kto jeszcze nie startował a myślał o rywalizacji w APMC - szkoda czasu na myślenie, nie traćcie kolejnego sezonu, bo naprawdę warto! Ja 3 lata tylko myślałam i teraz BAAARDZO żałuję!
I wracając do klas, skoro widzę ich obronę za wszelką cenę może warto wprowadzić inny zapis - że klasa to minimum 4 zawodników w eliminacji i już będzie OK. Bo dla mnie bezsensowne wydaje się tworzenie klasy dla 1 czy 2 osób i dlatego byłam za zmniejszeniem liczby klas przy tak niewielu startujących, aczkolwiek idea sama w sobie nie jest zła, bo jest BARDZO DOBRA.
A kto jeszcze nie startował a myślał o rywalizacji w APMC - szkoda czasu na myślenie, nie traćcie kolejnego sezonu, bo naprawdę warto! Ja 3 lata tylko myślałam i teraz BAAARDZO żałuję!
Mini Cooper 1,3i 1993
Jeep Cherokee 4,0 1990
Jeep Cherokee 4,0 1990
- macko
- Swój Człowiek
- Posty: 425
- Rejestracja: 08 maja 2009, 23:19
- Posiadane auto: mini
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: MRW 2010
Marzena,
ale de facto tak jest. Jeżeli klasa jest niepełna to wtedy "podpina się" delikwentów pod klasę wyżej. Na siłę klas nie ma
ale de facto tak jest. Jeżeli klasa jest niepełna to wtedy "podpina się" delikwentów pod klasę wyżej. Na siłę klas nie ma
maćko
Re: MRW 2010
markfive pisze: Regulamin 2011 jest obecnie poddawany "obróbce" na niezależnym forum regulaminowym. Wszystkie zawarte w postach i sensowne uwagi z pewnością będą wziete pod uwagę przez członków komisji.
a można wiedzieć co to za Komisja? a forum regulaminowe? to jakieś TOP SECRET?
Mini Cooper 1,3i 1993
Jeep Cherokee 4,0 1990
Jeep Cherokee 4,0 1990