mini 1000 - przygotowania do parady (11 listopada - Gdańsk)
Moderator: flapjck1
tapicerka
Witam. Dzisiaj raport o tematyce: tapicerka. Całość jest wykonana z eco-skóry. Boczki są nowe. Co do napisów i pasków na aucie to wszytskie pasy czarne łacznie z tymi małymi są malowane w bazie (przed połozeniem lakieru bezbarwnego), napisy białe to naklejki które są pod klarem (lakierem), naklejka czarne mini w laurze jest na lakierze.
- Załączniki
-
- raport_11.JPG (62.95 KiB) Przejrzano 1659 razy
- Yazek
- Swój Człowiek
- Posty: 218
- Rejestracja: 01 lut 2011, 00:30
- Posiadane auto: MC R55
- Lokalizacja: Katowice
Re: mini 1000 - przygotowania do parady (11 listopada - Gdańsk)
Jestem pod wrażeniem tempa prac!
Uaktualniaj nadal raport, robi się coraz ciekawiej;)
Trzymam kciuki!
Powodzenia:D
Uaktualniaj nadal raport, robi się coraz ciekawiej;)
Trzymam kciuki!
Powodzenia:D
Yazek
przerwa w pracach
Witam
Chwilowa przerwa w pracach. Jestem na wyjeździe w Krakowie. Żona miała dzisiaj wystąpienie na Politechnice Krakowskiej, więc zabraliśmy dzieciaki i pojechaliśmy do Krakowa. Prace ruszają od poniedziałku bo 11 listopada tuż tuż. Dziękuje za doping. Pozdrawiam. Karol
Chwilowa przerwa w pracach. Jestem na wyjeździe w Krakowie. Żona miała dzisiaj wystąpienie na Politechnice Krakowskiej, więc zabraliśmy dzieciaki i pojechaliśmy do Krakowa. Prace ruszają od poniedziałku bo 11 listopada tuż tuż. Dziękuje za doping. Pozdrawiam. Karol
ciag dalszy
Witam
Wczoraj wieczór należał do mini. Ciężko jest pogodzić pracę, wychowanie dzieci i hobby - w tym przypadku mini. Ale podobno można odzwyczaić się od spania i jedzenia .
Postęp prac: hamulec ręczny założony i wyregulowany, odpowietrzony układ hamulcowy zalany nowym płynem, zamontowane lampy tylne, zderzak tył, bak.
Jestem bardzo zadowolony z postępu prac. Mam nadzieję, że uda się do 11 listopada wyjechać z garażu.
Pozdrawiam
Wczoraj wieczór należał do mini. Ciężko jest pogodzić pracę, wychowanie dzieci i hobby - w tym przypadku mini. Ale podobno można odzwyczaić się od spania i jedzenia .
Postęp prac: hamulec ręczny założony i wyregulowany, odpowietrzony układ hamulcowy zalany nowym płynem, zamontowane lampy tylne, zderzak tył, bak.
Jestem bardzo zadowolony z postępu prac. Mam nadzieję, że uda się do 11 listopada wyjechać z garażu.
Pozdrawiam
- Załączniki
-
- raport_12.JPG (118.66 KiB) Przejrzano 1527 razy
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: mini 1000 - przygotowania do parady (11 listopada - Gdańsk)
jest mocno nietypowy z tymi paskami , ale chyba bedzie mi sie podobał
- Yazek
- Swój Człowiek
- Posty: 218
- Rejestracja: 01 lut 2011, 00:30
- Posiadane auto: MC R55
- Lokalizacja: Katowice
Re: mini 1000 - przygotowania do parady (11 listopada - Gdańsk)
Przeglądając forum rzuciło mi się w oczy:
http://allegro.pl/show_item.php?item=1849407757
http://allegro.pl/show_item.php?item=1849407757
Yazek
Re: mini 1000 - przygotowania do parady (11 listopada - Gdańsk)
Też go widziałem. Nie będę przekonywał nikogo że najpierw podjalem decyzję o malowaniu na biało a potem go znalałem na allegro ale tak było. Różnica polega na wnętrzu, detalach i oczywiśnie na tym że nie ma dwóch identycznych mini
Pozdrawiam
Karol
Pozdrawiam
Karol
- Yazek
- Swój Człowiek
- Posty: 218
- Rejestracja: 01 lut 2011, 00:30
- Posiadane auto: MC R55
- Lokalizacja: Katowice
Re: mini 1000 - przygotowania do parady (11 listopada - Gdańsk)
Przez chwilę miałem wrażenie, że dopadły mnie omamy;).Kolor, kwestia gustu mnie się akurat podoba:D Cichaczem Ci kibicuję i zaglądam w poszukiwaniu nowych zdjęć dokumentujących!
Każde Mini ma nieco inną duszę;)
Wytrwałości:)
Każde Mini ma nieco inną duszę;)
Wytrwałości:)
Yazek
Re: mini 1000 - przygotowania do parady (11 listopada - Gdańsk)
Witam. Wczoraj miałem mało czasu więc założyłem nadkola i koła. Pozdrawiam
- Załączniki
-
- raport_13.JPG (107.37 KiB) Przejrzano 1443 razy
Re: mini 1000 - przygotowania do parady (11 listopada - Gdańsk)
Pomału kończę. Wczoraj próbowałem uruchomić ale sie nie udało. Prawdopodobnie naknociłem coś z elektryką, bo po przekręceniu kluczyka nie ma żadnej kontrolki a jak rozrusznik krę ci to zapalaja się od łaodowania i ciśnienie oleju. Chyba na cewce odwrotnie podłączyłem. Jak ma ktoś jakiś pomysł to proszę o sugestje. Najlepiej w stylu: "+" na cewce powinien być podłączony do ... a czujnik ciśnienie do ... Im prościej tym lepiej. Pozdrawiam i załączam trzy raporty. Zostanie jeszcze jeden jak już wyjadę z garażu. Pozdrawiam
- Załączniki
-
- raport_16.JPG (88.7 KiB) Przejrzano 1389 razy
-
- raport_15.JPG (116.35 KiB) Przejrzano 1389 razy
-
- raport_14.JPG (117.75 KiB) Przejrzano 1389 razy
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: mini 1000 - przygotowania do parady (11 listopada - Gdańsk)
ale znaczek z nowego to przegiecie
poza tym tak zupelnie ad hoc, nic bardziej paskudnego niz znaczek z tylnej klapy w MINI Wiesniaku nie widzialem
poza tym tak zupelnie ad hoc, nic bardziej paskudnego niz znaczek z tylnej klapy w MINI Wiesniaku nie widzialem
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- profesorr
- Swój Człowiek
- Posty: 324
- Rejestracja: 22 paź 2010, 22:12
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: MAŁOPOLSKA KBR
Re: mini 1000 - przygotowania do parady (11 listopada - Gdańsk)
i nie załóż przypadkiem brewek na reflektory ,ja się na pół roku zamknąłem w sobie jak zamontowałem a później zdjęcia pokazałem taka zjeba była
660675798 /004915210893190
KBR
KRAINA BARDZO RADOSNA
KBR
KRAINA BARDZO RADOSNA
Re: mini 1000 - przygotowania do parady (11 listopada - Gdańsk)
Dzięki za opinie. Ponawiam prośbę do tych którzy potrafią czytać (a nie tylko ogladać i komentować) i mają jakikolwiek pomysł na mój elektryczny problem. Od wczoraj z tym walczę.
Do rzeczy:
Silnik przed remontem pracował. Zdejmowałem alternator, rozrusznik, cewkę i aparat zapłonowy. Podłączyłem niby tak samo. Sprawdziłem ze schematem - nawet kolory się zgadzają. Efek jest taki, że gdy przekręcam kluczuk nie świecą się kontrolki ani tez nie działa żaden obiornik (lampy, kierunki, wycieraczki, itp. - nic nie działa).
Jak kręcę rozrusznikiem (o dziwo tylko on działa) zpalają się kontrolki olej o prąd. Mieliśice tak kiedyś?
Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Nie lubię elektryczności a ona mnie.
Do rzeczy:
Silnik przed remontem pracował. Zdejmowałem alternator, rozrusznik, cewkę i aparat zapłonowy. Podłączyłem niby tak samo. Sprawdziłem ze schematem - nawet kolory się zgadzają. Efek jest taki, że gdy przekręcam kluczuk nie świecą się kontrolki ani tez nie działa żaden obiornik (lampy, kierunki, wycieraczki, itp. - nic nie działa).
Jak kręcę rozrusznikiem (o dziwo tylko on działa) zpalają się kontrolki olej o prąd. Mieliśice tak kiedyś?
Jeszcze raz dziękuję za pomoc. Nie lubię elektryczności a ona mnie.
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: mini 1000 - przygotowania do parady (11 listopada - Gdańsk)
Co do elektryki to wszelkie rady na odległość mogą być chybione
Jeżeli masz oryginalną nie przerabianą instalację to zacznij od sprawdzenia jak podłączone są przewody do skrzynki bezpieczników. Z lewej i prawej strony. U mnie na stronie jest opis ( trzeba poszukać w dziale warsztat) jak podłączyć te przewody i gdzie jaki kolor. Być może tam pomieszałeś. To że po właczeniu rozrusznika zaświecają się kontrolki oznacza że zasilanie odbywa się "od tyłu" czyli gdy rozrusznik się kręci i podawane jest napięcie bez rezystora ( pełne 12V) krótkim przewodem z dodatkowego zacisku + rozrusznika na cewkę ( tak dzieje się tylko wtedy gdy kręci rozrusznik). Dalej przewodem oporowym zasilania cewki ( biały z różowym paskiem) to napięcie podawane jest ( w odwrotną stronę niż powionno być) na kontrolki w zestawie wskaźników.
Gdy wyłączysz rozrusznik to napięcie zanika W tej sytuacji silnik pracował nie bedzie chociaż może się "odzywać" w trakcie kręcenia.
Jeżeli masz oryginalną nie przerabianą instalację to zacznij od sprawdzenia jak podłączone są przewody do skrzynki bezpieczników. Z lewej i prawej strony. U mnie na stronie jest opis ( trzeba poszukać w dziale warsztat) jak podłączyć te przewody i gdzie jaki kolor. Być może tam pomieszałeś. To że po właczeniu rozrusznika zaświecają się kontrolki oznacza że zasilanie odbywa się "od tyłu" czyli gdy rozrusznik się kręci i podawane jest napięcie bez rezystora ( pełne 12V) krótkim przewodem z dodatkowego zacisku + rozrusznika na cewkę ( tak dzieje się tylko wtedy gdy kręci rozrusznik). Dalej przewodem oporowym zasilania cewki ( biały z różowym paskiem) to napięcie podawane jest ( w odwrotną stronę niż powionno być) na kontrolki w zestawie wskaźników.
Gdy wyłączysz rozrusznik to napięcie zanika W tej sytuacji silnik pracował nie bedzie chociaż może się "odzywać" w trakcie kręcenia.
Ostatnio zmieniony 03 lis 2011, 19:26 przez markfive, łącznie zmieniany 1 raz.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8846
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: mini 1000 - przygotowania do parady (11 listopada - Gdańsk)
kostka w stacyjnie walnieta? gdzies w tej okolicy bym szukal
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow