Awaria - lampka trakcji a teraz silnika :(
Awaria - lampka trakcji a teraz silnika :(
Witam,
zawsze, gdy chciałem agresywniej pojeździć, czy to na torze, czy gdzie indziej, to wyłączałem trakcję i ogień
Natomiast ostatnio nie wyłączyłem trakcji na drodze i wstawiłem mu ostro. Kontrolka się sama zapaliła, nie chciała zgasnąć nawet na postoju (przycisk DSC nie reagował). Zgaszenie auta i odpalenie ponowne pomogło.
Wczoraj wieczorem, znowu depnałem agresywniej zapalił się pomarańczowy trójkącik od trakcji a po chwili na prędkościomierzu zapaliła się lampka pomarańczowa od silnika.
Po ponownym uruchomieniu auta zgasła trakcja (trojkacik) ale od silnika zostalo Co to moze byc?
Auto osiagi nadal ma, praca rowna - nic sie nie dzieje tylko lampka się swieci. Cos uleglo awarii??
zawsze, gdy chciałem agresywniej pojeździć, czy to na torze, czy gdzie indziej, to wyłączałem trakcję i ogień
Natomiast ostatnio nie wyłączyłem trakcji na drodze i wstawiłem mu ostro. Kontrolka się sama zapaliła, nie chciała zgasnąć nawet na postoju (przycisk DSC nie reagował). Zgaszenie auta i odpalenie ponowne pomogło.
Wczoraj wieczorem, znowu depnałem agresywniej zapalił się pomarańczowy trójkącik od trakcji a po chwili na prędkościomierzu zapaliła się lampka pomarańczowa od silnika.
Po ponownym uruchomieniu auta zgasła trakcja (trojkacik) ale od silnika zostalo Co to moze byc?
Auto osiagi nadal ma, praca rowna - nic sie nie dzieje tylko lampka się swieci. Cos uleglo awarii??
Re: Awaria - lampka trakcji a teraz silnika :(
problem rozwiazany
skasowany blad - nie pojawia sie ponownie
Wszystko bylo po niemiecku, ale cos w stylu turbopressure bla bla bla...
przy 21km/h, granica turbo byla wyzsza, dlatego pojawil sie blad...
coz, przypadek.
skasowalem blad, wsiadlem i rura... nic sie nie pojawia, wiec prawdopodobnie bedzie ok, ale jezeli ktos z was cos podobnego mial, to napiszcie prosze o co dokladnie chodzilo
skasowany blad - nie pojawia sie ponownie
Wszystko bylo po niemiecku, ale cos w stylu turbopressure bla bla bla...
przy 21km/h, granica turbo byla wyzsza, dlatego pojawil sie blad...
coz, przypadek.
skasowalem blad, wsiadlem i rura... nic sie nie pojawia, wiec prawdopodobnie bedzie ok, ale jezeli ktos z was cos podobnego mial, to napiszcie prosze o co dokladnie chodzilo
Re: Awaria - lampka trakcji a teraz silnika :(
a nie masz kółka zmniejszonego założonego?
Re: Awaria - lampka trakcji a teraz silnika :(
właśnie nie mam żadnych modów w aucie. co prawda przymierzam się do sprzedania, chciałbym kupić po lifcie miniaka JCW
Re: Awaria - lampka trakcji a teraz silnika :(
tomalla pisze:właśnie nie mam żadnych modów w aucie. co prawda przymierzam się do sprzedania, chciałbym kupić po lifcie miniaka JCW
widać Twój obecny to usłyszał i ma fochy
Re: Awaria - lampka trakcji a teraz silnika :(
następnym razem jak odczytujesz błędy to złap numer - będzie łatwiej coś w sieci znaleźć. Ja mam kółko założone, dmucha o 20% więcej, a nigdy nie wywaliło, że za dużo
edit: chociaż kontrola trakcji nawala regularnie raz na tydzień z jakiegoś powodu - dopiero "restart" ponownie ją włącza.
edit: chociaż kontrola trakcji nawala regularnie raz na tydzień z jakiegoś powodu - dopiero "restart" ponownie ją włącza.
Re: Awaria - lampka trakcji a teraz silnika :(
odświeżam troszkę temat gdyż przed chwilą też mi się zapaliła kontrolka silnika po ostrym pokonaniu kilku zakrętów . Jak w kolegi nie stracił na mocy i nie ma żadnych niepożądanych objawów z tym, że lampka się pali. Kod błędu cc-id031 . Co z tym zrobić? czy samemu można to skasować czy tylko aso ?
Re: Awaria - lampka trakcji a teraz silnika :(
The cc-id-031 indicator is mini saying "increased emissions"
[...]
A drop in tank pressure will store this fault, for emissions purposes there is a tank pump/sensor and when a drop in pressure is measured, this device pressurizes the system and stores the fault.
[...]
It is a little pump/sensor that measures fuel vapor emissions from fuel system. If your gas cap seal is faulty or you have any fuel system pressure leak this pump runs to maintain pressure in the system. Normally it is not supposed to run. When it runs it sets of the Check Engine light.
Jak masz toola do kasowania, to spróbuj... nie zaszkodzi. Najwyżej się pojawi znów. Wygląda, że ma to jakiś związek z odpowietrzaniem baku (?)
[...]
A drop in tank pressure will store this fault, for emissions purposes there is a tank pump/sensor and when a drop in pressure is measured, this device pressurizes the system and stores the fault.
[...]
It is a little pump/sensor that measures fuel vapor emissions from fuel system. If your gas cap seal is faulty or you have any fuel system pressure leak this pump runs to maintain pressure in the system. Normally it is not supposed to run. When it runs it sets of the Check Engine light.
Jak masz toola do kasowania, to spróbuj... nie zaszkodzi. Najwyżej się pojawi znów. Wygląda, że ma to jakiś związek z odpowietrzaniem baku (?)
Re: Awaria - lampka trakcji a teraz silnika :(
Odpowietrzeniem baku nieszczelnym korkiem.
Błędy ekologii się pojawiają na stałe do czasu skasowania, inne błędy same gasną jeżeli nie występują dalej, niestety jak coś się zapala to lepiej zdiagnozowac co to jest i dlaczego a nie po prostu kasować.
Błędy ekologii się pojawiają na stałe do czasu skasowania, inne błędy same gasną jeżeli nie występują dalej, niestety jak coś się zapala to lepiej zdiagnozowac co to jest i dlaczego a nie po prostu kasować.
Re: Awaria - lampka trakcji a teraz silnika :(
Podjechałem do znajomego warsztatu i skasowaliśmy błąd KTSem . Już nic nie wyskakuje.
Poza tym stan płynu chłodzącego w zbiorniczku był mocno pod min. i gdy go odkręciłem wystrzeliło ciśnienie po czym poziom płynu wrócił do normalnego stanu.
Poza tym stan płynu chłodzącego w zbiorniczku był mocno pod min. i gdy go odkręciłem wystrzeliło ciśnienie po czym poziom płynu wrócił do normalnego stanu.
Re: Awaria - lampka trakcji a teraz silnika :(
borek11 pisze:Podjechałem do znajomego warsztatu i skasowaliśmy błąd KTSem . Już nic nie wyskakuje.
Poza tym stan płynu chłodzącego w zbiorniczku był mocno pod min. i gdy go odkręciłem wystrzeliło ciśnienie po czym poziom płynu wrócił do normalnego stanu.
Wrócił Ci do normalnego stanu ale na rozgrzanym silniku. Zapewne jak teraz sprawdzisz ponownie stan płynu chłodniczego to będzie go brakować.