Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona
eee za tepy jestem
jak to uzyc?
jak to uzyc?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona
patrzysz sobie jak "cieniowane" są igły
bo chyba tylko taki jest sens tej porównywarki
bo chyba tylko taki jest sens tej porównywarki
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze
Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona
Jak ktoś umie obrabiać iglice to ta stronka mu się przyda, przeglądałem ją dawno temu i szczerze mówiąc przeciętnemu użytkownikowi na niewiele się zdadzą takie informacje. Zresztą mało która gotowa iglica pasuje dokładnie do specyfikacji silnika po modyfikacjach. Jedyne sensowne rozwiązanie to dorobienie iglicy pod dany silnik i wysyłka z Anglii.
Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona
Mi tam sie przydalo a zawsze mozna zobaczyc a nie sleczec w tabelkach no i z ubogiej mozna dopracowac odpowiednia
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona
goora pisze: Zresztą mało która gotowa iglica pasuje dokładnie do specyfikacji silnika po modyfikacjach. Jedyne sensowne rozwiązanie to dorobienie iglicy pod dany silnik i wysyłka z Anglii.
Masz rację specyfikacji jest dużo.
Nie wiem czy wg twojego sensownego rozwiązania ktoś zdalnie jest w stanie dorobić iglice.
Jeżeli tak to powodzenia i aby się sprawdziło w praktyce.
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona
lepszą pomocą może być programik Win Su który można pobrać tu http://www.winsu.co.uk/
niestety bez opłacenia 10gbp środkowa litera z oznaczenia igły jest znakiem zapytania, ale można się domyśleć o jaką chodzi i również ją sobie wywołać na ostatniej stronie i porównać grubości
dobór igły to nie jest łatwa sprawa choć spotkałem się z poradami ACDodda który po podaniu specyfikacji silnika doradza jaki profil byłby najodpowiedniejszy http://www.mlmotorsport.com/forum/index ... ,17.0.html i pewnie o takim doborze pisze goora
niezależnie każdy dobór igły musi być zweryfikowany pomiarem na hamowni z podłączonym AFRem
niestety bez opłacenia 10gbp środkowa litera z oznaczenia igły jest znakiem zapytania, ale można się domyśleć o jaką chodzi i również ją sobie wywołać na ostatniej stronie i porównać grubości
dobór igły to nie jest łatwa sprawa choć spotkałem się z poradami ACDodda który po podaniu specyfikacji silnika doradza jaki profil byłby najodpowiedniejszy http://www.mlmotorsport.com/forum/index ... ,17.0.html i pewnie o takim doborze pisze goora
niezależnie każdy dobór igły musi być zweryfikowany pomiarem na hamowni z podłączonym AFRem
Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona
se7ven pisze:goora pisze: Zresztą mało która gotowa iglica pasuje dokładnie do specyfikacji silnika po modyfikacjach. Jedyne sensowne rozwiązanie to dorobienie iglicy pod dany silnik i wysyłka z Anglii.
Masz rację specyfikacji jest dużo.
Nie wiem czy wg twojego sensownego rozwiązania ktoś zdalnie jest w stanie dorobić iglice.
Jeżeli tak to powodzenia i aby się sprawdziło w praktyce.
http://www.youtube.com/watch?v=Ubwx1sxmryg Nie do wiary co? Z AC Doddem pisałem na minifinity i powiedział że przy użyciu prostych narzędzi można samemu obrobić iglice. Wyjściową iglicą do jakichkolwiek modyfikacjii w silnikach 1275 jest BDL i taką mam w swoim aucie. Po pomiarze na hamowni na podstawie wykresu gość jest w stanie podać dokładne parametry jakie ma mieć iglica. Więc "da się". Na forum Mlmotorsportu jest wątek w którym gość praktycznie z głowy podaje ludziom wymiary iglic jakich należy użyć przy danej specyfikacjii silnika.
Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona
Pewnie i z glowy silnik chodzic bedzie ale czy dobrze na 100% to raczej watpie bo kazdy silnik nawet na takich samych czesciach jest inny niestety ... afr i hamownia - to nic nowego od lat i tylko to gwarantuje ze wsio jest ok
Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona
Rymek pisze:Pewnie i z glowy silnik chodzic bedzie ale czy dobrze na 100% to raczej watpie bo kazdy silnik nawet na takich samych czesciach jest inny niestety ... afr i hamownia - to nic nowego od lat i tylko to gwarantuje ze wsio jest ok
Ale żeby dało się odpowiednio auto wyregulować na hamowni jest potrzebna odpowiednia iglica, na złej iglicy nigdy silnik nie będzie zasilany w 100% jak należy. Facet zna się na rzeczy wystarczy poczytać na jego stronie o silnikach jakie zbudował, nic tam nie jest z przypadku.
Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona
Wlasnie po to sie na hamownie jedzie, a nie tylko zeby zobaczyc ile koniszy pozostalo jeszcze ... mniej wiecej wiadomo jaka igla przy czym jest ok to latwo wyszukac (programik winsu takze polecam) ale to tylko baza wyjsciowa do szukania igly wiadomo gdzie
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Igły do gażników SU/HIF - ułatwiająca życie strona
goora pisze:Ale żeby dało się odpowiednio auto wyregulować na hamowni jest potrzebna odpowiednia iglica, na złej iglicy nigdy silnik nie będzie zasilany w 100% jak należy. Facet zna się na rzeczy wystarczy poczytać na jego stronie o silnikach jakie zbudował, nic tam nie jest z przypadku.
Na hamowni to potrzebne są iglice jak nie masz wbudowanego lub zmierzonego pod obciążeniem AFR.
I owszem gość się zna na rzeczy - ty powielasz rzeczy z netu a to trochę mało wnosi do dyskusji.
Jak zrobiłeś coś konkretnego to się pochwal na forum, jeżeli z czymś masz problem to napisz a na koniec pamiętaj, że w Polsce też są ludzie co coś wiedzą.