Paliwo

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
Jerzy
Nowy
Nowy
Posty: 69
Rejestracja: 30 sty 2005, 18:07
Posiadane auto:
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Kontakt:

Re: Paliwo

Post autor: Jerzy »

Z moich doświadczeń wynika że na wypalanie gniazd i zaworów większy wpływ ma ustawienie zbyt ubogiej mieszanki niż rodzaj paliwa. Próby bardzo oszczędnej regulacji silnika w Mini prawie zawsze kończą się taką awarią.
Jerzy
MGF 1,8i, Mini 1380 GTI, Fiat 125p
Awatar użytkownika
wujazz22
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 239
Rejestracja: 23 cze 2010, 11:38
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wawa/Muranow

Re: Paliwo

Post autor: wujazz22 »

Wiec wyszlo tak:

Source Vehicle : Mini
Engine type & CC : A+ 998 cc Transverse mounted
Fueling : HS4 FZX1415 with Tamperproof Capstat, AAC Needle, Red Spring
Engine features :
Servo Assisted Brakes
A10 emissions
1st Alternative compression ratio
95 Ron Unleaded petrol
Pre-engaged starter
ADO 20 Design variants
Gearbox features :
Std. Ratio Rod Change gearbox with Pot Joints
3.105:1 Final Drive

jedynie nie wiem co wpisac w pole "Engine Code Suffix" bo to co spisalem z silnika to
99HD81 104554
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Paliwo

Post autor: markfive »

wujazz22 pisze:...99HD81 104554


To wystarczy - D81 to silnik z głowicą przystosowaną do paliwa bezołowiowego 95.
Awatar użytkownika
wujazz22
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 239
Rejestracja: 23 cze 2010, 11:38
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wawa/Muranow

Re: Paliwo

Post autor: wujazz22 »

Dziękuje Bardzo! :-) wszystko już jasne :-) zabieram się dziś za sprawdzenie pływaka wiec jeszcze tu dziękuje za Twoja instrukcje bardzo dokładna (w innym Topicu) krok po kroku :-)
ODPOWIEDZ