Hamownia i mini spotkanie
Moderator: flapjck1
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Hamownia i mini spotkanie
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck
przegapilem... a od dluzszego czasu chcialem jechac na hamownie z moim ;( ;( ;(
przegapilem... a od dluzszego czasu chcialem jechac na hamownie z moim ;( ;( ;(
Re: Hamownia i mini spotkanie
wow rewelacyjne HDRki :O więcej więcej więcej!
prośba o linki do większych rozmiarów na tapetkę
prośba o linki do większych rozmiarów na tapetkę
- macko
- Swój Człowiek
- Posty: 425
- Rejestracja: 08 maja 2009, 23:19
- Posiadane auto: mini
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Hamownia i mini spotkanie
Hej, hej.
Dzięki wszystkim, którzy się pojawili mimo "wilgotnej" aury i podziękowania da Kuby, który poświęcił nam dużo czau i podzielił się wiedzą na temat jak powinno się czytać wykresy z hamowni. Poniżej mój wykres z rolek.
Dzięki wszystkim, którzy się pojawili mimo "wilgotnej" aury i podziękowania da Kuby, który poświęcił nam dużo czau i podzielił się wiedzą na temat jak powinno się czytać wykresy z hamowni. Poniżej mój wykres z rolek.
- Załączniki
-
- macko 800x600.jpg (147.74 KiB) Przejrzano 1267 razy
maćko
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Hamownia i mini spotkanie
moj
- Załączniki
-
- wsi0060.JPG (107.98 KiB) Przejrzano 1257 razy
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Hamownia i mini spotkanie
- Załączniki
-
- we1814U.JPG (333.82 KiB) Przejrzano 1247 razy
- hello
- Wiarus
- Posty: 588
- Rejestracja: 20 lis 2008, 16:33
- Posiadane auto: '96 Sportspack
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Hamownia i mini spotkanie
te dwa MCS-y co były to oba przedlift bez modów, czy czerwony miał coś zmieniane?
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Hamownia i mini spotkanie
oba to przedliftowe - oba 06/2004 żeby było śmieszniej - bez modyfikacji, póki co
- hello
- Wiarus
- Posty: 588
- Rejestracja: 20 lis 2008, 16:33
- Posiadane auto: '96 Sportspack
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Re: Hamownia i mini spotkanie
aha, dzięki za wyjaśnienie bo trochę miałem też zagwozdkę czy czerwony nie jest polift bo kolega (zdaje się właściciel) ma wpisane w profilu rocznik 2006
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1112
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: Hamownia i mini spotkanie
Ja mam pytania!
AleXander, w swoim podpisie podajesz moc silnika bez korekcji wg. normy DIN - czy tak zawsze powinno się podawać? Ja dostałem wykres już z korekcją.
Dalej - temperatura powietrza zasysanego to odczyt po OBDII?
I ostatnie - na jakim biegu był wykonywany pomiar?
Naprawdę spoko moc wypluły te seryjne MCSy!
AleXander, w swoim podpisie podajesz moc silnika bez korekcji wg. normy DIN - czy tak zawsze powinno się podawać? Ja dostałem wykres już z korekcją.
Dalej - temperatura powietrza zasysanego to odczyt po OBDII?
I ostatnie - na jakim biegu był wykonywany pomiar?
Naprawdę spoko moc wypluły te seryjne MCSy!
Re: Hamownia i mini spotkanie
Dzięki za fajnie spędzony dzień i załączam mój wykres
- Załączniki
-
- 56470_452356829982_534644982_5444337_1108972_o.jpg
- (98.83 KiB) Pobrany 1119 razy
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Hamownia i mini spotkanie
Podaje moc na silniku wg. pomiaru a norma jest dolozona bonusowo (rozne normy dawaly rozne wyniki - roznice byly rzedu kilku KM), nie wiem czy tak sie powinno ile Ci wyszlo po korekcie PIDIDI?
Temperatura pow zasysanego byla z czytywana z OBD i jest to wartosc z czujnika za intercoolerem. W najwyzszym punkcie bylo chyba kolo 60-70stopni. (ciekawym experymentem bylo polewanie IC zimna woda z butelki podczas pomiaru czerwonego MCS'a:)
Wydaje mi sie ze na 5 albo 6. Nie dam sobie glowy urwac.. Chyba 5
Temperatura pow zasysanego byla z czytywana z OBD i jest to wartosc z czujnika za intercoolerem. W najwyzszym punkcie bylo chyba kolo 60-70stopni. (ciekawym experymentem bylo polewanie IC zimna woda z butelki podczas pomiaru czerwonego MCS'a:)
Wydaje mi sie ze na 5 albo 6. Nie dam sobie glowy urwac.. Chyba 5
Ostatnio zmieniony 07 lis 2010, 19:58 przez AleXander, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Hamownia i mini spotkanie
hello pisze:aha, dzięki za wyjaśnienie bo trochę miałem też zagwozdkę czy czerwony nie jest polift bo kolega (zdaje się właściciel) ma wpisane w profilu rocznik 2006
racja, moj blad, nie zauwazylem nawet - dziekuje juz poprawilem w profilu Samochodzik to totalna seria, ale tak jak Alek mowi, zmiany predzej czy pozniej nadejda
@pididi - pomiar byl na 5tce o ile dobrze mi sie zdaje. Wiesz, moc bez normy DIN to po prostu Twoja rzeczywista moc, wiec chyba lepiej ja podawac niz taka dla warunkow idealnych... Wykresy sa bez korekty, tylko wartosc liczbowa dla normy DIN jest podana
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1112
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: Hamownia i mini spotkanie
AleXander pisze:Podaje moc na silniku wg. pomiaru a norma jest dolozona bonusowo (rozne normy dawaly rozne wyniki - roznice byly rzedu kilku KM), nie wiem czy tak sie powinno ile Ci wyszlo po korekcie PIDIDI?
Temperatura pow zasysanego byla z czytywana z OBD i jest to wartosc z czujnika za intercoolerem. W najwyzszym punkcie bylo chyba kolo 60-70stopni. (ciekawym experymentem bylo polewanie IC zimna woda z butelki podczas pomiaru czerwonego MCS'a:)
Wydaje mi sie ze na 5 albo 6. Nie dam sobie glowy urwac.. Chyba 5
Jak hamowałem w kwietniu (wówczas po zrobionym wydechu/kolektorze/dolocie) wyszło 190.5KM/232Nm po korekcj wg. normy DIN70020.
Duża ta temp. Kurde miałem cichą nadzieję, że ominę wymianę IC
Zmieniła się temp po tym polewaniu? Myślałem kiedyś o takim DIY natrysku
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Hamownia i mini spotkanie
Cytujac hamownika Kube to "90% aftermarketowych IC jest gorszych niz ten stockowy" wiec nie wiem czy jest sens wymieniac. FMIC chyba tylko ja mam pomysl zeby zrobic tak wlot zeby faktycznie kierunkowo szlo powietrze na intercooler anie w komore silnika poprostu.
Wg normy to ja mam 185 a Piotrek w czerwonym mial 195 w serii tyle jesli chodzi o normy
Jaki kolektor i wydech dales?
Wg normy to ja mam 185 a Piotrek w czerwonym mial 195 w serii tyle jesli chodzi o normy
Jaki kolektor i wydech dales?