Kółko kompresora !

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Maciusiowy

Re: Kółko kompresora !

Post autor: Maciusiowy »

a 220KM na pewno...
Awatar użytkownika
bob.dsk
Wiarus
Wiarus
Posty: 711
Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
Posiadane auto: A45 AMG
Lokalizacja: Gdynia/Toruń

Re: Kółko kompresora !

Post autor: bob.dsk »

Anonymusek pisze:A można jakoś R56 S (175KM) wzmocnić, nie wywalając fortuny?

Myślałem o świecach, przewodach, kopułce aparatu i filtrze powietrza. Póki co mam serię. Polecicie jakieś konkretne modele/firmy?


Polecam PromotorMocy . Moje R56 213 HP 328 NM . Zmieniony wydech i mapa kompa. Jak masz manual to powinno być ok 220-230 HP. Niestety Automat troszkę zjada mocy za to jezdzi sie super!
R56 239km 342nm
Anonymusek

Re: Kółko kompresora !

Post autor: Anonymusek »

Czyli sama mapa komputera daje przyrost mocy o ponad 45KM (bez zmiany wydechu)? Jaki jest orientacyjny koszt takiej mapy? Jakie są minusy takiego rozwiązania? W jakim mieście mieści się PROMOTOR?
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Kółko kompresora !

Post autor: flapjck1 »

warszawa, a konkretniej okolice

http://promotormocy.pl/
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Anonymusek

Re: Kółko kompresora !

Post autor: Anonymusek »

Dzięki - zapoznałem się ze stroną. Szukam jednak czegoś bliżej Szczecina.
Możecie rzucić orientacyjną cenę takiego chipa?
Awatar użytkownika
bob.dsk
Wiarus
Wiarus
Posty: 711
Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
Posiadane auto: A45 AMG
Lokalizacja: Gdynia/Toruń

Re: Kółko kompresora !

Post autor: bob.dsk »

Ja juz kupilem zrobionego ale mam FV i bylo cos ok 5k za zmiane mapy silnika, wydech ktory jest nieziemski oraz zmiane geometri. Naprawde warto to zrobic w r56 100% lepsza frajda. Oczywiscie polecam promotor:)
R56 239km 342nm
Kuchar
Nowy
Nowy
Posty: 64
Rejestracja: 12 gru 2013, 21:26
Posiadane auto: MINI Cooper S R53
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno

Re: Kółko kompresora !

Post autor: Kuchar »

odgrzebię temat.

Sama zmiana kółka o 15% mnie interesuje.

I teraz pytania:
-czy ma to sens bez mapowania? na tą chwilę nie chcę jeszcze robić mapy
-czy przy zmianie o 15% zbyt długi będzie pasek oryginalnej długości?
-czy nie jest konieczna w tym wypadku zmiana wtrysków, czy IC?

Wiem, że było to już wszystko poruszane, ale dość dawno i chciałbym to jakoś zebrać do kupy bo były różne opinie.

Dzięki za pomoc! :)
maniujr
Wiarus
Wiarus
Posty: 954
Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: Kółko kompresora !

Post autor: maniujr »

- nie
- w komplecie musi być krótszy pasek
- nie, chyba, że chcesz iść mocno w podniesienie mocy
kondziorally
Nowy
Nowy
Posty: 48
Rejestracja: 24 kwie 2013, 21:48
Posiadane auto: Mini Cooper S R53
Lokalizacja: Nowy Wiśnicz

Re: Kółko kompresora !

Post autor: kondziorally »

Mam kółko -15%, świece Denso zimniejsze o 1st, wkładkę filtra k&n i one ball... według moich odczuć autko stało się dużo żywsze, szybciej przyśpiesza i dźwięk kompresora jest nieporównywalny ;)
Pasek trzeba krótszy kupić, jedyny minus to większe spalanie jednak każdy wie, że przyjemność z jazdy zaczyna się tam gdzie kończy się ekonomia ;)
Kuchar
Nowy
Nowy
Posty: 64
Rejestracja: 12 gru 2013, 21:26
Posiadane auto: MINI Cooper S R53
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno

Re: Kółko kompresora !

Post autor: Kuchar »

Bez mapy nowej masz?
B!G LAM3
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 218
Rejestracja: 16 lis 2012, 17:15
Posiadane auto:
Lokalizacja: eter

Re: Kółko kompresora !

Post autor: B!G LAM3 »

Też mam te same mody, co kondziorally, tylko kółko 17%. Również bez mapy, ale różnica jest znaczna.
Kuchar
Nowy
Nowy
Posty: 64
Rejestracja: 12 gru 2013, 21:26
Posiadane auto: MINI Cooper S R53
Lokalizacja: Warszawa/Piaseczno

Re: Kółko kompresora !

Post autor: Kuchar »

17% bez większego IC to nie przesada?
B!G LAM3
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 218
Rejestracja: 16 lis 2012, 17:15
Posiadane auto:
Lokalizacja: eter

Re: Kółko kompresora !

Post autor: B!G LAM3 »

Będą pieniądze, będzie i większy IC. Ale spokojnie, przy tych warunkach pogodowych z tym kółkiem i na oryginalnym IC nie ma problemów. Zobaczymy, czy dalej będę taki szczęśliwy przy 40-sto stopniowych upałach w lecie ;) . Także zapytaj mnie znów za kilka miechów :grin:
AleXander
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1632
Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa

Re: Kółko kompresora !

Post autor: AleXander »

B!G LAM3 pisze:Będą pieniądze, będzie i większy IC. Ale spokojnie, przy tych warunkach pogodowych z tym kółkiem i na oryginalnym IC nie ma problemów. Zobaczymy, czy dalej będę taki szczęśliwy przy 40-sto stopniowych upałach w lecie ;) . Także zapytaj mnie znów za kilka miechów :grin:
Dokładnie, teraz jest OK. Ale nie chcę Cię martwić... jak tylko pojawi się na termometrze 25-30 stopni to IAT będzie 60-80 stopni i auto straci ze 25% mocy :/

Tak było u mnie dopóki nie wymieniłem IC na ten z wersji GP (swoją drogą polecam, gdyż daje lepsze efekty niż 90% aftermarketowych - potwierdzone badaniami). Kosztuje coś pod 2tys pln razem z diverterem.
B!G LAM3
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 218
Rejestracja: 16 lis 2012, 17:15
Posiadane auto:
Lokalizacja: eter

Re: Kółko kompresora !

Post autor: B!G LAM3 »

AleXander pisze:
B!G LAM3 pisze:Będą pieniądze, będzie i większy IC. Ale spokojnie, przy tych warunkach pogodowych z tym kółkiem i na oryginalnym IC nie ma problemów. Zobaczymy, czy dalej będę taki szczęśliwy przy 40-sto stopniowych upałach w lecie ;) . Także zapytaj mnie znów za kilka miechów :grin:
Dokładnie, teraz jest OK. Ale nie chcę Cię martwić... jak tylko pojawi się na termometrze 25-30 stopni to IAT będzie 60-80 stopni i auto straci ze 25% mocy :/

Tak było u mnie dopóki nie wymieniłem IC na ten z wersji GP (swoją drogą polecam, gdyż daje lepsze efekty niż 90% aftermarketowych - potwierdzone badaniami). Kosztuje coś pod 2tys pln razem z diverterem.
A GRS nie wypada lepiej od IC z wersji GP? Cena obu podobna.
ODPOWIEDZ