Austin Mini Special 1330ccm 1972r

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: Austin Mini Special 1330ccm 1972r

Post autor: Gibki Staruszek »

domino1985 pisze:Wystarczy wymienić klin na nowy :)


Ehhhh.... łatwo napisać ... :???: :neutral:
Awatar użytkownika
domino1985
Wiarus
Wiarus
Posty: 551
Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: Austin Mini Special 1330ccm 1972r

Post autor: domino1985 »

Hehe no to jest dobra inicjacja do świata Miniaków, każdy musi przez to przejść ;)
Awatar użytkownika
TRIP
Wiarus
Wiarus
Posty: 636
Rejestracja: 08 maja 2009, 19:35
Posiadane auto:
Lokalizacja: 3miasto/Żukowo

Re: Austin Mini Special 1330ccm 1972r

Post autor: TRIP »

Gibki Staruszek pisze:
domino1985 pisze:Wystarczy wymienić klin na nowy :)


Ehhhh.... łatwo napisać ... :???: :neutral:


2os + dużo płynu do naczyń ludwik + 10min i niema problemu :razz:
kumek20

silnik

Post autor: kumek20 »

silnik.

aku 100% naladowane !

jak sprawdzić ten olej w tloku podcisnieniowym ??
Załączniki
150720111139.jpg
150720111139.jpg (178.08 KiB) Przejrzano 1119 razy
Awatar użytkownika
humin
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2321
Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Austin Mini Special 1330ccm 1972r

Post autor: humin »

odkręcić czarną nakrętkę na górze gaźnika, wyciągnąć ją i zobaczyć czy ciężko wychodzi (jest olej) lub lekko (dolać oleju)

niezależnie możesz dolać trochę oleju , nawet jak przelejesz to przy wkładaniu tłoczka nadmiar wyjdzie bokiem
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Austin Mini Special 1330ccm 1972r

Post autor: se7ven »

Oleju w Weberze DMTL nie ma.
Awatar użytkownika
humin
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2321
Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Austin Mini Special 1330ccm 1972r

Post autor: humin »

no właśnie tak patrze a tu niespodzianka :D
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Austin Mini Special 1330ccm 1972r

Post autor: flapjck1 »

ten gaznik to rozebrac przedmuchac dysze wyczyscic komore plywakowa i chyba tyle mozna zdzialac
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Austin Mini Special 1330ccm 1972r

Post autor: markfive »

Po "spojrzeniu pod maskę" nie mam dla Ciebie dobrych wiadomości. Sądziłem, że silnik pochodzi z oferty jakiejś firmy tuningowej i jego specyfikacja jest zgodna z jakimś sprawdzonym już schematem.
Niestety wygląda to na skleconą samoróbkę z wykorzystaniem elementów z różnych silników. Na przykład głowica na 11 śrub przykręcona na 9 (to nie feler, ale raczej nie profesjonalna robota firmy tuningowej). Gaźnik jest nieoryginalny i nie ma pewności czy w ogóle kiedykolwiek był dostrojony do tego silnika. Może zawsze szarpał na przejściu obrotów więc opanowanie sytuacji może być trudne. Układ zapłonowy (aparat) zwykły stykowy co w ambitnych modyfikacjach powinno być już zastąpione układem bezstykowym. Do tego jakoś nie widzę rurki łączącej podciśnieniowy regulator aparatu zapłonowego z gaźnikiem czy kolektorem a to też ma spory wpływ na pracę silnika. Nie wiadomo jaki wałek rozrządu jest zamontowany czy nie "zbyt sportowy". Patrząc na to trudno powiedzieć na ile fachowo złożony jest ten zespół napędowy i jego osprzęt.
ODPOWIEDZ