Geometria zawieszenia
Geometria zawieszenia
Witam Szanownych Klubowiczów.Czy ma ktoś doświadczenia związane z regulacją kąta pochylenia koła w r50?Czy jest możliwośc takowej np.przez rozpiłowanie otworu we fragmencie amortyzatora przez który przechodzi śruba mocująca do zwrotnicy czy może da się to zrobić inaczej?Bardzo proszę o sugestie.Pozdrawiam-Jerzy
Re: Geometria zawieszenia
przód? tył?
jeśli buda jest aż tak krzywa, że chcesz piłować amortyzatory, to może czas pomyśleć o zakupie nowych sanek, żeby to wszystko poskładać jak należy?
jeśli buda jest aż tak krzywa, że chcesz piłować amortyzatory, to może czas pomyśleć o zakupie nowych sanek, żeby to wszystko poskładać jak należy?
Re: Geometria zawieszenia
Przód,sanki wymienione,lewe koło stoi dołem nieco na zewnątrz.
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: Geometria zawieszenia
A moze góra do wewnątrz? Dźwignij go na jakimś sensownym podnośniku i pomierz przekątne punktów mocować zawieszenia przód-tył. Jeżeli chodzi o samą regulację to powinny pomóc Ci camber-plate'y. Na pewno jest coś takiego dostępnego do nowego miniaka.
Zawodowy Szyderca
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Geometria zawieszenia
Saint pisze:Jeżeli chodzi o samą regulację to powinny pomóc Ci camber-plate'y. Na pewno jest coś takiego dostępnego do nowego miniaka.
500GBP
-
- Super użytkownik
- Posty: 1632
- Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: W-wa
Re: Geometria zawieszenia
No dobra, przegialem. $350 za race setup i $300 za jakies drogowe (do R56)
Re: Geometria zawieszenia
jw6213 pisze:Przód,sanki wymienione,lewe koło stoi dołem nieco na zewnątrz.
Ale ktoś mierzył geometrię? O jakich wartościach tu mówimy? Jeżeli nie da się tego ustawić to na pewno metodą naprawy nie jest piłowanie tylko wymiana na sprawne elementy