wzrost spalania

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Niejeden z nas

wzrost spalania

Post autor: Niejeden z nas »

Drastycznie podskoczyło mi spalanie w moim mini 1.3 spi. Z 5-6 na ponad 10 l...W czym może być problem ??
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: wzrost spalania

Post autor: monsterk »

Sprawdz przewód podciśnienia do kompa czy jest drożny i szczelny, po drugie reszte podciśnien na kolekterze ssacym.
Ale najpewniej to prawa noga zrobiła się cięższa i jest tego efekt :D
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: wzrost spalania

Post autor: flapjck1 »

Najpewniej zdiagnozowac podpinajac do komputera - poszukaj serwisow, gdzie maja komputer do polonezow z silnikiem Rovera - powinno dac sie podlaczyc.


moze byc trudno to wykonac bo np w wawie sa dwa miejsca gdzie mozna sie wpiac nietsety dosc drogo ostatnio ( 2 lata :P temu, musi byc kabel do kompa MINI, uniwersalne nie pasuja, wtyczka do 1,4SPI czy MPI tez nie dziala, niestety przerabialem ten temat )

moga np odkrecic sie kolektory...

generalnie czy jest tylko jeden objaw?? tylko wzrost spalania?? czy moze cos jeszcze?? falowanie obrotow utrudniony rozruch itp...
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Niejeden z nas

Re: wzrost spalania

Post autor: Niejeden z nas »

Noga nie zrobiła się cięższa -no może parę deko... <lol> ale podciśnienia dam posprawdzać :)
Falowania obrotów nie zaobserwowałem, podobnie z rozruchem - zapala od strzału...
A na Górnośląskiej Ziemi nie orientuje się ktoś gdzie w komputer wpiąć się można ??
Dzięki za uwagi :)

aaa przy prędkości między 110 a 120 dławi - tzn brakuje mocy autku, gdy ją przekraczam idzie już dobrze.
Ostatnio zmieniony 30 kwie 2006, 22:23 przez Niejeden z nas, łącznie zmieniany 1 raz.
Maciek

Re: wzrost spalania

Post autor: Maciek »

Zapraszam do Wrocławia na podpiecie do komputera.
Cena z wydrukiem to 80zl.
W odpowiedzi do powyzszego postu: co to znaczy, ze uniwersalne nie pasuja?
Zlacze diagnostyczne do mini jest takie same dla wszystkich miniakow tj. trzy piny.
Roznica jest w silniku MPI, gdzie zastosowano juz zlącze OBD.
Ja posiadam oryginalny tester ROVERA o nazwie MICROCHECK, który posiada jedynie zlacze trzy pinowe.
Pozdrawiam.
Maciek.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: wzrost spalania

Post autor: flapjck1 »

Maciek pisze:Ja posiadam oryginalny tester ROVERA o nazwie MICROCHECK, który posiada jedynie zlacze trzy pinowe.
Pozdrawiam.
Maciek.


wlasnie!!!! ten tester rovera robi roznice, bo ja probowalem sie wpiac komputerem od bosch gmbh za pomoca uniwersalnych kabli i nie poszlo niestety, mimo ze niby program do mini byl w pamieci...
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
ODPOWIEDZ