Gibki Staruszek pisze:dziś robiłem dach ... tak to wyszło ... jeszcze trzeba wyrównać powierzchnię i jeszcze raz klarem aby wygładzić krawędzie kolorów.
Z kobiecego punktu widzenia inny kolor jednego kwadratu jest dużo ciekawszy niż pomidor czy papryczka chilli, zresztą zależy od poczucia humoru posiadacza
Bardzo bym chciał odpowiedzieć na tego posta ale zupełnie nie wiem co napisać ...
Przeglądnęłam fotki renowacji mini, jest to forum więc każdy komentuje jakiś post lub wypowiada sie na dany temat, tak mi sie bynajmniej wydaje. Chciałam wiec skomentować temat dekoracji dachu i wypowiedziałam się dlaczego taka opcja podoba mi sie bardziej niz inne.... Naprawdę nie rozumiem w czym problem
flapjck1 pisze:a tak serio, ja sie ciesze ze ludzie kombinuja z kolorkami
a nie tylko bialy dach i biale pasy
Owszem jest to "jakaś" racja , ja też lubię jak auto ma bardziej inny kolor od reszty (mowa o wszystkich autach) ale w moich stronach mini jest tak mało, że nawet pomalowane na szaro robi wrażenie ... (osobiście nie widziałem innego mini chyba z rok)
Mam w papierach Cooper więc musi być czerwony z białym dachem i pasami !!!
Szkoda,że większość miniaków jest stylizowana na coopery a nawet jako takie sprzedawana ale ich mnogość widać dopiero na zlocie
Jedna oś wygląda tak ... wymieniam ją na nowy zestaw (druga jest idealna) i tu potrzebna mi instrukcja co i jak. Muszę wymienić środek i łożyska. Poradźcie coś ...
zmarnowala sie oska od nieuzywania i niesmarowania - nawet widac ze nie wytarla sie za bardzo
wyrywasz tulejke i lozysko, lozysko mozesz sobie pomoc dospawywujac je do jakiejs sruby
potem wbijasz po kolei: lozysko >> wsadzasz tuleje plastikowa ( tylko nie polam ) i na koniec tulejke z brazu >> rozwiercasz na wymiar >> wsadzasz oske i smarujesz
i potem smarujesz czesto
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
flapjck1 pisze:zmarnowala sie oska od nieuzywania i niesmarowania - nawet widac ze nie wytarla sie za bardzo
wyrywasz tulejke i lozysko, lozysko mozesz sobie pomoc dospawywujac je do jakiejs sruby potem wbijasz po kolei: lozysko >> wsadzasz tuleje plastikowa ( tylko nie polam ) i na koniec tulejke z brazu >> rozwiercasz na wymiar >> wsadzasz oske i smarujesz i potem smarujesz czesto
ja bym zaczął od tulejki z brązu żeby przy rozwiercaniu cały syf nie leciał w łożysko, zresztą patent który mam dorobiony, żeby rozwiercać tulejkę centralnie innej opcji nie przewiduje
no i przy rozwiercaniu ostrożnie, bo jak pójdzie krzywo to się potem gubią nastawy zawieszenia, no i ciężko wsunąć ośkę, która nie bardzo się chcę zginać
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas