Alternatywne łopatki do zmiany biegów Cooper S 2005
Alternatywne łopatki do zmiany biegów Cooper S 2005
Witam, czy ktoś może wie gdzie można dostać łopatki do zmiany biegów do coopera S z roku 2005.
Fabryczne łopatki wyglądają gorzej od tych co logitech daje do kierownicy komputerowej heheheheh
Znalazłem takie coś
Szukałem na ebayu, allegro i w sklepach podanych w faq-u i nie mogę trafić.
Może ktoś się spotkał z tym
Fabryczne łopatki wyglądają gorzej od tych co logitech daje do kierownicy komputerowej heheheheh
Znalazłem takie coś
Szukałem na ebayu, allegro i w sklepach podanych w faq-u i nie mogę trafić.
Może ktoś się spotkał z tym
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: Alternatywne łopatki do zmiany biegów Cooper S 2005
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Re: Alternatywne łopatki do zmiany biegów Cooper S 2005
nie bede zakładać kolejnych tematów, mam nadzieje, że dzieki temu nie zrobie bałaganu. Jeżeli zbierze się jakaś zacna wiedza, postaram się zebrać wszsytko w całość i napisać to czego się dowiem od was w jednym poście.
Jak już wiecie powyżej wkurzają mnie takie małe drobnostki w moim MINIaczu, które sprawiają iż czuje się jakby troszkę wykończenie było zrobine z duplo. Wiem, że to jego plus, ale mi akurat niektóre rozwiązania nie pasują. Siedziałem dziś w najnowszym Cooperze WORKS i tam już zostały poprawione (albo istnieje taka opcja) te pierdułki które mi nie odpowiadają.
A tymi rzeczami są:
-szary plastik na wykończenia kierownicy, znalazlem takie cos, fajnie już wygląda, ale nadal zostaje problem z szarymi klawiszami oraz szarej obwodki dookola airbaga :/, najbardziej chciałbym, aby wyglądało to tak jak w rzeczonym worksie, a tu sama kierownica
-szare manetki do swiatel i spryskiwaczy, to już nie mam zielonego pojęcia jak to zmienić. już w tych nowszych MINIakach są czarne manetki może da się jakoś przeszczepić?
Tak naprawde to tylko te dwie duperele mnie wkurzają, które bardzo bym chciał zmienić. może można te klawisze wymienić na te z MKII? Może miał ktoś takie same ckliwe żale i znalazł rozwiązanie, może ktoś ma pomysły...
mam jeszcze 3 zagadnienia:
- poprzedni właściciel, w bliżej mi nie określonym celu i bliżej mi nie znanych okolicznościach, naderwał emblemat loga MINI na kierownicy, w ASO nie można go zdobyć, może wiecie gdzie moge go poszukać?
- przeinęło się to już na forum i nie znaleźone zostało rozwiązanie tego problemu w tamtym temacie, ale może ktoś zna rozwiązanie, doklejenia na kluczyk loga MINI
- czy ktoś z was dokładał podłokietnik do MINI?
To narazie wszystko
A tak po za tym wszystki. To tak zajebisty jest samochodzik, pieknie sie prowadzi, naprawde nie przesadzają ludzie jak zachwycają się jazdą tym małym potworkiem, troszke jeszcze nie umiem znaleść sobie pozycji za kierownicą, bo lubie bardzo nisko a w MINIaczy niżej już się nie da, ale to kwestia przyzwyczajenia. Jest taki ślicznie podświetlony w nocy. Pewnie nie ja jeden ale zakochałem się
No i z góry dziekuję za odpowiedzi.
Jak już wiecie powyżej wkurzają mnie takie małe drobnostki w moim MINIaczu, które sprawiają iż czuje się jakby troszkę wykończenie było zrobine z duplo. Wiem, że to jego plus, ale mi akurat niektóre rozwiązania nie pasują. Siedziałem dziś w najnowszym Cooperze WORKS i tam już zostały poprawione (albo istnieje taka opcja) te pierdułki które mi nie odpowiadają.
A tymi rzeczami są:
-szary plastik na wykończenia kierownicy, znalazlem takie cos, fajnie już wygląda, ale nadal zostaje problem z szarymi klawiszami oraz szarej obwodki dookola airbaga :/, najbardziej chciałbym, aby wyglądało to tak jak w rzeczonym worksie, a tu sama kierownica
-szare manetki do swiatel i spryskiwaczy, to już nie mam zielonego pojęcia jak to zmienić. już w tych nowszych MINIakach są czarne manetki może da się jakoś przeszczepić?
Tak naprawde to tylko te dwie duperele mnie wkurzają, które bardzo bym chciał zmienić. może można te klawisze wymienić na te z MKII? Może miał ktoś takie same ckliwe żale i znalazł rozwiązanie, może ktoś ma pomysły...
mam jeszcze 3 zagadnienia:
- poprzedni właściciel, w bliżej mi nie określonym celu i bliżej mi nie znanych okolicznościach, naderwał emblemat loga MINI na kierownicy, w ASO nie można go zdobyć, może wiecie gdzie moge go poszukać?
- przeinęło się to już na forum i nie znaleźone zostało rozwiązanie tego problemu w tamtym temacie, ale może ktoś zna rozwiązanie, doklejenia na kluczyk loga MINI
- czy ktoś z was dokładał podłokietnik do MINI?
To narazie wszystko
A tak po za tym wszystki. To tak zajebisty jest samochodzik, pieknie sie prowadzi, naprawde nie przesadzają ludzie jak zachwycają się jazdą tym małym potworkiem, troszke jeszcze nie umiem znaleść sobie pozycji za kierownicą, bo lubie bardzo nisko a w MINIaczy niżej już się nie da, ale to kwestia przyzwyczajenia. Jest taki ślicznie podświetlony w nocy. Pewnie nie ja jeden ale zakochałem się
No i z góry dziekuję za odpowiedzi.
Re: Alternatywne łopatki do zmiany biegów Cooper S 2005
Kolego, 3 rzeczy, o których piszesz, to są normalne rzeczy w MCS:
1 logo na kierownicy sie lekko odkleja z prawej strony
2 logo z kluczyka znika - nie znalazłem jeszcze na to sposobu
3 firmowy podkłokietnik sobie odpuść. Mam taki i musze powiedzieć, że nie jest zbyt dobrze zrobiony.
pozdrawiam.
Maciek
1 logo na kierownicy sie lekko odkleja z prawej strony
2 logo z kluczyka znika - nie znalazłem jeszcze na to sposobu
3 firmowy podkłokietnik sobie odpuść. Mam taki i musze powiedzieć, że nie jest zbyt dobrze zrobiony.
pozdrawiam.
Maciek
Hyundai Santa Fe '04 4WD 2.0 CRDi 140KM - dupowóz
Mini Cooper S Park Lane Steptronik '06 beżowa tapicera
Mini Cooper S Park Lane Steptronik '06 beżowa tapicera
- pididi
- Super użytkownik
- Posty: 1112
- Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
- Posiadane auto: Clubman JCW LCI
- Lokalizacja: Poznań
Re: Alternatywne łopatki do zmiany biegów Cooper S 2005
Ogólnie wykonanie, spasowanie elementów i jakość materiałów w Mk. 1 to przepaść w porównaniu do Mk. 2.
Podłokietnik - zapytaj o cenę w ASO, albo pytaj: http://www.newministuff.com/new/shop.ph ... how&id=260
Ogólnie można przełożyć przyciski (multifunkcje) z modelu R56 do R53, są zdjęcia etc. ale nikt jeszcze nie napisał jak IMO wygląda to słabo, bo te z nowego Mini są czarne i zupełnie do niczego nie pasują.
O przekładce manetek nigdy nie słyszałem - będzie problem, bo inaczej rozwiązane jest sterowanie kompem (może da się obejść) ale przede wszystkim, w R56 są "joysticki" jak w każdym BMW obecnie - po użyciu manetka zawsze wraca na środek a nie zostaje przechylona w dół i "odskakuje" wraz z wyprostowaniem kierownicy. To takie problemy, które należałoby zbadać na pierwszy rzut oka.
Z szarym plastikiem na kierownic nic nie zrobisz, to nie mk.2 lci, gdzie wykończenie jest w kolorze Piano Black...
Podłokietnik - zapytaj o cenę w ASO, albo pytaj: http://www.newministuff.com/new/shop.ph ... how&id=260
Ogólnie można przełożyć przyciski (multifunkcje) z modelu R56 do R53, są zdjęcia etc. ale nikt jeszcze nie napisał jak IMO wygląda to słabo, bo te z nowego Mini są czarne i zupełnie do niczego nie pasują.
O przekładce manetek nigdy nie słyszałem - będzie problem, bo inaczej rozwiązane jest sterowanie kompem (może da się obejść) ale przede wszystkim, w R56 są "joysticki" jak w każdym BMW obecnie - po użyciu manetka zawsze wraca na środek a nie zostaje przechylona w dół i "odskakuje" wraz z wyprostowaniem kierownicy. To takie problemy, które należałoby zbadać na pierwszy rzut oka.
Z szarym plastikiem na kierownic nic nie zrobisz, to nie mk.2 lci, gdzie wykończenie jest w kolorze Piano Black...
static
Re: Alternatywne łopatki do zmiany biegów Cooper S 2005
pididi pisze:Ogólnie wykonanie, spasowanie elementów i jakość materiałów w Mk. 1 to przepaść w porównaniu do Mk. 2.
Podłokietnik - zapytaj o cenę w ASO, albo pytaj: http://www.newministuff.com/new/shop.ph ... how&id=260
Ogólnie można przełożyć przyciski (multifunkcje) z modelu R56 do R53, są zdjęcia etc. ale nikt jeszcze nie napisał jak IMO wygląda to słabo, bo te z nowego Mini są czarne i zupełnie do niczego nie pasują.
O przekładce manetek nigdy nie słyszałem - będzie problem, bo inaczej rozwiązane jest sterowanie kompem (może da się obejść) ale przede wszystkim, w R56 są "joysticki" jak w każdym BMW obecnie - po użyciu manetka zawsze wraca na środek a nie zostaje przechylona w dół i "odskakuje" wraz z wyprostowaniem kierownicy. To takie problemy, które należałoby zbadać na pierwszy rzut oka.
Z szarym plastikiem na kierownic nic nie zrobisz, to nie mk.2 lci, gdzie wykończenie jest w kolorze Piano Black...
eh to mnie podtrzymałeś na duchu , z manetkami się pogodziłem (bo mogą być gigantyczne problemy z przełożeniem, jak sam zauważyłeś), ale z tymi wykończeniami na kierownicy już nie potrafię :/
Ale jak wsadzę zamiast szarych przycisków, czarne i na to założe nakładki z carbonu to już to będzie wyglądać bliżej mojego ideału
A zna ktoś może jakiś zakład audio który by mógł podpiąć sterowanie w kierownicy do radia nie fabrycznego (pioneer 700bt), byłem w jednym i mi zaśpiewali 400 zł, więc da się to zrobić i może ktoś może to wykonać za poniżej 200 zł?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Alternatywne łopatki do zmiany biegów Cooper S 2005
pewnie potrzebny byl modul i stad taka cena
w mini sterowanie radia jest analogowe czy "cyfrowe" ?
w mini sterowanie radia jest analogowe czy "cyfrowe" ?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Alternatywne łopatki do zmiany biegów Cooper S 2005
Maciek_m pisze:Kolego, 3 rzeczy, o których piszesz, to są normalne rzeczy w MCS:
1 logo na kierownicy sie lekko odkleja z prawej strony
2 logo z kluczyka znika - nie znalazłem jeszcze na to sposobu
3 firmowy podkłokietnik sobie odpuść. Mam taki i musze powiedzieć, że nie jest zbyt dobrze zrobiony.
pozdrawiam.
Maciek
1. No to by się zgadzało bo odlepione jest z prawej strony, jednak mam teraz przez to pół loga, co mnie bardzo denerwuję. nie znalazłem na allegro ani na ebayu takiej nalepki. :/
2. Też się nie dziwie, bo to pewnie zwykła naklejka :/,
napisałem w tej sprawe do jednego gościa z ebay-a, który sprzedaje kluczyki do MINI razem z nalepkami, czy by same te nalepki nie sprzedał. Jeżeli byście byli chętni to wezmę więcej.
3. Tak chyba zrobię :D
flapjck1 pisze:pewnie potrzebny byl modul i stad taka cena
w mini sterowanie radia jest analogowe czy "cyfrowe" ?
Też się mnie o to spytali, ale nie znam odpowiedzi. :/
Jeszcze jedno mi się przypomniało o co miałem się was zapytać.
Ze względu na to iż posiadam skóry to nad ranem bardzo nie przyjemnie jest siadać na zimny fotel. W poprzednim posiadałem ogrzewanie foteli i było super. Czy jest możliwość dołożyć ogrzewanie foteli i czy gdzieś ktoś by mógł by to zrobić w wawie?
Re: Alternatywne łopatki do zmiany biegów Cooper S 2005
van_der_bart pisze:Maciek_m pisze:Kolego, 3 rzeczy, o których piszesz, to są normalne rzeczy w MCS:
1 logo na kierownicy sie lekko odkleja z prawej strony
2 logo z kluczyka znika - nie znalazłem jeszcze na to sposobu
3 firmowy podkłokietnik sobie odpuść. Mam taki i musze powiedzieć, że nie jest zbyt dobrze zrobiony.
pozdrawiam.
Maciek
1. No to by się zgadzało bo odlepione jest z prawej strony, jednak mam teraz przez to pół loga, co mnie bardzo denerwuję. nie znalazłem na allegro ani na ebayu takiej nalepki. :/
2. Też się nie dziwie, bo to pewnie zwykła naklejka :/,
napisałem w tej sprawe do jednego gościa z ebay-a, który sprzedaje kluczyki do MINI razem z nalepkami, czy by same te nalepki nie sprzedał. Jeżeli byście byli chętni to wezmę więcej.
3. Tak chyba zrobię :D
Ze względu na to iż posiadam skóry to nad ranem bardzo nie przyjemnie jest siadać na zimny fotel. W poprzednim posiadałem ogrzewanie foteli i było super. Czy jest możliwość dołożyć ogrzewanie foteli i czy gdzieś ktoś by mógł by to zrobić w wawie?
Ad 1. wydaje mi się, że naklejka odkleja się po prostu od naciskania klaksonu
Ad 2. dwie sztuki takich malutkich naklejek chętnie przyswoję.
Ad 3. wyjaśniam dodatkowo - podłokietnik ma odsuwany wierzch, i właśnie to odsuwanie jest marne - kleszczy się i wypada. Musiałem to rozkręcić, usunąć prowadnice i zrobić patent na magnes - w ten sposób mogę unieść całą przykrywę podłokietnika. Poza tym podłokietnik jest wygodny. Dopóki nie rozwali się pokrywa jest w porządku.
Hyundai Santa Fe '04 4WD 2.0 CRDi 140KM - dupowóz
Mini Cooper S Park Lane Steptronik '06 beżowa tapicera
Mini Cooper S Park Lane Steptronik '06 beżowa tapicera