R53 spadające obroty

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
jrock7
Wiarus
Wiarus
Posty: 507
Rejestracja: 15 lip 2006, 18:44
Posiadane auto: R55 Cooper D
Lokalizacja: Gdynia

Re: R53 spadające obroty

Post autor: jrock7 »

AleXander pisze:Szkoda ze Vpower Racing kosztuje 5,90 na Shellu :( ;)


true, true :cry:
.
ale faktycznie, moze zaczne od swiec.
marecek

Re: R53 spadające obroty

Post autor: marecek »

Zestaw z alta racing założony. Paczka z usa dotarła w 3 dni, ale czekałem 2 tygodnie zanim wysłali, bo nie mieli świec (nota bene made in czech republic... facepalm ).

Tynka bardzo ładnie pracowała od samego rana. Miniak jak zwykle przy tego rodzaju remontach wygląda, jak po wojnie...

Ale efekt końcowy jest bardzo fajny!

I w porównaniu do poprzedniej cewki (przebieg 120 kkm), auto dosłownie odżyło. Obroty już nie spadają, pracuje równiutko i nie strzela z wydechu przy schodzeniu z obrotów (czego akurat trochę brakuje). No i rwie jak głupi (nie ma już tego efektu "muła" po włączeniu klimy).

Filtr paliwa zamówiony (w sumie niepotrzebnie, ale wymienię dla świętego spokoju) - w bmw inchape - czas oczekiwania 2 dni, cena 192,70PLN.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: R53 spadające obroty

Post autor: flapjck1 »

brisk to potega :)
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: R53 spadające obroty

Post autor: AleXander »

jak Ty masz tam czyściutko pod maską :shock: jeździsz w deszczu w ogóle? :D
marecek

Re: R53 spadające obroty

Post autor: marecek »

AleXander pisze:jak Ty masz tam czyściutko pod maską :shock: jeździsz w deszczu w ogóle? :D


Dzięki! Jeżdżę po deszczu jak najbardziej, ino kiedyś mnie taki jeden perfekcjonista zaraził porządkiem pod maską przy okazji robót przy moim poprzednim aucie i teraz ciężko się od tego odzwyczaić...

BTW, założyłem świeczki brisk DR14S, bo takie mi zalecili w Alta racing do kółka -15%. Zobaczymy jak po hamowaniu - czy będzie różnica w stosunku do tego, co było czy nie...
tynka

Re: R53 spadające obroty

Post autor: tynka »

AleXander pisze:jak Ty masz tam czyściutko pod maską :shock: jeździsz w deszczu w ogóle? :D



Sie dba sie ma ;)
Tak jak marecki napisał...dbamy o to co mamy...fajnie jest mieć taki porządek. Trochę się przy tym zawsze napracuję człowiek ale potem aż miło patrzeć ;)
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: R53 spadające obroty

Post autor: AleXander »

to ja widzę, że wczorajsze 2h mycia i woskowania MINI powinienem skrócić i zająć się "podmaską" ;)

podziwiam.

co do pomiaru zakładam, że wyjdzie bardzo podobnie jak przed zmianą cewki.
Temperatura otoczenia zrobi swoje niestety ;)
Maciusiowy

Re: R53 spadające obroty

Post autor: Maciusiowy »

ile płaciłeś ze cewkę jeśli to nie tajemnica?
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: R53 spadające obroty

Post autor: AleXander »

Maciusiowy pisze:ile płaciłeś ze cewkę jeśli to nie tajemnica?



Jest link przeciez do Alty ;) ca. $220 za cewke z kablami sie placi chyba ze Mercer mial jakis bonus ;)
marecek

Re: R53 spadające obroty

Post autor: marecek »

do tej ceny doliczyć trzeba niestety UPSa i 23%...

//EDIT:
filtr paliwa jest już do odbioru (z dnia na dzień - brawo inchape!), można się zacząć bawić w wymianę :mrgreen:
Luca

Re: R53 spadające obroty

Post autor: Luca »

Witam,

Mam zamiar wymienić świece w swoim R53 na Briska ale tutaj się pojawia moje pytanie:
na www.altaperformance.com jest napisane, że do standardowego Coopera S należy wybrać BRSK-DR15YS jednak po wpisaniu w googla wyskakuje, że są to świece do samochodów z LPG...

Co o tym sądzicie? Poza tym na stronie Briska jest konfigurator wyboru świec i po wybraniu modelu R53 pojawiają się inne modele Briska niż ten wspomniany wcześniej...

Tutaj też moje kolejne pytanie, którą serię świec Briska wybrać: Extra, Platin, Tuning Racing, Silver czy A-Line?
marecek

Re: R53 spadające obroty

Post autor: marecek »

Luca pisze:Witam,

Mam zamiar wymienić świece w swoim R53 na Briska ale tutaj się pojawia moje pytanie:
na www.altaperformance.com jest napisane, że do standardowego Coopera S należy wybrać BRSK-DR15YS jednak po wpisaniu w googla wyskakuje, że są to świece do samochodów z LPG...

Co o tym sądzicie? Poza tym na stronie Briska jest konfigurator wyboru świec i po wybraniu modelu R53 pojawiają się inne modele Briska niż ten wspomniany wcześniej...

Tutaj też moje kolejne pytanie, którą serię świec Briska wybrać: Extra, Platin, Tuning Racing, Silver czy A-Line?


do Cooper Sa z mniejszym kółkiem kompresora ładujesz DR14S, do standardowego - DR15YS. Na tym forum ktoś polecał też NKG BKR7EQUP, NGK BKR7E1X-11 lub Denso Iridium IK 22 (jak nie masz co z pieniędzmi robić). Gdzieś też było info o tym, że świeczki od fiesty 1.6T pasują (BCR8ES - są zajebiście tanie, bo 9PLN/szt). - Te ostatnie przetestowałem - było ok przez 2 miesiące i zaczął się krztusić... facepalm
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: R53 spadające obroty

Post autor: AleXander »

marecek pisze:...Denso Iridium IK 22 (jak nie masz co z pieniędzmi robić)...


no to nie miałem co zrobić z 100 i kupiłem takie 4sztuki ostatnio ;p
Maciusiowy

Re: R53 spadające obroty

Post autor: Maciusiowy »

ja też mam Denso, ale szczerze nie wiem z jakim są już "przebiegiem" - jak często należy wymieniać świece?
venomenon

Re: R53 spadające obroty

Post autor: venomenon »

Podbijam pytanie kolegi powyżej i dorzucam swoje:
Jakie świece polecacie do zwykłego Coopera, żeby były w miarę przystępne cenowo? :)
Używał ktoś może świec Boscha??
ODPOWIEDZ