Dodatkowe zegary w R50/R53
Re: Dodatkowe zegary w R50/R53
witam, odświeżając temat czy można "przenieść" w R53 prędkościomierz obok obrotomierza nad kierownicą, a środkowy panel zastąpić np temperaturami ciśnienia oleju itd? podejrzewam że koszt w ASO będzie wysoki zna ktoś ceny?
Re: Dodatkowe zegary w R50/R53
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 05&lang=pl
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 05&lang=pl
niestety bedziesz musial albo szukac ceny czesci gdzies indziej po numerach ktore znajdziesz w linkach albo zadzwonic do ASO i zapytac. Pytanie czy chcesz nowe czesci, bo moze dasz rade znalesc uzywki z jakiegos walonego
Tak jak sie spodziewasz, raczej nie bedzie to tania operacja
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 05&lang=pl
niestety bedziesz musial albo szukac ceny czesci gdzies indziej po numerach ktore znajdziesz w linkach albo zadzwonic do ASO i zapytac. Pytanie czy chcesz nowe czesci, bo moze dasz rade znalesc uzywki z jakiegos walonego
Tak jak sie spodziewasz, raczej nie bedzie to tania operacja
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1112
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: Dodatkowe zegary w R50/R53
matthew90 pisze:witam, odświeżając temat czy można "przenieść" w R53 prędkościomierz obok obrotomierza nad kierownicą, a środkowy panel zastąpić np temperaturami ciśnienia oleju itd? podejrzewam że koszt w ASO będzie wysoki zna ktoś ceny?
Pytasz, bo podoba Ci się Chrono i relokacja prędkościomierza czy chciałbyś mieć wskaźniki? :>
Re: Dodatkowe zegary w R50/R53
chyba najszybciej będzie się z kimś zamienić kto ma chrono i wolałby prędkościomierz mieć na środku, nie prawda?
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Dodatkowe zegary w R50/R53
Panowie i Panie.... mam zapytanie.
Znalazłem relatywnie tanio do kupienia środkowy zegar "chrono" i zestaw "prędkościomierz/obrotomierz" za kierownice... czy trudne/kosztowne byłoby założenie czegoś takiego do samochodu który ma za kierownicą tylko obrotomierz a wielki prędkościomierz na środku konsoli?
Czy z drugiej stronie nie lepiej zamiast chrono pakietu założyć na środek oryginalną navigację Miniakową? czy z tym też jest problem ogromny (drogi)?
pozdrawiam,
AleX
Znalazłem relatywnie tanio do kupienia środkowy zegar "chrono" i zestaw "prędkościomierz/obrotomierz" za kierownice... czy trudne/kosztowne byłoby założenie czegoś takiego do samochodu który ma za kierownicą tylko obrotomierz a wielki prędkościomierz na środku konsoli?
Czy z drugiej stronie nie lepiej zamiast chrono pakietu założyć na środek oryginalną navigację Miniakową? czy z tym też jest problem ogromny (drogi)?
pozdrawiam,
AleX
Re: Dodatkowe zegary w R50/R53
Moze i fajnie, ale pytanie na czym Ci zalezy . Ja mam navi i mi to odpowiada, ale jesli chcesz miec cisnienie oleju itd, to tego nie bedziesz mial w computerze od navi, no chyba ze jakis spec Ci to zrobi Koszt pewnie bedzie spory, bo musisz wrzucic panel nawigacji, wrzucic odtwarzac dvd z obudowa pod siedzenie kierowcy i wymienic antene.
Jakby byl jednak sie znalazl jakis spec co by dal rade przerobic program od systemu navi w r53 tak zeby pokazywal jeszcze na przyklad temp oleju i na przyklad equalizer od radia, to niech sie pokaze, z checia skorzystalbym z jego uslug
Jakby byl jednak sie znalazl jakis spec co by dal rade przerobic program od systemu navi w r53 tak zeby pokazywal jeszcze na przyklad temp oleju i na przyklad equalizer od radia, to niech sie pokaze, z checia skorzystalbym z jego uslug
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Dodatkowe zegary w R50/R53
No dobra... poczytałem na mini2 i "retro fit sat nav" to ponoć jest masakra. odpada ;/
a z chrono pakietem ktoś ma jakieś doświadczenia? montował ktoś zegary 2 zamiast 1 za kierownicą i chrono na konsole środkową?
a z chrono pakietem ktoś ma jakieś doświadczenia? montował ktoś zegary 2 zamiast 1 za kierownicą i chrono na konsole środkową?
- dawid
- Super użytkownik
- Posty: 1263
- Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: Dodatkowe zegary w R50/R53
kiedyś było o tym pisane, podobno roboty tyle, że gra nie warta świeczki... może dlatego zegary chrono pakiet na allegro nie raz były po 80 zł..
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Dodatkowe zegary w R50/R53
no własnie za 80zł moge wyciągnać :p tylko kwestia podłączenia ;/ no to szkoda... będzie trzeba auto gauge robić
P.S.: Tamten wątek widziałem ale to 3 posty na krzyż
P.S.: Tamten wątek widziałem ale to 3 posty na krzyż
-
- Swój Człowiek
- Posty: 143
- Rejestracja: 09 lis 2006, 15:23
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Będzin
Re: Dodatkowe zegary w R50/R53
Z tego co pamiętam to była opcja z katalogu worksa z 2 dodatkowymi zegarami montowanymi pod przełącznikami a nad popielniczką w tej dziurze - no wiecie gdzie
Jest też ciekawa opcja z iphonem http://www.plxkiwi.com/kiwiwifi/hardware.html .
Jest też ciekawa opcja z iphonem http://www.plxkiwi.com/kiwiwifi/hardware.html .
- Załączniki
-
- Additional_Gauges.jpg (61.71 KiB) Przejrzano 2259 razy
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1112
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: Dodatkowe zegary w R50/R53
No tak, tylko takie umiejscowienie jest co najmniej średnio ergonomiczne.
Jeśli ktoś chce zachować "OEM-look" i mieć zegary przy obrotomierzu to taka opcja z ASO - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 95&lang=pl
Sam poluję na używany Scangauge II, ma większość potrzebnych mi wskazań...
Jeśli ktoś chce zachować "OEM-look" i mieć zegary przy obrotomierzu to taka opcja z ASO - http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 95&lang=pl
Sam poluję na używany Scangauge II, ma większość potrzebnych mi wskazań...
Re: Dodatkowe zegary w R50/R53
pytam bo rozglądam się za R53 a wiekszość jest tych z jednym zegarem za kierownicą a jak już są 2 to mi się nie podoba akurat auto a chciałbym i to i to no ale jeśli operacja taka jest droga no to lepiej troszkę popolować na to co będzie odpowiadało w 2 kwestiach
pididi chodziło mi chociażby o same przeniesienie zegarów - a pozostawienie środkowego panelu bez chrono wyglądałoby jak na moje oko dziwnie więc przeniesienie chyba wiąże się z drugim
pididi chodziło mi chociażby o same przeniesienie zegarów - a pozostawienie środkowego panelu bez chrono wyglądałoby jak na moje oko dziwnie więc przeniesienie chyba wiąże się z drugim
- Babak
- Swój Człowiek
- Posty: 358
- Rejestracja: 22 mar 2010, 23:04
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Dodatkowe zegary w R50/R53
słuchajcie, obnoszę się z zakupem dodatkowych zegarów o takich:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 95&lang=pl
Mam już tą plastikową obudowę bo kiedyś tam dostałem i dzwonie do ASO aby dowiedzieć się o ceny:
1) gość zaczął mi dyktować ceny poszczególnych części i po pierwsze drogo bo sam voltomierz 355zł netto czujnik 60 i wiązka 153,
a co do temperatury oleju z programu w ASO wynika że nie można oddzielnie kupić i tylko w całym zestawie za 590zł netto.
Tą czarną obudowe już mam także bez sensu.
2) można kupić jakąś tańszą alternatywę? z usa czy uk? Chodzi mi o to żeby jednak były ukryte tam pod przyciskami na konsoli.
Nie lubię widoku tylu śmiesznych budzików na desce.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 95&lang=pl
Mam już tą plastikową obudowę bo kiedyś tam dostałem i dzwonie do ASO aby dowiedzieć się o ceny:
1) gość zaczął mi dyktować ceny poszczególnych części i po pierwsze drogo bo sam voltomierz 355zł netto czujnik 60 i wiązka 153,
a co do temperatury oleju z programu w ASO wynika że nie można oddzielnie kupić i tylko w całym zestawie za 590zł netto.
Tą czarną obudowe już mam także bez sensu.
2) można kupić jakąś tańszą alternatywę? z usa czy uk? Chodzi mi o to żeby jednak były ukryte tam pod przyciskami na konsoli.
Nie lubię widoku tylu śmiesznych budzików na desce.
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1112
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: Dodatkowe zegary w R50/R53
I rozumiem będziesz patrzył w dół omijając przeszkadzający drążek zmiany biegów przy 1,3 biegu? Akurat to miejsce jest imo największym failem fabrycznego rozwiązania.
Zobacz jak to ma AleXander rozwiązane, znajdziesz zestaw dla R53 na stronie Promotora.
Jeśli chcesz mieć jednak "na dole", to zmierz średnicę montażową np. 52mm i dobierz odpowiednie wskaźniki + wiązki np dla boostu i oleju
Zobacz jak to ma AleXander rozwiązane, znajdziesz zestaw dla R53 na stronie Promotora.
Jeśli chcesz mieć jednak "na dole", to zmierz średnicę montażową np. 52mm i dobierz odpowiednie wskaźniki + wiązki np dla boostu i oleju
static
- Babak
- Swój Człowiek
- Posty: 358
- Rejestracja: 22 mar 2010, 23:04
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Dodatkowe zegary w R50/R53
no spoko, ale i tak jak się ścigasz to raczej rzadko patrzysz na jaki kolwiek zegarek. Brzydkie te z promotora są... tandetnie wyglądają i w ogóle nie pasują do mini. To nie lepsze i nie tańsze będą te?
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 95&lang=pl
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 95&lang=pl