Pilnie potrzebna pomoc w doborze przewodow ukladu chlodzenia

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Andrews_poz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 261
Rejestracja: 08 cze 2009, 20:39
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznan

Pilnie potrzebna pomoc w doborze przewodow ukladu chlodzenia

Post autor: Andrews_poz »

Hej,
pilnie potrzebuje kupic przewody do chlodnicy do miniaka mojego (1300 gaznik, kiedys SPI).
Problem nr 1 - wypieprzylem nagrzewnice, i ten element mi nie jest potrzebny (z tym,ze to w sumie nie jest wielki problem, bo mozemy to zaslepic)
Problem nr 2 - chcialem neibieski silikon, ale powiem szczerze,ze nie do konca jestem pewien co potrzebuje, a nie chce walnac gafy.

Jak bardzo to - http://www.amber-performance.co.uk/prod ... 4&xSec=303
rozni sie od tego co potrzebuje i czy tutaj -
http://minispares.com/Product.aspx?ty=p ... 631&title=
[b]EDIT UP[/b]
znajde to co mnie interesuje ?? Pilnie prosze o pomoc.

Generalnie rzezba na kolankach mnie nie interere.

pzdr i Wesolych Swiat !
Ostatnio zmieniony 21 gru 2010, 16:21 przez Andrews_poz, łącznie zmieniany 2 razy.
Most sports only need one ball. Mine takes both.
Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: Pilnie potrzebna pomoc w doborze przewodow ukladu chlodzenia

Post autor: Gibki Staruszek »

Andrews_poz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 261
Rejestracja: 08 cze 2009, 20:39
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznan

Re: Pilnie potrzebna pomoc w doborze przewodow ukladu chlodzenia

Post autor: Andrews_poz »

Przyda sie, ale nadal pewnosci nie mam, czy pre 1989 to w moim przypadku (1994, ale przerobiony na gaznik) nic nie zmienia... ?
Most sports only need one ball. Mine takes both.
Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Pilnie potrzebna pomoc w doborze przewodow ukladu chlodzenia

Post autor: Saint »

Obydwa zestawy są tożsame, czyli :
- krótki gruby wąż - połączenie obudowy termostatu z górnym przyłączem chłodnicy
- długi gruby wąż - połączenie pompy wody z dolnym przyłączem chłodnicy - małe odgałęzienie do nagrzewnicy.
- dwa długie, cienkie węże do i z nagrzewnicy.

Kolektora dolotowego zapewne nie masz podgrzewanego cieczą? (w kitach do doładowania z tego co pamiętam nie ma i mija się to z celem)

Najlepiej w Twoim przypadku by pasował tego typu wąż: bez wyjścia na nagrzewnicę
Zawodowy Szyderca
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: Pilnie potrzebna pomoc w doborze przewodow ukladu chlodzenia

Post autor: monsterk »

najpierw zapytam tak, czy jest bypass do pompy wychodzący z głowicy w dół bezpośrednio do pompy, jak nie to należało by o tym pomysleć, choć anglicy uważają że to nie potrzebne- moje zdanie jest inne.
Czy zostawiłeś na głowicy podstawkę pod termostat? - taką co do niej mocowana jest obudowa chłodnicy.
Andrews_poz
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 261
Rejestracja: 08 cze 2009, 20:39
Posiadane auto:
Lokalizacja: Poznan

Re: Pilnie potrzebna pomoc w doborze przewodow ukladu chlodzenia

Post autor: Andrews_poz »

Hej,

podstawka pod termostat zostawiona, bypassu poki co nie robilem, bo w pompie jest zaslepione to miejsce...ale nic straconego. Mowisz, zeby robic ? Jakies argumenty ?

pzdr
Most sports only need one ball. Mine takes both.
ODPOWIEDZ