flapjck1 pisze:a ja z silnika spi 50 KM za pomoca wymiany walka rozrzadu i wrzucenia gaznika zamiast wtrysku wygenerowalem 70 KM, przy tym samym stopniu kompresji
No i nie ma w tym nic nadzwyczajnego, jak masz wałek nadający się na CR 9:4:1 wg zaleceń producenta i dłubniętą głowicę
no sorry panowie - glowica jeszcze lekko odprezona, bo powiekszylem komory spalania optymalizujac ksztalt - o ile pamietam wyliczenia to cr w okolicach 8,7-8,8 czyli tak jak odprezone silniki maja
kanaly lekko rozwiercone, ale byla to pierwsza czapka ktora dlubalem i zmiany sa naprawde niewielkie
walek byl zastosowany
opcja 1) 246 albo 245 od pipera, gaznik weber dcoe40 na slabym krotkim 3" kolektorze co dalo 70,4 KM
opcja 2) walek mg metro, gaznik weber 45dcoe na dluzszym 5" kolektorze, efekt to 69,6 KM
w miedzyczasie byly inne opcje ale niehamowane, te dwa zestawienia opieraly sie na takim samym nominalnym bloku i dokladnie tej samej glowicy
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
flapjck1 pisze: opcja 1) 246 albo 245 od pipera, gaznik weber dcoe40 na slabym krotkim 3" kolektorze co dalo 70,4 KM opcja 2) walek mg metro, gaznik weber 45dcoe na dluzszym 5" kolektorze, efekt to 69,6 KM w miedzyczasie byly inne opcje ale niehamowane, te dwa zestawienia opieraly sie na takim samym nominalnym bloku i dokladnie tej samej glowicy
Interesujace było by pozostawienie gaźnika DCOE40 na dłuższym kolektorze - może spadek mocy byłby mniejszy ale lepszy moment obr. Zresztą różnica wyniku moze być błędem innych warunków pomiaru.
Tak czy owak poprawiajac kształt komory spalania można osiągnąć efekt zbliżony do większego zaworu w std komorze a czasem nawet lepszy.
markfive pisze:Interesujace było by pozostawienie gaźnika DCOE40 na dłuższym kolektorze - może spadek mocy byłby mniejszy ale lepszy moment obr. Zresztą różnica wyniku moze być błędem innych warunków pomiaru.
Czy w mini można zamocować coś opcjonalnie dłuższego nic nie wycinając? Generalnie można mówić o podwójnym gaźniku z filtrem powietrza, czy tylko na skarpetkach?
Gibki Staruszek pisze:Moja rada to szukaj auta za granicą (zachodnią) tam szanse ,że to co widzisz jest tym co w papierach są znacznie większe
Sadam pisze:szukaj takich z motorem 1,3 i pytaj czy to coś jeszcze warte na forum to Ci po paru zdjęciach odpowiemy
No to zwracam się z prośbą.
Tak jakby znaleziony za granicą. W zasadzie to szyberdach go dyskwalifikuje, ale jestem ciekaw grzechów dostrzeżonych wprawnym okiem maniaków.
Sądząc po gałce nie wierzę w przebieg, choć może pochodzi z innego autam wraz z kierownicą, co tylko zwiększa obawy. Czy skórzana tapicerka drzwi często jest taka "pozaciągana"?
Czy naklejki edycyjne są dostępne?
Dostrzegam sypiące się drzwi kierowcy oraz brak kółek.
Z góry dzięki za opinie.
Ostatnio zmieniony 23 sty 2011, 14:51 przez jarek, łącznie zmieniany 1 raz.
jarek pisze:Czy w mini można zamocować coś opcjonalnie dłuższego nic nie wycinając? Generalnie można mówić o podwójnym gaźniku z filtrem powietrza, czy tylko na skarpetkach?
no fakt, trzeba wyciac dziure w scianie grodziowej pod takie gazniki ( nawet pod te krotsze 3" kolektory - jedyne ktore wchodza bez ciecia to tzw "swanneck" - podnoszacy gaznik do gory
inna opcja to gaznik typu weber ida, czyli pionowy - wtedy trzeba zrobic tylko dziure w masce
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
kombinacje z gaźnikami są zbędne do pewnych pułapów mocy, HIF 44 wkładany do ostatnich 1,3 gaźnikowych spokojnie jest w stanie obsłużyć trochę podłubany silnik przy odpowiednim doborze iglic (odpowiadają za skład mieszanki) wtedy nie ma potrzeby babrania się ze ścianką, szukania kolektorów itd. nie mówiąc o łatwości regulacji
co do pokazanego miniaka
te gałki lubią się wycierać, także przebieg wcale nie musi być przekłamany, natomiast tapicerka mocno wysiedziana/rozciągnięta na fotelach to raz, ale boczki faktycznie wyglądają dziwnie, generalni powinny być napięte, naklejki są ori i można takie dostać w razie czego - ale brak jednej po prawej stronie jest zastanawiający
zawieszenie przednie stoi nisko, brak kół 13", brak pokrywki od bezpieczników (wisi tak kawałek taśmy nie wiem czemu
sypią się drzwi kierowy, pasażera też chyba bierze, deska odbarwiona (od wilgoci i wody cieknącej po podszybiu?) przedni grill był zmieniany, bo ma wycięcie pod zewnętrzne otwieranie maski, a nie powinien, pod prawą przednią lampą też wyłazi rdza jeśli dobrze widzę, lewy błotnik również, podszybie również
więcej mi się szukać nie chce, ale z tego co pamiętam to na allegro wisi dość długo, cena 13k to nie jest dużo za MPI także na żywo wygląda pewnie jeszcze gorzej
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
jarek pisze:...w zasadzie to szyberdach go dyskwalifikuje, ale jestem ciekaw grzechów dostrzeżonych wprawnym okiem maniaków.
Badziew poskładany z kilku róznych aut. W ogóle zastanawiajacy jest fakt że to auto z 99, bo wyglada jak buda z mayfaira uzupełniona sportpakami i wyposażeniem co najmniej z dwu róznych cooperów. Takie niestety sprawia wrazenie.
Buda w MPi z zewnątrz różniła się czymś od starszych? Pas przedni ma pod grillem wycięcie na wentylator i chyba widać je na pierwszym zdjęciu. Dodatkowo takie śmieszne wzmocnienia łączące słupki C z półką, ale tego tutaj nie widać. Było coś jeszcze?
Jeszcze zauważyłem przednią szybę...w MPi miała takie piktogramy dotyczące poduszki i czarny kwadrat w miejscu zaczepu lusterka
Szolders pisze:Buda w MPi z zewnątrz różniła się czymś od starszych?
Nie twierdzę, ze jest to buda mayfair'a (1275 SPI) ale takie sprawia to w tym całym zestawieniu wrażenie. Równie dobrze na poczatku kompletowania tego auta do sprzedaży mogł być stojacy "pod płotem" Coooper 99 pozbawiony oryginalnych kół i wnętrza.