Cooper vs. Cooper D - co kupić
- minigjj
- Swój Człowiek
- Posty: 349
- Rejestracja: 21 wrz 2009, 10:10
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: Cooper vs. Cooper D - co kupić
pididi: masz rację, za tą różnicę w cenie (JCW-S) można zrobić niezły tuning, sam zacząłem już ten temat nawet rozeznawać (choć mam jeszcze 2 lata leasingu mojego doopera... ale, zrezygnowałem gdy dowiedziałem się, że JCW ma zupełnie inny silnik od Ski (chyba dot. to tylko R56). Na szczegółach się nie znam, ale podobno silnik w JCW został zaprojektowany w firmie, która przygotowała silniki do MINI Challenge i JCW to seryjna wersja tego silnika. Co zdaje się potwierdzać tą informację to pakiet tuningowy, który znalazłem do Worksa na 260KM, a który nie jest dostępny dla Ski.
Pwr 106,6 KM @ 3974 rpm Tq 269,2 Nm @ 2047 rpm
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Cooper vs. Cooper D - co kupić
silnik to jakoś nie wierzę, że nie jest ten sam... chyba, że mowa o osprzętach, to wtedy się zgadza, chociaż ja się nie znam
natomiast zdaje się że w S nie jest dostępna skrzynia z LSD taka jak w JCW, Witek coś kiedyś o tym pisał, także z tym tuningiem to owszem i można ale też MCS nawet z podobną/większą mocą nie będzie tym samym co JCW
natomiast zdaje się że w S nie jest dostępna skrzynia z LSD taka jak w JCW, Witek coś kiedyś o tym pisał, także z tym tuningiem to owszem i można ale też MCS nawet z podobną/większą mocą nie będzie tym samym co JCW
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1112
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: Cooper vs. Cooper D - co kupić
Dorzuć do rachunku szperę Kaaz chociażby, nadal jesteśmy na +
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Cooper vs. Cooper D - co kupić
a uwzględniasz w wyliczeniach koszty transportu i montażu?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- jrock7
- Wiarus
- Posty: 507
- Rejestracja: 15 lip 2006, 18:44
- Posiadane auto: R55 Cooper D
- Lokalizacja: Gdynia
Re: Cooper vs. Cooper D - co kupić
Maly off topic:
A moze warto otworzyc nowy/staly watek na temat przerobki MCSa na JCW?
Zebrac do kupy rozne opcje, ceny i doswiadczenia/instrukcje?
Ja chetnie skorzystalbym z paru modyfikacji
A moze warto otworzyc nowy/staly watek na temat przerobki MCSa na JCW?
Zebrac do kupy rozne opcje, ceny i doswiadczenia/instrukcje?
Ja chetnie skorzystalbym z paru modyfikacji
Re: Cooper vs. Cooper D - co kupić
speedfight pisze:
porównanie marki MINI i MITSUBISHI to po pierwsze porównanie nie na miejscu...
bez obrazy ale mini jest legendą tak samo jak np Porsche.... wspólnego mają tylko tyle że jedno i drugie zaczyna się na M
Poza tym mówisz o Lancerze...ale lancer to nie klasa aut Premium do której należy MINI auto większe itp jak sam napisałeś.
.
W tego typu dyskusję nie za bardzo się chcę wdawać , bo mój znajomy jeżdżący Maserati może mieć inne zdanie o lokowaniu MINI w klasie PREMIUM i kto ma większa legendę. Dla jednych funkcjonalność, dla innych design , dla jeszcze innych legenda. Każdy wybiera wg. własnego uznania.
Re: Cooper vs. Cooper D - co kupić
hohooooo a moj znajomy czym jeździ... hohooooo
Zbędna gadka.
Pamiętaj że tutaj na forum są zwolennicy tej marki i tych samochodów NIE INNYCH.
Zbędna gadka.
Pamiętaj że tutaj na forum są zwolennicy tej marki i tych samochodów NIE INNYCH.
- hello
- Wiarus
- Posty: 588
- Rejestracja: 20 lis 2008, 16:33
- Posiadane auto: '96 Sportspack
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Cooper vs. Cooper D - co kupić
przecież tu nie chodziło o przechwalanki tylko o fakt, że MINI do klasy premium zaliczane jest trochę na siłę
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1112
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: Cooper vs. Cooper D - co kupić
a już na pewno 1 generacji MINIaków
Re: Cooper vs. Cooper D - co kupić
na wyrost czy nie I-gen czy 2-gen
Oba auta są MINI i jeśli już to bardziej zależało by od wyposażenia auta. Bo ciężko mówić o klasie Premium kiedy mówimy o MINI ze słabym wyposażeniem. Bez skóry,panoramy,klimatroniku,ksenonow itp.
Jest zaliczana do Premium i nikt tego nie zmieni.
Przedlift i polift może być tak samo beznadziejnie wyposażony.
Oba auta są MINI i jeśli już to bardziej zależało by od wyposażenia auta. Bo ciężko mówić o klasie Premium kiedy mówimy o MINI ze słabym wyposażeniem. Bez skóry,panoramy,klimatroniku,ksenonow itp.
Jest zaliczana do Premium i nikt tego nie zmieni.
Przedlift i polift może być tak samo beznadziejnie wyposażony.
Ostatnio zmieniony 06 paź 2010, 10:37 przez speedfight, łącznie zmieniany 2 razy.
Re: Cooper vs. Cooper D - co kupić
Witek pisze:Jak już chcecie tak to wszystko klasyfikować, to Maserati to jest klasa aut luksusowych, więc szczebel wyżej niż premium. Jeżeli zaś popatrzysz jak są wykończone fiaty, fordy w tej klasie, to rzeczywiście MINI można uznać za premium.
W.
Dokładnie tak !
Re: Cooper vs. Cooper D - co kupić
Skoro MINI nie powinno zaliczać sie do tej klasy to znajdźcie mi inne auto takie jak MINI
- hello
- Wiarus
- Posty: 588
- Rejestracja: 20 lis 2008, 16:33
- Posiadane auto: '96 Sportspack
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Cooper vs. Cooper D - co kupić
czyli np nowy CIVIC też jest w klasie premium? bo w porównaniu do dobrze wyposażonego miniaka wypada nawet nie wiem czy nie lepiej (jeżdżę tym trochę i subiektywnie jakość wykonania i styling wnętrza znacznie lepszy). czy z tą całą klasą premium chodzi po prostu o to że auto kosztuje więcej niż powinno?
bo biorąc takiego przykładowego ONE/COOPER Mk1 których jeździ po PL najwięcej zastanawiam się co tam jest takie "premium"?
MiTo? Fiat 500? Scirocco?
bo biorąc takiego przykładowego ONE/COOPER Mk1 których jeździ po PL najwięcej zastanawiam się co tam jest takie "premium"?
speedfight pisze:Skoro MINI nie powinno zaliczać sie do tej klasy to znajdźcie mi inne auto takie jak MINI
MiTo? Fiat 500? Scirocco?
Re: Cooper vs. Cooper D - co kupić
słuchaj nie ja klasyfikowałem auta i nie ja wymyślałem te klasy.
I sadzę ze robił to ktoś zdecydowanie znający się na sprawie.
Nie decydowała o tym na pewno jedna osoba.
Są też różnego rodzaju rankingi gdzie ludzie zostawiają swoje głosy a one też są jakoś brane pod uwagę.
No co jest takie premium... a co jest w BMW e46 lub e90 czy e60?? one też są w tej klasie.
Dla mnie auto bez porządnego wyposażenia jest niczym szczególnym choćby miał to być nowy Mercedes w najwyższej klasie (co jest nierealne żeby tak było)
P.S Pamiętajmy że każda z klas aut dzieli się jeszcze na małe, średnie i duże
Więc głupota porównywać małe MINI do jakiegoś sedana 5-cio drzwiowego.
I sadzę ze robił to ktoś zdecydowanie znający się na sprawie.
Nie decydowała o tym na pewno jedna osoba.
Są też różnego rodzaju rankingi gdzie ludzie zostawiają swoje głosy a one też są jakoś brane pod uwagę.
No co jest takie premium... a co jest w BMW e46 lub e90 czy e60?? one też są w tej klasie.
Dla mnie auto bez porządnego wyposażenia jest niczym szczególnym choćby miał to być nowy Mercedes w najwyższej klasie (co jest nierealne żeby tak było)
P.S Pamiętajmy że każda z klas aut dzieli się jeszcze na małe, średnie i duże
Więc głupota porównywać małe MINI do jakiegoś sedana 5-cio drzwiowego.
- minigjj
- Swój Człowiek
- Posty: 349
- Rejestracja: 21 wrz 2009, 10:10
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: Cooper vs. Cooper D - co kupić
Ale Wam marketing zrobił wodę z mózgów. Patrząc na wnętrze takich Maserati lub Porsche(przed 996) to wolę moje MINI.
Zgadzam się natomiast tutaj z kolegą, że dużą różnicę robi wyposażenie. Niestety większość kupowanych samochodów to auta kupione na wyrost, stąd tak rzadko można zobaczyć coś fajnego na drodze. Większość gdyby miała wybór np. pomiędzy A4+wypas, a zwykłą A6 to wybrałoby A6.
Zgadzam się natomiast tutaj z kolegą, że dużą różnicę robi wyposażenie. Niestety większość kupowanych samochodów to auta kupione na wyrost, stąd tak rzadko można zobaczyć coś fajnego na drodze. Większość gdyby miała wybór np. pomiędzy A4+wypas, a zwykłą A6 to wybrałoby A6.
Pwr 106,6 KM @ 3974 rpm Tq 269,2 Nm @ 2047 rpm