mini r50 kilka modyfikacji - pytania

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Konrad Wawa

mini r50 kilka modyfikacji - pytania

Post autor: Konrad Wawa »

Chciałem zapytać, czy zderzaki od "S"-ki R50 będą bez problemu pasowały do mini cooper-a R50?
Lampy Xenon prawdopodobnie od r53 soczewka, czy konieczne jest przerobienie wtyczek w wersji bez i czy konieczne jest ewentualne kodowanie lamp do r50?

ostatnie pytanie, lampy tył po lifcie , wiem iż bez problemu je założe do R50, ale układ lamp się zmienia, pmgłowe w zderzaku a cofania w lampach - rozumiem, iż konieczna jest przeróbka instalacji elektrycznej ?

będę wdzięczny za wszelkie info
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1112
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: mini r50 kilka modyfikacji - pytania

Post autor: pididi »

Przedni zderzak będzie pasował.
O lampach już było, bez poziomowania imo słaby pomysł, z poziomowaniem operacja nieopłacalna...
Co do tylnych lamp - http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=f ... Yw&cad=rja
static
Konrad Wawa

Re: mini r50 kilka modyfikacji - pytania

Post autor: Konrad Wawa »

dzięki za info, tak myślałem, że jest wiązka zastępcza pewnie dostępny tylko w ASO.

ps. jeszcze jedno pytanie, do montażu halogenów konieczny będzie demontaż przedniego zderzaka??
Z tego co zauważyłem chyba nie jest to skomplikowane?
Pozdrawiam
Konrad
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1112
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: mini r50 kilka modyfikacji - pytania

Post autor: pididi »

Nie jest, kilkanaście minut za pierwszym razem. Dwie śruby na górze zderzaka, kilka (3?) pod spodem, i dwie po bokach (słabe dojście, ale wystarczy skręcić koła i jest spoko).
static
Konrad Wawa

Re: mini r50 kilka modyfikacji - pytania

Post autor: Konrad Wawa »

ok dzięki za pomoc doceniam, na forach motoryzacyjnych trudno o rzetelne uwagi.
Dzisiaj zabiorę się za demont zderzaka przód, pytałem o stopień trudności, bo w audi a6 demontaż zderzaka przód to orka na ugorze dla amatora.
W mini wygląda to na naprawdę proste zadanie, oczywiście biorę pod uwagę opór materii :)

ps. wymieniam także lampy przód na ciemne soczewki i z tego co zorientowałem się w oemie, także nie jest to jakaś skomplikowana czynność.

W sumie kupiłem auto dla żony na pierwszy samochód i auto daje mi sporo radochy do tego stopnia, ze moja audica stoi zakurzona w garażu :).
Zmieniłem dolot założyłem stożek, filtry, świece irydowe, olej, kable, tarcze nacinane, klocki , wszystkie płyny, wskaźnik temperatury silnika i płyte do navi, felgi i tak bawię się "maskotką" :)
Konrad Wawa

Re: mini r50 kilka modyfikacji - pytania

Post autor: Konrad Wawa »

sorki za kolejny post, ale chciałem odgrzebać temat

Panowie zakupiłem kierownice trój-ramienną i zamierzam ją zamienić z kierownica starego typu.

Moje pytanie brzmi, oprócz poduszki i kierownicy czy stara taśma będzie pasowała do kierownicy sportowej?

Czy coś jeszcze potrzeba jakieś kable itp??
Kierownica zwykła bez multi
Załączniki
194.png
194.png (8.21 KiB) Przejrzano 1401 razy
Brennt
Wiarus
Wiarus
Posty: 556
Rejestracja: 03 gru 2011, 23:21
Posiadane auto:
Lokalizacja: Szczecinek/Poznań

Re: mini r50 kilka modyfikacji - pytania

Post autor: Brennt »

z ciekawosci - ile cie ta przyjemnosc wyniosla?
There's two muffins sitting side by side in a muffin tin in the oven. One muffin says to the other, "Boy, it's hot in here!", and the other one says, "Holy Crap! A talking muffin!".
Konrad Wawa

Re: mini r50 kilka modyfikacji - pytania

Post autor: Konrad Wawa »

Kierownica 200 i poducha 600, ale nie wiem czy już rozbierać auto, czy stara taśma ze zwijakiem podejdzie
Konrad Wawa

Re: mini r50 kilka modyfikacji - pytania

Post autor: Konrad Wawa »

Chyba popełniłem błąd i zakupiłem kierownice i air bag od R56, niby bardzo podobna do 3 ramiennej od r50, ale coś mi się wydaje , że nici z tego będą.
Ktoś miał doświadczenie w tym temacie?

Pozdrawiam
Konrad
ODPOWIEDZ