Może, ale akurat IC z wersji GP czy GRS są sprawdzone i wiadomo że działają.
Polem do modyfikacji w serii jest ten plastik z gąbką dookoła mocowany do maski i przylegający do IC i sam wlot - są dostępne takie "powiększone", zasysające więcej powietrza. Latem pracowałem nad wodnym ICkiem, takim jak KMT czy GRS ale brak funduszy na prototyp mnie przystopował A FMICe z kolei są bardzo mało popularne, głównie z powodu dużej rzeźby i kosztów zbliżonych do IC wodnego.
Kolektor i wydech - padło na Millteka.
Hamownia i mini spotkanie
Moderator: flapjck1
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Hamownia i mini spotkanie
Kolektor i wydech masz takie ze zazdroszcze
No powiekszony wlot jest OK (wyglada specyficznie ale co tam) tylko trzeba jeszcze dac zamiast tej gabki uszczelke zeby to szczelne bylo i dawalo tlen na intercoolera.
Pomyslimy, widac za to zdecydowana roznice jazdy jak sa 3stopnie na plusie i jak jest 35stopni
Pomyslow 100ale kasy brak
No powiekszony wlot jest OK (wyglada specyficznie ale co tam) tylko trzeba jeszcze dac zamiast tej gabki uszczelke zeby to szczelne bylo i dawalo tlen na intercoolera.
Pomyslimy, widac za to zdecydowana roznice jazdy jak sa 3stopnie na plusie i jak jest 35stopni
Pomyslow 100ale kasy brak
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1112
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: Hamownia i mini spotkanie
AleXander pisze:Pomyslow 100ale kasy brak
Taa.
Ogólnie z racji umiejscowienia jest kicha z tym IC. U siebie też zauważyłem, że latem w gorące dni jest znaacznie gorzej a teraz z kółkiem wolę nie myśleć co będzie
Bodaj od 50 czy 55 stopni komp cofa zapłon, a takie temperatury osiągane są b. szybko...
Re: Hamownia i mini spotkanie
Temp bez polewania 66 stopni
Temp z polewaniem 48 stopni
roznica w mocy zmierzonej na silniku 7.5KM, roznica w mocy wg norm - 2.6KM (no idea dlaczego roznica wg norm jest mniejsza niz ta na silniku, warunki atmosferyczne praktycznie idealnie takie same...)
Temp z polewaniem 48 stopni
roznica w mocy zmierzonej na silniku 7.5KM, roznica w mocy wg norm - 2.6KM (no idea dlaczego roznica wg norm jest mniejsza niz ta na silniku, warunki atmosferyczne praktycznie idealnie takie same...)
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Hamownia i mini spotkanie
Na drugim wykresie (wydruk) mam temperature dolotu, cofanie zaplonu i cisnienie doladowania:) straszna platanina kreseczek
Jeszcze mozna nadgonic moc zeby nie tracic az 50KM (tyle jest przy 210km/h) na napedzie ale... $$$
Jeszcze mozna nadgonic moc zeby nie tracic az 50KM (tyle jest przy 210km/h) na napedzie ale... $$$
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Hamownia i mini spotkanie
znalazłem w aparacie wykres mojej pomarańczy z kompresorem
- Załączniki
-
- Obraz 080.jpg (64 KiB) Przejrzano 900 razy