Anonymusek pisze:To tak reasumując kilka poprzednich postów i uporządkować moje myśli odnośnie R56 S.
Jak wymieniać kółko na:
15 to bez dodatkowych modyfikacji, jak na
17 to warto pasek wymienić, wtryski i oprogramowanie. Dodatkowo należy uważać przy wysokich obrotach/granica odcięcia, bo możliwe zatarcie.
19 wymagane dodatkowe chłodzenie.
Do
R56 nie założysz kółka bo masz turbo a nie kompresor. Jeśli chodzi o
R53 to:
Ad 15 - potrzebny krótszy pasek oraz reset albo przeprogramowanie komputera (przydałoby się lepsze chłodzenie)
Ad 17 - potrzebny krótszy pasek, wtryski i reset albo przeprogramowanie komputera (wydajniejsze chłodzenie powietrza doładowania oraz silnika to
MUST!)
Ad 19 - nie polecane jeśli samochód ma "przeżyć-dłuższą-chwile" i zupełnie nie potrzebne...