"Łobuz" mini 1.3 - "przecier"

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

Andrews_poz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 261
Rejestracja: 08 cze 2009, 20:39
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznan

Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"

Post autor: Andrews_poz »

Dowolny zbiornik na cokolwiek co nie jest dieslem zeby byl uwazany za 'bezpieczny' musi byc dwuplaszczowy. Nawet taki co stoi na ziemi, albo pod nia. A co dopiero taki co zaiwania po torze, a tym bardziej drodze.
Most sports only need one ball. Mine takes both.
Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"

Post autor: Konrad K_2 »

a standard w miniaku?
Andrews_poz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 261
Rejestracja: 08 cze 2009, 20:39
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznan

Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"

Post autor: Andrews_poz »

Pytasz o 'bezpieczny' zbiornik, czy o standardowy z miniaka :) ? Bezpieczny czyli taki, ktory w razie wypadku (w przypdaku zbiornikow stacjonarnych innego udaru, kolizji etc) zapewni najmniejsze ryzyko ze tak powiem powiklan zwiazanych z jego zawartoscia. Bezpieczny zbiornik to taki, ktory podczas wiekszosci wypadkow zachowa sie tak, ze nie bedzie mialo znaczenia czy w srodku jest powietrze czy etanol. pzdr
EDIT : Jest opcja jeszcze zbiornik w zbiornik + gabka,mata niepalna pomiedzy. Ale tak czy owak jest to konstrukcja dwupowlokowa. Szczerze, to wydaje mi sie,ze cokolwiek wyspawanego albo wylutowanego domowym sposobem bedzie raczej NIEbezpieczne.
Most sports only need one ball. Mine takes both.
Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"

Post autor: Gibki Staruszek »

musiaem to wkleić ... :razz: :mrgreen:
Załączniki
bak.jpg
bak.jpg (78.58 KiB) Przejrzano 2009 razy
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"

Post autor: Sadam »

piękny...

kolor :mrgreen:
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"

Post autor: Saint »

Gibki, jedno "ale". Wydech.

Masz zdjęcia tego z innej perspektywy?
Zawodowy Szyderca
PROCu

Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"

Post autor: PROCu »

Myślałem o takim zbiorniku we wnęce zamiast koła zapasowego.
tylko koszty czegoś takiego pewnie będą duże.
Muszę też pamiętać o wydajnej pompie paliwa która nakarmi moje wtryski :twisted:
Teoretycznie pompa paliwa z wtryskowego mini daje radę
Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"

Post autor: Gibki Staruszek »

Saint pisze: jedno "ale". Wydech.


ajtam ... ajtam ...

ps. soory za śmiecenie ... tu jest ten burzliwy projekt ... wydechu chyba jeszcze nie ma .
http://www.16vminiclub.com/forums/showt ... 10&page=16
Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"

Post autor: Konrad K_2 »

PROCu pisze:Myślałem o takim zbiorniku we wnęce zamiast koła zapasowego.
tylko koszty czegoś takiego pewnie będą duże.
Muszę też pamiętać o wydajnej pompie paliwa która nakarmi moje wtryski :twisted:
Teoretycznie pompa paliwa z wtryskowego mini daje radę


od 2,5 tys w góre

mam 3 barową pompe montowaną na przewód do sprzedania - nówka



"the exhaust will exit at the back on the passanger side!"
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"

Post autor: markfive »

Wydech w "żółtym" prawdopodobnie jest lub będzie z lewej strony zbiornika czyli tak jak w serii "na lewo" ale nie na skos tylko prosto.

Podpowiadam "tanie rozwiązanie" zbiornika centralnego, zresztą z powodzeniem stosowane w sporcie na pograniczu amatorski / zawodowy. Zbiornik paliwa ...od Trabanta 601 znajdujacy się w tych samochodach z przodu pod maską silnika.
Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"

Post autor: Konrad K_2 »

markfive pisze:Podpowiadam "tanie rozwiązanie" zbiornika centralnego, zresztą z powodzeniem stosowane w sporcie na pograniczu amatorski / zawodowy. Zbiornik paliwa ...od Trabanta 601 znajdujacy się w tych samochodach z przodu pod maską silnika.


ale rozumiem ze to tez tylko taka wytłoczka jak w mini nie mająca wielkiego zwiazku z bezpieczenstwem , czy niemcy wymyslili cos lepszego?
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"

Post autor: markfive »

To zwykły zbiornik paliwa ale o regularnych kształtach, dobra "baza" do modyfikacji i przystosowania gdy chodzi o umieszczenie go w mniej narażonym na bezpośrednie "uderzenie" miejscu i tyle. W autach używanych do jazdy na co dzień nie jest to praktyczne bo tracimy miejsce na koło zapasowe i do zatankowania paliwa trzeba otworzyć klapę bagaznika. Do sportu ma sens, można również dorobić zewnętrzny drugi "płaszcz" z międzywarstwą izolacji.
PROCu

Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"

Post autor: PROCu »

Postępy przy moim mini idą jak krew z nosa.
Coś się czasem przyspawa coś się wyczyści, ale generalnie słabo to wygląda.
Ostatnio bawiłem się z przodem który się aktualnie piaskuje, zobaczymy czy coś w ogóle z tego będzie.
http://picasaweb.google.com/procuZL600/ ... 8546707170

Mam jednak bardzo ważne pytanie.
Jak wygląda przeróbka układu hamulcowego z bębnów na tarcze pod koła 10 cali.
Co trzeba kupić a co zostaje z oryginalnego układu.
Ma ktoś może jakiś ciekawy, kompletny zestaw do zamontowania na sprzedaż ?
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8846
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"

Post autor: flapjck1 »

potrzebujesz zwrotnic pod tarcze: albo z hampli 10" albo 12" ( moga byc z austina metro )

do tego piasty mini lub metro ( zalezy jakie zaciski bedziesz stosowal )
no i same zaciski

ps: czemu tylko kawalki podszybia wymieniasz?
ps2: silnik odpalony? jakies klopoty z montazem byly czy zestaw jest ( co by bylo dziwne :D ) plug&play ?
ps3: "zimny lech" :lol:
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
PROCu

Re: "Łobuz" mini 1.3 - "przecier"

Post autor: PROCu »

Z podszybiem tak jakoś spontanicznie wyszło.

Z silnikiem nic nie poszło do przodu. Firmy które miały mi przygotować blok wycofały się.
Może w przyszłym tygodniu sam się za to zabiorę w firmie kolegi, ale generalnie zbieram się do tego już 4 miesiąc i jakoś nie mam natchnienia.

Przy zimnym lechu często pojawiają się nowe wizje i odrobina optymizmu, ale np. dzisiaj po 3 godzinach w garażu które nie przyniosły praktycznie żadnych postępów zaczynam nienawidzić tego Łobuza.
ODPOWIEDZ