ze jest problem z mieszanką trzeba bylo popoprawiac troche rzeczy
wiec są nowe kable WN z dystansami zeby sie nie dotykały jak wczesniej
są nowe uszczelki w blow offie
nowy czujnik położenia wału
i nowa przewiewna maska w formie
do ramy jest łapacz powietrza przyczepiony i troche miejsca zajmuje wiec chłodnica jest w sumie na wysokości podłogi , ale dochodzi wentylator i miejsca niema.
Ja bym zrobił podłogę na płasko z małym garbem na środku na wentylator i chłodnicę pod spodem. U Ciebie nie ma tłumika i można przesunąć wszystko w lewo to i miejsce na aku zostanie jak było. Wentylator do klimy z vw ... jest bardzo płaski. Chłodnicę dać lekko po skosie aby łapała powietrze w jakiejś siatkowej zabudowie osłonowej. I masz gdzie koło schować i bagaże a raczej reklamówkę ...
powiem tak , tam naprawde wytwaza sie duuuuzo ciepłego powietrza - zamknięcie chłodnicy w takiej puszcze nie miało by sensu - lepiej by bylo założyć małą z przodu.
no i w wersji finalnej wydech bedzie tak jak na początku
Chyba mnie nie zrozumiałeś ... Nie chodziło mi o zamykanie w puszkę tylko o osłonę z siatki przed kamykami itp.
Jeden grzeg chłodnicy (od strony przodu auta ) przy samej podłodze a ten od końca auta jakieś 15-17 cm do dołu tak aby powietrze przelatywało a chłodnica nie wystawała za bardzo do dołu. Muszę podzukać fotki...