Gibki Cooper 91r " MAŁY "

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

Post autor: Konrad K_2 »

a moze poprostu zyskał odczuwalnie na wadze ?
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

Post autor: Sadam »

ile mógł zyskać? klatki niet, silnik wcale nie musi być cięższy a jedyne co przybyło to trochę wzmocnień ramy i zawias inny...

to powiedzmy tyle co wieźć pasażera, nie powinno aż tak wpływać na hamowanie

odpowietrzyć nie zaszkodzi solidnie, pompę sprawdzić przy okazji bo ostatnio jest na nie sezon (3 sztuki w ciągu miesiąca dziubałem :)

jak masz rozwiązane kwestie połączenia serwa z kolektorem?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

Post autor: Gibki Staruszek »

Sadam pisze:jak masz rozwiązane kwestie połączenia serwa z kolektorem?


w miejsce gdzie wychodziło z wtrysku dałem przewód od pompy + zaworek zwrotny z hondy. Twardy pedał jak cholera ... to musi być serwo ... :mad:
Jak je sprawdzić tak na aucie ? nic nie cieknie , może os stania się posypało ...20 lat ma :razz:
jarek

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

Post autor: jarek »

A ja chciałem napisać, że jakość wykonania podoba mi się do tego stopnia, ze przebrnąłem przez każdą stronę tematu. Warto było :mrgreen:
Nie pasuje mi tylko wybór silnika. Czy nie dałoby się wsadzić roverowego 1,4 czy 1,6?
Gorszy chyba nie jest.

Tak czy siak wielkie GRATULACJE.
Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

Post autor: Gibki Staruszek »

jarek pisze:A ja chciałem napisać, że jakość wykonania podoba mi się do tego stopnia, ze przebrnąłem przez każdą stronę tematu. Warto było :mrgreen:
Nie pasuje mi tylko wybór silnika. Czy nie dałoby się wsadzić roverowego 1,4 czy 1,6?
Gorszy chyba nie jest.

Tak czy siak wielkie GRATULACJE.


Dzięki. Da się wsadzić wszystko ... :mrgreen: akurat trafił mi się ten , skrzynia po prawej więc nie koliduje z serwem ,częsci dostępne za grosze, popularny i oszczędny, mocy mi wystarcza ... czego więcej ? a honda to honda ...
A co do roverowskiego 1,4 i 1,6 mają kolektory ssące większe i raczej trzeba wycinać ściankę grodziową a tego nie chciałem robić.
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2011, 12:05 przez Gibki Staruszek, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

Post autor: Gibki Staruszek »

"znajdz go" ... fotka spod pracy :mrgreen:
Załączniki
minimini.JPG
minimini.JPG (247.44 KiB) Przejrzano 2163 razy
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

Post autor: Sadam »

a może zaworek jest winny?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

Post autor: Gibki Staruszek »

Sadam pisze:a może zaworek jest winny?


dmuchałem ... idzie w jedną stronę , założyłem tak,ze idzie od kolektora do serwa. Bez tego przewodu serwo nie działa ? Zdejmę go i zobaczę czy będzie inaczej.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

Post autor: flapjck1 »

gibki a moze ten zaworek wsadziles odwrotnie?

powinno byc drozne "od serwa"
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

Post autor: Sadam »

kolektor powinien być w stanie ciągnąć powietrze z serwa... także jeśli zawór na odwrót masz to kolektor ciągnie zaślepioną gałąź tylko

łatwo sprawdzić - wyjmij końcówkę w serwa i zobacz czy coś się z silnikiem dzieje, jak nie to znaczy, że nie jest drożny przewód
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

Post autor: Gibki Staruszek »

no to mam odwrotnie ... facepalm :mrgreen:
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

Post autor: Sadam »

no to znalazłeś hamulce :mrgreen:

flap - punkt dla nas znów znaleźliśmy bubla w czorcie :mrgreen:
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
markfive
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1441
Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

Post autor: markfive »

Jeżeli po "odwróceniu" zaworu działanie hamulców będzie OK, to raczej nie bierz pod uwagę zamiany na zaciski metro. W praktyce (moim zdaniem) skuteczność dwutłokowych seryjnych zacisków z serwem jest lepsza od czterotłokowych z metro. Przeróbka taka ma tylko sens (do tego problematyczny w realizacji) przy przejściu na 10 calowe koła.
Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

Post autor: Gibki Staruszek »

jest o.k. serwo działa (skreślam z listy :mrgreen: ), jeszcze raz odpowietrzę układ bo kiedyś było lepiej , pamiętam,ze byłem mile zaskoczony ich działaniem.

o zaciskach metro pomyślę jeśli skuszę się na 10'' . To chyba najlepszy rozmiar na nasze dziurawe drogi. :mad:
Awatar użytkownika
Gibki Staruszek
Maniak
Maniak
Posty: 2693
Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
Lokalizacja: Kamień Pomorski

Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "

Post autor: Gibki Staruszek »

Sadam pisze:no to znalazłeś hamulce :mrgreen:

flap - punkt dla nas znów znaleźliśmy bubla w czorcie :mrgreen:


czego wymagacie od starca !? :grin:
ODPOWIEDZ