Wypatrzyłam Mini i potrzebuję pomocy w ocenie czy warto i ile jeszcze trzeba będzie w niego zainwestować. Mini stoi w promieniu ~100km od Wrocławia.
Zależy mi na czasie.
Czy ktoś byłby tak miły i poświęcił trochę czasu? "Oddźwięczę" się
..odswieze troche starego kotleta...
Jak to jest z awaryjnoscia silnikow mini? Czy sa jakies jednostki, ktore sa bardziej niezawodne? Czy sa modele, ktorych trzeba sie wystrzegac?
Chodzi o codzienna eksploatacje.
w Mini jest jeden silnik - tylko w różnych wersjach
nie wiem jakie masz plany co do auta - bo wiadomo, że mocy może być brak, ale jeśli nie jest to priorytetem to warto pomyśleć o tysiączce, przeważnie są w lepszej kondycji (łącznie ze skrzynią biegów i dyfrem), ale nie jest to regułą, zależy jak trafisz - nie mnie łatwiej o zdrową 1000 niż 1300
a tak na prawdę zawsze trzeba wszystko dokładnie sprawdzić i najlepiej kupić z pewnego źródła lub w asyście kogoś kto ma pojęcie i możliwości prześwietlić auto
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
i tak docelowo bede szukal klubowego auta - najchetniej 1300, bo niesmialo planuje
troche sie nim amatorsko poscigac Ale zanim to nastapi, chcialbym go objezdzic
w codziennej jezdzie, rowniez w zimie.