wzrost spalania
Moderator: flapjck1
wzrost spalania
Drastycznie podskoczyło mi spalanie w moim mini 1.3 spi. Z 5-6 na ponad 10 l...W czym może być problem ??
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: wzrost spalania
Sprawdz przewód podciśnienia do kompa czy jest drożny i szczelny, po drugie reszte podciśnien na kolekterze ssacym.
Ale najpewniej to prawa noga zrobiła się cięższa i jest tego efekt
Pozdrawiam
Ale najpewniej to prawa noga zrobiła się cięższa i jest tego efekt
Pozdrawiam
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: wzrost spalania
Najpewniej zdiagnozowac podpinajac do komputera - poszukaj serwisow, gdzie maja komputer do polonezow z silnikiem Rovera - powinno dac sie podlaczyc.
moze byc trudno to wykonac bo np w wawie sa dwa miejsca gdzie mozna sie wpiac nietsety dosc drogo ostatnio ( 2 lata temu, musi byc kabel do kompa MINI, uniwersalne nie pasuja, wtyczka do 1,4SPI czy MPI tez nie dziala, niestety przerabialem ten temat )
moga np odkrecic sie kolektory...
generalnie czy jest tylko jeden objaw?? tylko wzrost spalania?? czy moze cos jeszcze?? falowanie obrotow utrudniony rozruch itp...
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: wzrost spalania
Noga nie zrobiła się cięższa -no może parę deko... <lol> ale podciśnienia dam posprawdzać
Falowania obrotów nie zaobserwowałem, podobnie z rozruchem - zapala od strzału...
A na Górnośląskiej Ziemi nie orientuje się ktoś gdzie w komputer wpiąć się można ??
Dzięki za uwagi
aaa przy prędkości między 110 a 120 dławi - tzn brakuje mocy autku, gdy ją przekraczam idzie już dobrze.
Falowania obrotów nie zaobserwowałem, podobnie z rozruchem - zapala od strzału...
A na Górnośląskiej Ziemi nie orientuje się ktoś gdzie w komputer wpiąć się można ??
Dzięki za uwagi
aaa przy prędkości między 110 a 120 dławi - tzn brakuje mocy autku, gdy ją przekraczam idzie już dobrze.
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2006, 22:23 przez Niejeden z nas, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: wzrost spalania
Zapraszam do Wrocławia na podpiecie do komputera.
Cena z wydrukiem to 80zl.
W odpowiedzi do powyzszego postu: co to znaczy, ze uniwersalne nie pasuja?
Zlacze diagnostyczne do mini jest takie same dla wszystkich miniakow tj. trzy piny.
Roznica jest w silniku MPI, gdzie zastosowano juz zlącze OBD.
Ja posiadam oryginalny tester ROVERA o nazwie MICROCHECK, który posiada jedynie zlacze trzy pinowe.
Pozdrawiam.
Maciek.
Cena z wydrukiem to 80zl.
W odpowiedzi do powyzszego postu: co to znaczy, ze uniwersalne nie pasuja?
Zlacze diagnostyczne do mini jest takie same dla wszystkich miniakow tj. trzy piny.
Roznica jest w silniku MPI, gdzie zastosowano juz zlącze OBD.
Ja posiadam oryginalny tester ROVERA o nazwie MICROCHECK, który posiada jedynie zlacze trzy pinowe.
Pozdrawiam.
Maciek.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: wzrost spalania
Maciek pisze:Ja posiadam oryginalny tester ROVERA o nazwie MICROCHECK, który posiada jedynie zlacze trzy pinowe.
Pozdrawiam.
Maciek.
wlasnie!!!! ten tester rovera robi roznice, bo ja probowalem sie wpiac komputerem od bosch gmbh za pomoca uniwersalnych kabli i nie poszlo niestety, mimo ze niby program do mini byl w pamieci...
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow