Dolot powietrza S R56
Dolot powietrza S R56
Witam ,jestem nowy na forum od niedawna jestem posiadaczem mini S R56 2007 .Auto kupiłem dla żony sprowadzone z USA ,mam taki problem że brakuje w nim obudowy filtra powietrza i z tego co się orientuję brakuje też tak zwanego generatora dżwięków. Moje pytanie jest takie czy oryginalną obudowę filtra powietrza można zastąpić jakimś filtrem tuningowym tzn. stożkowym ,czy to ma sens. Jeżeli tak to prosiłbym o rady ,no i co z tym generatorem dżwięków czy musi to być czy da się obejść bez tego. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Re: Dolot powietrza S R56
zalóż oryginalny filtr i nie kombinuj bo nic dobrego nie wymyslisz.
Jezeli chodzi o ten "generator dzwiekow" to chodzi Ci o to ustrojstwo co wychodzi z kolektora ssace i przymocowane do sciany grodziowej na podszybiu?
Jezeli chodzi o ten "generator dzwiekow" to chodzi Ci o to ustrojstwo co wychodzi z kolektora ssace i przymocowane do sciany grodziowej na podszybiu?
Re: Dolot powietrza S R56
Tak dokładnie generator dżwięków co to w ogóle jest można by się po nazwie domyślać, ale do czego to służy i jaka role spełnia to ustrojstwo i czy można się bez tego obejść. Dołączam linka z tą częścią. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=20
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Dolot powietrza S R56
luuuudzie
to jest tlumik szmerow ssania - a sluzy zniwelowaniu dzwieku zasysania powietrza
co by was lby nie bolaly
to jest tlumik szmerow ssania - a sluzy zniwelowaniu dzwieku zasysania powietrza
co by was lby nie bolaly
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Dolot powietrza S R56
Właśnie wręcz przeciwnie, nie jest to tłumik szmerów ssania. W R56 jak i 2.0TFSI w grupie VW jest to po to żeby kierowca słyszał szum zasysanego powietrza, dlatego jest to wpięte między innymi w podszybie. Nie wiem skąd pomysł na takie coś ale cóż, jest to jest. Można to normalnie wywalić a przewód nr. 10 zaślepić.
Re: Dolot powietrza S R56
flapjck1 pisze:luuuudzie
to jest tlumik szmerow ssania - a sluzy zniwelowaniu dzwieku zasysania powietrza
co by was lby nie bolaly
Patrząc na katalog części to to jest tłumik szmerów ssania http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=20 , czy mogę jakiś czas jeżdzić bez tego generatora dzwięków do póki go nie kupię?
Re: Dolot powietrza S R56
Sorry Dafit ale przegapiłem Twoją odpowiedż,czyli rozumiem że można się bez tego obejść zaślepić przewód numer 10 i spokojnie jeżdzić. Dzięki za odpowiedż.
Re: Dolot powietrza S R56
tak mozna obyc sie bez 10 tylko na jak dlugo
Re: Dolot powietrza S R56
To może byś się wypowiedział więcej na ten temat ?alan pisze:tak mozna obyc sie bez 10 tylko na jak dlugo
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Dolot powietrza S R56
dafit pisze:Właśnie wręcz przeciwnie, nie jest to tłumik szmerów ssania. W R56 jak i 2.0TFSI w grupie VW jest to po to żeby kierowca słyszał szum zasysanego powietrza, dlatego jest to wpięte między innymi w podszybie. Nie wiem skąd pomysł na takie coś ale cóż, jest to jest. Można to normalnie wywalić a przewód nr. 10 zaślepić.
no to bez sensu totalnie
"ale glupi ci rzymianie"
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Dolot powietrza S R56
A więc już nie chodzi mi oto czy można czy nie można jeżdzić bez tego generatora dżwięków tylko do czego on służy bo po coś on jest i jakąś role musi spełniac .Od dłuższego czasu szukałem w wyszukiwarce i w końcu znalazłem coś takiego dotyczy to peugota ale myślę że to samo dotyczy też mini bo przecież peugeot robił ten silnik z bmw. Jeżeli ma ktoś ochotę to niech sobie przeczyta ten artykuł.
Peugeot od lat uważany jest za prekursora samochodów typu coupecabrio. Dwa lata po debiucie sportowo-rekreacyjny 308 CC otrzymał nową, topową jednostkę napędową
Czterocylindrowa turbobenzyna napędza również modele RCZ i 308 GTi. Z pojemności 1,6 l uzyskuje moc 147 kW/200 KM.
Ciekawym gadżetem jest tzw. generator dźwięków, który podczas przyspieszania ma zapewniać bardziej rasowe brzmienie silnika. Czteromiejscowe coupecabrio z nową jednostka napędową ma zużywać średnio 7,0 l/100km i emitować 162 g CO2/km.
Peugeot od lat uważany jest za prekursora samochodów typu coupecabrio. Dwa lata po debiucie sportowo-rekreacyjny 308 CC otrzymał nową, topową jednostkę napędową
Czterocylindrowa turbobenzyna napędza również modele RCZ i 308 GTi. Z pojemności 1,6 l uzyskuje moc 147 kW/200 KM.
Ciekawym gadżetem jest tzw. generator dźwięków, który podczas przyspieszania ma zapewniać bardziej rasowe brzmienie silnika. Czteromiejscowe coupecabrio z nową jednostka napędową ma zużywać średnio 7,0 l/100km i emitować 162 g CO2/km.
Re: Dolot powietrza S R56
miro68 pisze:Ciekawym gadżetem jest tzw. generator dźwięków, który podczas przyspieszania ma zapewniać bardziej rasowe brzmienie silnika
Dobreeeeeee...jak gwizdek w lokomotywie...czyli pic.
Re: Dolot powietrza S R56
ja_ja pisze:Dobreeeeeee...jak gwizdek w lokomotywie...czyli pic.
dokladnie;p zbedny gadzet.